Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheeta! Espoolaismies kesti vaimoltaan vuosien helvettiä – vasta tuttavan huomautus herätti: ”Tässä käy lopulta niin, että lähtee henki”

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten täytyy saada vastaavissa määrin tukea siihen, että uskaltavat hakea apua. Onneksi moni on nykyään rohkaistunut tässä! Toimivat tärkeinä suunnannäyttäjinä muille miesuhreille ihan kuin ne naiset, jotka rohkeina nousivat kamppailemaan väkivaltaisia miehiään kohtaan.

Vierailija
2/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mies sai lopulta tarpeekseen eikä parilla ollut lapsia. Toivottavasti muut vastaavassa asemassa olevat miehet saavat kirjoituksesta rokeutta erota välittömästi jos ei ole lapsia, ja hakea kiireesti apua koko perheelle jos on. N46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättänyt kuinka moni fiksu ja normaali ihminen, mies tai nainen, elää aivan sairaassa parisuhteessa ja ovat tottuneita siihen jatkuvaan kontrollointiin, kaltoinkohteluun ja muuhun pahaan. Usein juuri se läheisen kommentti on se herättävä tekijä. Tai halu suojella lapsiaan.

Vierailija
4/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen naisviha tarina sieltä sitten tälle päivää. Ei kukaan syyttä toista noin kohtele joten mitähän liene on itse tehnyt ja kuinka pahasti vaimoaan pahoinpidellyt ennenkuin vaimo viimeinkin uskalsi puolustautua. Nyt sit "mies" pääsi oikein iltasanomiin asti kertomaan satujaan.

Vierailija
5/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista se on lähes kaikilla avo-/avioliitossa elävillä miehillä

Vierailija
6/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mies sai lopulta tarpeekseen eikä parilla ollut lapsia. Toivottavasti muut vastaavassa asemassa olevat miehet saavat kirjoituksesta rokeutta erota välittömästi jos ei ole lapsia, ja hakea kiireesti apua koko perheelle jos on. N46

Miehenkö ei tulisi erota, jos lapsia on?

Vierailija
7/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen naisviha tarina sieltä sitten tälle päivää. Ei kukaan syyttä toista noin kohtele joten mitähän liene on itse tehnyt ja kuinka pahasti vaimoaan pahoinpidellyt ennenkuin vaimo viimeinkin uskalsi puolustautua. Nyt sit "mies" pääsi oikein iltasanomiin asti kertomaan satujaan.

Taidat olla samanlainen vaimo? Hae itsellesi apua pian. Tuollainen ei ole millään tavalla oikeutettua tai puolusteltavissa.

Vierailija
8/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaista se on lähes kaikilla avo-/avioliitossa elävillä miehillä

No nyt on paksu kommentti.

Vierailija
9/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, olen tietämättäni käyttänyt henkistä väkivaltaa kun olen kysynyt puolisoltani missä oli tai mihin on menossa ja kenen kanssa? Tästä lähtien siis kumpikaan ei kysele toistensa menoista mitään. Sen kuin lähdetään vaan ulos ovesta ja tullaan takaisin jos tullaan. Mielenkiintoiseksi käy perhe-elämä.

Vierailija
10/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla samanlainen vaimo? Hae itsellesi apua pian. Tuollainen ei ole millään tavalla oikeutettua tai puolusteltavissa.

Eiköhän tuo kommentti vain matki sen yhden mieskirjoittelijan vastaavia kommentteja naisista jokaisessa miehiä tai yhtä miestä millään lailla kritisoivissa ketjuissa.

Vierailija
11/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunnut miten kukaan on parisuhteessa lyövän ihmisen kanssa.

Ajatus on käsittämätön.

Vierailija
12/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että asia tulee esille.

Kannattaa alusta asti käydä terkkarilla näyttämässä muistelmat, jotta on sitten dokumenttia kun tulee järkiinsä.

Vierailija
13/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, olen tietämättäni käyttänyt henkistä väkivaltaa kun olen kysynyt puolisoltani missä oli tai mihin on menossa ja kenen kanssa? Tästä lähtien siis kumpikaan ei kysele toistensa menoista mitään. Sen kuin lähdetään vaan ulos ovesta ja tullaan takaisin jos tullaan. Mielenkiintoiseksi käy perhe-elämä.

Tarviiko heittäytyä tyhmäksi? Normaali kysyminen ja kontrolloinniksi kehittyvä kyttääminen ja lopulta väkivalta ovat vähän eri asioita.

Vierailija
14/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko heittäytyä tyhmäksi? Normaali kysyminen ja kontrolloinniksi kehittyvä kyttääminen ja lopulta väkivalta ovat vähän eri asioita.

– Puolisoni henkinen painostus eteni salakavalasti. Se alkoi kysymyksillä, mitä teet ja kenen kanssa menet, noin 30-vuotias espoolainen mies kertoo vaimonsa käyttämästä väkivallasta.

Suora lainaus tekstistä. Voi sitä tietysti yrittää elää kokonaan ilman kommunikaatiota, mutta vaikeaksi se lapsiperheessä käy.

Vierailija
15/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

– Puolisoni henkinen painostus eteni salakavalasti. Se alkoi kysymyksillä, mitä teet ja kenen kanssa menet, noin 30-vuotias espoolainen mies kertoo vaimonsa käyttämästä väkivallasta.

Suora lainaus tekstistä. Voi sitä tietysti yrittää elää kokonaan ilman kommunikaatiota, mutta vaikeaksi se lapsiperheessä käy.

Niin, tuosta se kehittyi kyttäämiseksi ja mies varmaan tajusi jälkeenpäin mistä kaikki alkoi vaikka se olisi aluksi ollut normaalia. Tai sitten alunperinkin kysymisen sävy oli erilainen kuin normaalissa kommunikaatiossa.

Vierailija
16/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenkö ei tulisi erota, jos lapsia on?

Jos tarpeen, mutta lapset rakastavat kauheitakin vanhempiaan, ja ensin kannattaa edes yrittää perheterapiaa. Tuskin se pahoinpitelevä puolisokaan kauhean tyytyväinen itseensä on, oli sitten mies tai nainen. Ja jos on, tai puoliso ei muuten osoita mitään mielenkiintoa terapiaa kohtaan, tai se ei auta, niin sitten tietysti ero.

Vierailija
17/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo kommentti vain matki sen yhden mieskirjoittelijan vastaavia kommentteja naisista jokaisessa miehiä tai yhtä miestä millään lailla kritisoivissa ketjuissa.

Näinpä. Sanasta sanaan standardi palstamies muotoilisi sen noin.

Vierailija
18/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, että jotkut haluaa lyödä tälläisenkin tärkeän asian leikiksi heittämällä jotain naisviha-kommenttia tai kyselemällä "tyhmänä", että eikö mieheltä saa enää kysyä mihin tämä on menossa.

Vierailija
19/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen ihminen alistuu rakastettunsa nyrkkeilysäkiksi, ei sitä kukaan voi estää.

Pariskunnan kahdenkeskiset välit tuppaavat olemaan yksityisasia.

Mikäli kuitenkin mielessä häivähtää epäilys, että sisältyykö potkunyrkkeily normaalisti avioelämään ja kyllästyy vammoihinsa, voi piipahtaa vaikka pariterapeutilla kysymässä asiaa.

Hän sitten kertoo, että ei ole, ja antaa luvan ottaa eron. Eikös niin?

Vierailija
20/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli yhtä alhaalle tasolle on vajottu? Joka tapauksessa fokus suuntautuu epäolennaiseen, pois uhrista. Typerää sukupuolivihaa, ei ole yhtään sallitumpaa naisiltakaan sillä verukkeella et "kun se ykski mies..."