Miehen pikkujoulut lähestyy..
Harmittaa edes kirjoittaa tänne tällaista mutta asia vaivaa niin. Firma jossa mieheni työskentelee on varakas joten tänä vuonna jo viidennet pippalot tulossa. Nyt meinaan kieltää pikkujouluihin menon tai lähden sitten itse samana iltana ulos, mies ei siis hyväksy että menisin ulos samana iltana ulos kuin se. Mies on ollut luotettava, eikä ryyppää yms mutta viimeksi pikkujouluista oli puhe tulla kotiin ennen puoltayötä, no ei tullut kuin aamulla taksilla.Olen itse hoitoalalla ja meillä jouluruokailu, ei mitään muuta ja mies on aina halunnut hakea mut autolla kotiin siinä 21.00 aikaan. En haluaisi kieltääkään sitä mutta kun ei itse pidä kiinni mistään ajoista ja sitten odotan sydän Syrjällä kotona miksi ei tule ja kännykkään ei vastaa. Olen lapsuudessa menettänyt läheisen kolarissa ja se kauhu tulee aina mieleeni jos en saa mieheeni yhteyttä.Mies on muuten hyvä mies mutta sitten taas arveluttaa.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Tää on surkea provo..Missään firmassa ei ole viidet pikkujoulut.Ja piilotit tekstiisi,että miehes hakee sut töistä aina klo21 ,että porukka alkais kommentoimaan sen stalkkausta
sSiis missä on ihmisten luetun ymmärtämisen taito? Mä ainakin ymmärsin ihan selkeästi ap:n tekstistä, että firmassa on nyt viidennet bailut (tänä vuonna) ja nämä nyt vuorossa olevat juhlat on siis pikkujoulut. Ei siis puhuttu, että on jo viidet pikkujoulut ollut tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa edes kirjoittaa tänne tällaista mutta asia vaivaa niin. Firma jossa mieheni työskentelee on varakas joten tänä vuonna jo viidennet pippalot tulossa. Nyt meinaan kieltää pikkujouluihin menon tai lähden sitten itse samana iltana ulos, mies ei siis hyväksy että menisin ulos samana iltana ulos kuin se. Mies on ollut luotettava, eikä ryyppää yms mutta viimeksi pikkujouluista oli puhe tulla kotiin ennen puoltayötä, no ei tullut kuin aamulla taksilla.Olen itse hoitoalalla ja meillä jouluruokailu, ei mitään muuta ja mies on aina halunnut hakea mut autolla kotiin siinä 21.00 aikaan. En haluaisi kieltääkään sitä mutta kun ei itse pidä kiinni mistään ajoista ja sitten odotan sydän Syrjällä kotona miksi ei tule ja kännykkään ei vastaa. Olen lapsuudessa menettänyt läheisen kolarissa ja se kauhu tulee aina mieleeni jos en saa mieheeni yhteyttä.Mies on muuten hyvä mies mutta sitten taas arveluttaa.
Järkyttävää kontrollointia! Ihan kuin miehes olis pikkulapsi, kotiintuloajat ja kaikki. Sun oikeuksiin ei kuulu päättää hänen menoistaan, eikä alkoholin käytöstäkään. Hoida traumas kuntoon ettei tarvi miestä niillä kiusata. Olet keksinyt itselkesi mukavan oikeutuksen sille, et voit miestä vahtia. Oikeasti tuo on lähes henkistä väkivaltaa.
Just näin ja vielä jännästi aktivoituu nuo traumat just pikkujouluihin liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:n mies on ruma , lihava ja haisee pierulle
mut sil on rahaa..rahan haju peittää pierun hajun
pröööttthhhh
💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰
En jaksanut lukea kaikkia viestejä, mutta olen itse menettänyt lapsena äitini ja tunnistan tuon saman ilmiön itsessäni. Lähinnä se mulla kulminoituu lapsiin, olen ajoittain todella huolestunut jos eivät tule ajoissa koulusta eivätkä vastaa puhelimeen ym. Pienintä en meinaa uskaltaa silmistäni päästää. Ja olen kyllä myös miehestäni huolissani jos on vaikka työmatkalla eikä vastaa puhelimeen tai akku on loppu tai jotain.. Ja pelkään nimen omaan jos jotain sattuu. En ollenkaan sitä että pettäisi tai muuta vastaavaa. Yritän aina mielessäni järkeillä todennäköisyyksiä ja sillä pois sulkea onnettomuuksien mahdollisuuksia. Etenkin jos alan menemään paniikkiin, niin yritän vain järkeillä. Tämä on rasittavaa enkä usko että tähän auttaa mikään.. Tuolla järkeistämisellä olen kyllä saanut apua. Kuinka todennäköistä on oikeasti että osut putoavaan lentokoneeseen tai ajat kuolettavan kolarin. Eihän se ole kovin todennäköistä kun sitä hetken miettii rauhassa.