Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen pikkujoulut lähestyy..

Vierailija
18.11.2018 |

Harmittaa edes kirjoittaa tänne tällaista mutta asia vaivaa niin. Firma jossa mieheni työskentelee on varakas joten tänä vuonna jo viidennet pippalot tulossa. Nyt meinaan kieltää pikkujouluihin menon tai lähden sitten itse samana iltana ulos, mies ei siis hyväksy että menisin ulos samana iltana ulos kuin se. Mies on ollut luotettava, eikä ryyppää yms mutta viimeksi pikkujouluista oli puhe tulla kotiin ennen puoltayötä, no ei tullut kuin aamulla taksilla.Olen itse hoitoalalla ja meillä jouluruokailu, ei mitään muuta ja mies on aina halunnut hakea mut autolla kotiin siinä 21.00 aikaan. En haluaisi kieltääkään sitä mutta kun ei itse pidä kiinni mistään ajoista ja sitten odotan sydän Syrjällä kotona miksi ei tule ja kännykkään ei vastaa. Olen lapsuudessa menettänyt läheisen kolarissa ja se kauhu tulee aina mieleeni jos en saa mieheeni yhteyttä.Mies on muuten hyvä mies mutta sitten taas arveluttaa.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan oltu yhdessä jo yli kymmenen vuotta joten tavallaan mun pitäisi luottaa siihen mutta olen sellainen murehtia luonne. Mulla on jo nyt pasmat ihan sekaisin , kun viikonloppuna olis nää pikkujoulut. Vanhassa työpaikassa oli aina puolisot mukana ja se oli mukavaa rentoutumista. Olivat kesällä risteilyllä työporukalla ja juuri selvisin siitä vaikka yritin keksiä tekemistä mutta koko ajan huolehdin jos jotain sattuu. Mies ei tätä huolestumistani ymmärrä vaan pitää lähinnä pösilönä. En vain voi luonteelleni mitään.

Ap

mun ystävän mies petti pikkujouluissa työkaverin kanssa.

Jätti ystäväni ja meni naimisiin työkaverinsa kanssa

Oli naimisissa 25 vuotta.

kannattaa vahtia

En halua miestä, joka ei pidä lupauksista (=uskollisuus) kiinni vahtimatta.

Vierailija
62/84 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kommentteja täällä, luitteko edes ap:n kirjoituksen? Siinähän sanottiin ettei MIES anna ap:n lähteä samana iltana ulos ja hakee pikkujouluista klo 21. Miehellähän tässä ongelmia on. Lukekaa nyt kunnolla ennen kun kirjoitatte p*skaa.

Tässä tapauksessa molemmilla on? Ei tuo tervettä ole.

Lukiko jossain, et se on miehen toive hakea klo 21? Vai voisko olla niin, et ap ruinaa hakemaan, kun mitään muuta heidän pikkujouluissaan ei ole kuin se ruokailu?

Ja onko ap niitä, jotka alkaa illan mittaan soittelemaan ja kerjäämään puolison seuraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan oltu yhdessä jo yli kymmenen vuotta joten tavallaan mun pitäisi luottaa siihen mutta olen sellainen murehtia luonne. Mulla on jo nyt pasmat ihan sekaisin , kun viikonloppuna olis nää pikkujoulut. Vanhassa työpaikassa oli aina puolisot mukana ja se oli mukavaa rentoutumista. Olivat kesällä risteilyllä työporukalla ja juuri selvisin siitä vaikka yritin keksiä tekemistä mutta koko ajan huolehdin jos jotain sattuu. Mies ei tätä huolestumistani ymmärrä vaan pitää lähinnä pösilönä. En vain voi luonteelleni mitään.

Ap

kannattaa vahtia

Eli sä et voi seurustella koskaan. Moni pettää vaikka ei jää kiinni. Siinä sitten elät tietämättömänä ja höynäytettynä.

Vierailija
64/84 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

kannattaa vahtia

Eli sä et voi seurustella koskaan. Moni pettää vaikka ei jää kiinni. Siinä sitten elät tietämättömänä ja höynäytettynä.

Pöh. Jos on hyvä parisuhde, niin kummankaan ei tarvitse pettää, ei pikkujouluissa tai muuallakaan.

Vierailija
65/84 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

kannattaa vahtia

Onnellisesti parisuhteessa olen. Jos pettää, niin mieluiten niin, etten koskaan sitä saa tietää.

Vierailija
66/84 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan oikeesti. Kuka nainen haluaa, että se kollega tulee seitsemän promillen kännissä lääppimään ja ehdottaa seksiä?! Mä en tiedä mitä miehet sitten keskenään, mutta todennäköisesti sun miehesi naispuolisista kollegoista kukaan ei halua seksiä miehesi kanssa. Että ole huoleti.

Vierailija
67/84 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ihan oikeesti. Kuka nainen haluaa, että se kollega tulee seitsemän promillen kännissä lääppimään ja ehdottaa seksiä?! Mä en tiedä mitä miehet sitten keskenään, mutta todennäköisesti sun miehesi naispuolisista kollegoista kukaan ei halua seksiä miehesi kanssa. Että ole huoleti.

Mulla oli kyllä kerran tosi lähellä että olisin tehnyt vaikka ja mitä yhden työkaverin kanssa, olin niin ihastunut, mut olen sellainen siveydensipuli että ei tehty mitään. Jaa taisi siinä vähän imuttelua olla.

Vierailija
68/84 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän mies kerkee vastaamaan puheluihin kun on kieli työkaverin kurkussa.

Vierailija
69/84 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

kannattaa vahtia

eipä vahtinu mun kaverinikaan..sai sentäs 25 v pitää

Vierailija
70/84 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anders kirjoitti:

Ei se vahtiminen pitemmän päälle mitään auta. Luo vain epäsopua joka sitten ruokkii erohaluja. Jos jollakin on mielessä pettää, niin kyllä hän keinot löytää. Vahtiminen syö vain vahtijan omia hermoja. Jos ei luottoa toiseen ole sen vertaa , ettei sitä voi pikkujouluun tms. päästää, niin miksi ihmeessä olla sellaisen kanssa?? EI kai siinä kovin onnellinen liitto voi olla kyseessä?

Jos mies on humalassa ja ihastunut työkaveri lääppii ja työntää tissejä liki..

niin voihan olla että vaihtamalla paranee

Vierailija
71/84 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kyllä kerran tosi lähellä että olisin tehnyt vaikka ja mitä yhden työkaverin kanssa, olin niin ihastunut, mut olen sellainen siveydensipuli että ei tehty mitään. Jaa taisi siinä vähän imuttelua olla.

On myös kauniita ja komeita työkavereita:)

Vierailija
72/84 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mies on ruma , lihava ja haisee pierulle

Vierailija
73/84 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaisi luottaa vaistoosi. Kirjoittamasi perusteella miehesi kyllä pettää sinua. Se paistaa jo lävitse tyylistäsi kirjoittaa. Miksi et kävisi seuraamassa miestäsi ja hänen liikkeitään yhden yön verran. Voisit yllättyä. Pakkaa kassisi sitten valmiiksi, että kun näet miehesi tulevan työkaverin asunnolta panemasta, ettei sinun enää tarvitse palata teidän yhteiseen kotiin. 

Vierailija
74/84 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

kannattaa vahtia

Pöh. Jos on hyvä parisuhde, niin kummankaan ei tarvitse pettää, ei pikkujouluissa tai muuallakaan.

Parisuhde voi olla tosi hyvä

Sit tulee hiukan nuorempi hoikka työkaveri(nainen) ja ihastuu..ja kehuu ja suukottaa.

Sit vaihtuu parisuhde ja EI HUONONE:)

Vierailija
75/84 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle eräiden pikkujoulujen ennakolta kollega tokaisi: "ihanaa päästä viettämään pikkujouluja Annaleenan kanssa". :D Ja toki tiesin että tyyppi oli ihastunut muhun, ei tullut yllätyksenä. Oli vain pakko vastata, että "ihania pikkujouluja sitten vaan".

Vierailija
76/84 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mut sil on rahaa..rahan haju peittää pierun hajun

Vierailija
77/84 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mut sil on rahaa..rahan haju peittää pierun hajun

pröööttthhhh

Vierailija
78/84 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap, ymmärrät varmaan itsekin että ongelman ydin on sinun pääsi sisällä, ei siinä meneekö miehesi seuraaviin pippaloihin vaiko eikö. Koska seuraavien jälkeen tulee seuraavat, ja sitten taas seuraavat. Sinun vauhkoamisesi ja kontrollointisi ei estä miestäsi a) pettämästä sinua, b) joutumasta onnettomuuteen, c) kuolemasta yllättäen, odottamatta ja ennenaikaisesti. Tämä nyt vaan sattuu olemaan yksi elomme faktoista, ja koskee sinua, meitä ja ameriikan presidenttiä. Elämä on, ja sen kanssa kannattaa opetella itse olemaan. Rauha löytyy vain oman pään sisältä. Muuten jatkuu ikuinen panikointi. 

Vierailija
79/84 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot miehellesi että tuut hakemaan hänet kotiin klo 21, mikäli ei anna sun lähteä ulos samana iltana. Myös että se on molemminpuolinen käytäntö tästä lähtien, mikäli meinaa kieltää ulos lähtemisesi ja jos jatkossakin aikoo hakea sut klo 21 pois silloin kun sulla on juhlat.

Jos ei hänelle sovi, toteat että teillä on nyt ongelma joka pitää ratkaista molempia tyydyttävällä tavalla ennenkuin pikkujouluihin voi lähteä.

Ap ei itse halua lähteä ulos samana iltana. Haloo. Käyttää tuota vain uhkauksena ja on täysi marttyyri. 

Vierailija
80/84 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anders kirjoitti:

Ei se vahtiminen pitemmän päälle mitään auta. Luo vain epäsopua joka sitten ruokkii erohaluja. Jos jollakin on mielessä pettää, niin kyllä hän keinot löytää. Vahtiminen syö vain vahtijan omia hermoja. Jos ei luottoa toiseen ole sen vertaa , ettei sitä voi pikkujouluun tms. päästää, niin miksi ihmeessä olla sellaisen kanssa?? EI kai siinä kovin onnellinen liitto voi olla kyseessä?

Ap, mikään ei ole niin kekseliäs kuin puolisoaan pettävä aikuinen. Pettämiseen ei todellakaan tarvita pikkujouluja eikä muitakaan juhlia, onnistuu ihan 24/7 helposti muutenkin. Jopa kotoa käsin (some) ja nopeilla kauppareissuilla.