Kauheeta! Espoolaismies kesti vaimoltaan vuosien helvettiä – vasta tuttavan huomautus herätti: ”Tässä käy lopulta niin, että lähtee henki”
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen naisviha tarina sieltä sitten tälle päivää. Ei kukaan syyttä toista noin kohtele joten mitähän liene on itse tehnyt ja kuinka pahasti vaimoaan pahoinpidellyt ennenkuin vaimo viimeinkin uskalsi puolustautua. Nyt sit "mies" pääsi oikein iltasanomiin asti kertomaan satujaan.
Taidat olla samanlainen vaimo? Hae itsellesi apua pian. Tuollainen ei ole millään tavalla oikeutettua tai puolusteltavissa.
Eiköhän tuo kommentti vain matki sen yhden mieskirjoittelijan vastaavia kommentteja naisista jokaisessa miehiä tai yhtä miestä millään lailla kritisoivissa ketjuissa.
Eli yhtä alhaalle tasolle on vajottu? Joka tapauksessa fokus suuntautuu epäolennaiseen, pois uhrista. Typerää sukupuolivihaa, ei ole yhtään sallitumpaa naisiltakaan sillä verukkeella et "kun se ykski mies..."
En ole tuo kirjoittaja, mutta eikös miehenä tunnu aikas ikävältä lukea tuollainen kommentti? Tulee sellainen olo että paskaakos tässä mitään järkeä on "keskustella"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen naisviha tarina sieltä sitten tälle päivää. Ei kukaan syyttä toista noin kohtele joten mitähän liene on itse tehnyt ja kuinka pahasti vaimoaan pahoinpidellyt ennenkuin vaimo viimeinkin uskalsi puolustautua. Nyt sit "mies" pääsi oikein iltasanomiin asti kertomaan satujaan.
Taidat olla samanlainen vaimo? Hae itsellesi apua pian. Tuollainen ei ole millään tavalla oikeutettua tai puolusteltavissa.
Eiköhän tuo kommentti vain matki sen yhden mieskirjoittelijan vastaavia kommentteja naisista jokaisessa miehiä tai yhtä miestä millään lailla kritisoivissa ketjuissa.
Näinpä. Sanasta sanaan standardi palstamies muotoilisi sen noin.
Eli mitä? Nyt tuollainen käytös on teidän mielestä ok? Ihan sairasta tuo on. Keskittykää olennaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, olen tietämättäni käyttänyt henkistä väkivaltaa kun olen kysynyt puolisoltani missä oli tai mihin on menossa ja kenen kanssa? Tästä lähtien siis kumpikaan ei kysele toistensa menoista mitään. Sen kuin lähdetään vaan ulos ovesta ja tullaan takaisin jos tullaan. Mielenkiintoiseksi käy perhe-elämä.
Eikö miehesi kerro noita asioita kysymättäkin? Mieheni ainakin kertoo avoimesti suunnitelmistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli yhtä alhaalle tasolle on vajottu? Joka tapauksessa fokus suuntautuu epäolennaiseen, pois uhrista. Typerää sukupuolivihaa, ei ole yhtään sallitumpaa naisiltakaan sillä verukkeella et "kun se ykski mies..."
En ole tuo kirjoittaja, mutta eikös miehenä tunnu aikas ikävältä lukea tuollainen kommentti? Tulee sellainen olo että paskaakos tässä mitään järkeä on "keskustella"?
Miehenä? Mistä ihmeestä niin päättelit? Minä olen nainen, enkä hyväksy tuollaista kummaltakaan sukupuolelta. On todella väärin uhria kohtaan näpäytellä (tällä kertaa) jotain fiktiivistä "palstamiestä" vääntämällä asia tällä tavalla.
Kasvakaa aikuiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, olen tietämättäni käyttänyt henkistä väkivaltaa kun olen kysynyt puolisoltani missä oli tai mihin on menossa ja kenen kanssa? Tästä lähtien siis kumpikaan ei kysele toistensa menoista mitään. Sen kuin lähdetään vaan ulos ovesta ja tullaan takaisin jos tullaan. Mielenkiintoiseksi käy perhe-elämä.
Eikö miehesi kerro noita asioita kysymättäkin? Mieheni ainakin kertoo avoimesti suunnitelmistaan.
Ei kerro jokaisesta oven aukaisusta. En voi tietää lähteekö baariin, meneekö puuliiteriin vai lähteekö lenkille, jos mitään ei saa kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kerro jokaisesta oven aukaisusta. En voi tietää lähteekö baariin, meneekö puuliiteriin vai lähteekö lenkille, jos mitään ei saa kysyä.
No olepa löytänyt tuppisuumiehen.
Ihmetyttääkö ketään muuta paikkakunnan mainitseminen otsikossa?
Onko tarkoitus varottaa muitakin espoolaisia vai mikä pointti?
Mua olisi kiinnostanut enemmän minkä maalainen pari oli.
Sekä tietty se, että miksi mies antoi mätkiä itseään vuosia.
Muistakaa nyt että ne venäjän trollitehtaan tyypit ovat tälläkin palstalla vain haastamassa riitaa. Tämäkin ketju on siitä oiva esimerkki.
Sekä miehissä, että naisissa on pahoinpitelijöitä, naiset ehkä enemmän erikoistuneet henkiseen ja miehet fyysiseen. Kenenkään ei pitäis jäädä suhteeseen pahoinpitelijän kanssa, onneksi tämä mies pääsi pois.
Vaimollani on mt-diagnoosi. En minä muunkaan sairauden takia jättäisi häntä. Olemme sitoutuneet toisiimme ja haluamme kummalekin parasta hyvinä ja huonoina aikoina. Olennaista on, että molemmat yrittävät parhaansa.