Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies tapaa työssään paljon ihmisiä ja viikonloppuisin haluaa vain kotoilla, minä taas kaipaisin vähän menoa.

Vierailija
19.11.2018 |

Mun työ on melko hiljaista konttorihommaa ja viikonloppuisin tapaisin mielellään kavereita ja pitäisin illanistujaisia. Mies taas tapaa työssään paljon ihmisiä ja viikonloput haluiaisi viettää rauhassa, omassa porukassa. Mä taas tylsistyn ja ahdistun kun mitään ei tapahdu... miten ratkaista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaat kavereita ilman miestä. Vai oletteko perus "koko paketti" ettekä voi olla erossa toisistanne?

Vierailija
2/3 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaat niitä kavereitasi ja kyselet heiltä voisitteko järjestää illanistujaisia jonkun luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisinpäin. Miehellä on työ jossa hän ei juurikaan tapaa ihmisiä, ja mulla sitten taas ihmisläheinen työ,  eli olen koko työpäivän ihmisten kanssa tekemisissä. Siksi työpäivän jälkeen (ja viikonloppuisin) haluaisin hengähtää ainakin vähän aikaa ilman meteliä ja "ylimääräisiä" ihmisiä. Mies haluaisi että tapaisimme enemmän kavereita. Myönnettäköön että asiasta tulee joskus väittelyä, mutta aika usein homma menee niin että minä jään kotiin ja mies menee tapaamaan kavereitaan. Joskus toki mies jää kanssani kotiin tai sitten minä lähden hänen mukaansa kavereille (tai sitten meille tulee kavereita), koska onhan se mukavaa miehen kanssa yhdessäkin viettää aikaa - mun mielestä tosin yleensä mieluummin vain me kaksin, mutta onhan se mukava välillä nähdä kavereitakin. Joskus ollaan oikein etukäteen sovittu, että silloin ja silloin ollaan kaksin, ja silloin ja silloin kavereitten seurassa. Auttaa kun molemmat koittavat ajatella asiaa toisen näkökulmasta ja joustaa välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan