Miehen pikkujoulut lähestyy..
Harmittaa edes kirjoittaa tänne tällaista mutta asia vaivaa niin. Firma jossa mieheni työskentelee on varakas joten tänä vuonna jo viidennet pippalot tulossa. Nyt meinaan kieltää pikkujouluihin menon tai lähden sitten itse samana iltana ulos, mies ei siis hyväksy että menisin ulos samana iltana ulos kuin se. Mies on ollut luotettava, eikä ryyppää yms mutta viimeksi pikkujouluista oli puhe tulla kotiin ennen puoltayötä, no ei tullut kuin aamulla taksilla.Olen itse hoitoalalla ja meillä jouluruokailu, ei mitään muuta ja mies on aina halunnut hakea mut autolla kotiin siinä 21.00 aikaan. En haluaisi kieltääkään sitä mutta kun ei itse pidä kiinni mistään ajoista ja sitten odotan sydän Syrjällä kotona miksi ei tule ja kännykkään ei vastaa. Olen lapsuudessa menettänyt läheisen kolarissa ja se kauhu tulee aina mieleeni jos en saa mieheeni yhteyttä.Mies on muuten hyvä mies mutta sitten taas arveluttaa.
Kommentit (84)
Kinuskiöm kirjoitti:
Epäilyttävää että toinen tulee taxilla aamulla? Missä on ollut? Pettämässä?
Ja jos mies hakee naisen klo 21 ruokailemasta niin tulee mieleen kontrollin haku.
Nainen olkoon kiltisti kotona, minä saan mennä.
Toivottavasti ap ei ole sinisilmäinen
Ukolla on kaksoisstandardit. Hän saa ryypätä ja huo*ata, mutta nainen ei. Mies ei jatkoon.
Tottakai kiellät jos siltä tuntuu, saadaan hyvä mies vapaille markkinoille. Ei toiselta KIELLETÄ. Heti nainen vaihtoon jos justiina alkaa määrätä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kiellät jos siltä tuntuu, saadaan hyvä mies vapaille markkinoille. Ei toiselta KIELLETÄ. Heti nainen vaihtoon jos justiina alkaa määrätä.
En nyt sanoisi kontrolloivaa juoppoa ja epäluotettavaa miestä hyväksi mieheksi, mutta joillekin riittää näköjään vähemmätkin vaatimukset.
Ei tuohon auta muu kuin otat elämäsi ohjat omiin käsiin. Varaat hotellihuoneen jostain siksi yöksi. Tsemiä!
Mä voin lohduttaa sua sillä faktatiedolla, että niistäkään miehistä 95% jotka haluaisi jotain sutinaa sen työpaikan "sussun" kanssa, ei sitä saa. Suurin osa ei tietenkään edes halua pettää, mutta niistäkin tosiaan jotka seikkailuja haluaa, ei sitä kuitenkaan sinä iltana saa. Joten suhteellisin levollisin mielin voit olla.
Aikuisten parisuhteessa toista ei voi kieltää menemästä yhtään mihinkään. Ei kumpikaan teistä. Ei sen puolison kanssa tarvii joka jumalan paikkaan yhdessä mennä. Teillä on molemmilla joku ihme kontrolloinnin tarve. Sinä yrität päättää miehesi menemisistä ja hän yrittää määrätä sun kotiintuloajoista. Voi luoja , kyllä on vakka kantensa valinnut. Herätkää ja menkää kummatkin hakemaan apua kontrollointiogelmiinne.
Mikähän siinä oikeasti arveluttaa? Minäkin olen joskus kieltänyt miestäni osallistumasta moisiin turhuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä oikeasti arveluttaa? Minäkin olen joskus kieltänyt miestäni osallistumasta moisiin turhuuksiin.
Mies on siis kuin sun lapsi, että sä kiellät ja mies tottelee? 😂
Taas kirjoitan erään terapeutin fiksun lauseen: vaatii viisautta erottaa henkilökohtaiset ongelmat parisuhteen ongelmista.
Nyt on kyseessä henkilökohtaiset ongelmat.
Ap - sinulla ei ole valtaa vaatia mieheltäsi mitään.
Hieman myös kyseenalaistan miehen motiiveja, eli samanlaiset vaatimiset taitaa olla hänelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ennen tätä nykyistä ja ainoaa avioliittoa kokenut vaikka mitä , mä suren niitä naisia jotka esim, miehen työmatkan jälkeen eivät tiedä tulleensa petetyksi. Olen tavannut monta miestä jotka laittavat sormuksen taskuun ja valehtevat ikänsä ja on kerrottu , että on naimisissa mutta ero tulossa ja sitten totuus ihan toista. En tiedä sitten olenko ainoa nainen joka ajattelee näin. Mutta mitä jos mies on uskoton?
Ap
Se on sitten miehen häpeä, ei vaimon.
Mitä miehesi tekee, jos lähdet heti kun hän on lähtenyt ja menet vasta aamulla kotiin? Mitä miehesi tekee, jos et mene autolle kun hän odottaa ulkona?
Teillä molemmilla on ongelmia kontrolloinnin suhteen, erona vain se, että mies pystyy kontrolloimaan ja sinä vain haluaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi kontrolloivaa juoppoa ja epäluotettavaa miestä hyväksi mieheksi, mutta joillekin riittää näköjään vähemmätkin vaatimukset.
Aika heiveröisin perustein määritellään kontrolloiva juoppo. Sinä taidat sitten olla jeesus, tai vähintäänkin jeesustelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika heiveröisin perustein määritellään kontrolloiva juoppo. Sinä taidat sitten olla jeesus, tai vähintäänkin jeesustelija.
Kontrolloiva = hakee naisen yhdeksältä. Epäluotettava juoppo = lupaa tulla ennen puolta yötä, tulee aamuyöllä kännissä.
Jos 4 pikkujoulut on jo firmassa takana, niin sanot, että 5. jää nyt väliin.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu yhdessä jo yli kymmenen vuotta joten tavallaan mun pitäisi luottaa siihen mutta olen sellainen murehtia luonne. Mulla on jo nyt pasmat ihan sekaisin , kun viikonloppuna olis nää pikkujoulut. Vanhassa työpaikassa oli aina puolisot mukana ja se oli mukavaa rentoutumista. Olivat kesällä risteilyllä työporukalla ja juuri selvisin siitä vaikka yritin keksiä tekemistä mutta koko ajan huolehdin jos jotain sattuu. Mies ei tätä huolestumistani ymmärrä vaan pitää lähinnä pösilönä. En vain voi luonteelleni mitään.
Ap
Tottakai voit. Tuo on maailman vanhin tekosyy. Oletko sitä mieltä, että ihmisen pitää saada olla väkivaltainen, koska hän ei vain voi luonteelleen mitään? Töykeä ja epämiellyttävä muille, koska hän ei vain voi luonteelleen mitään? Ikuisesti ujo, koska ei vain voi luonteelleen mitään?
Sinä ja vain sinä voit luonteellesi jotain. Jos et yksin, niin ammattiavun tuella.
Vierailija kirjoitti:
Ihme kommentteja täällä, luitteko edes ap:n kirjoituksen? Siinähän sanottiin ettei MIES anna ap:n lähteä samana iltana ulos ja hakee pikkujouluista klo 21. Miehellähän tässä ongelmia on. Lukekaa nyt kunnolla ennen kun kirjoitatte p*skaa.
Mies ei voi hakea ap:tä pikkujouluista klo 21, jos ap ilmoittaa miehelle, että hän ei lähde kotiin vielä silloin. Niin yksinkertaista se on.
voi viddu näitä suomalaisia valittaja- ja omistushaluisia naisia, mitä enempi nainen sitoo sitä enempi mies haluaa eroon
Vierailija kirjoitti:
No, mun miehellä on pikkujoulut ensi perjantaina ja itselläni seuraavana. Kumpikaan ei odota toista kotiin klo 21.
Minulla on pikkujoulut tällä viikolla ja seuraavan päivän työmatkan takia hotelli varattu niiden jälkeiseksi yöksi ettei tarvitse välillä matkustaa kotiin muutaman tunnin takia. Ei ole tullut pieneen mieleenikään, että se voisi olla ongelma. Tosin ihan omasta halustani eilen kysyin puolisolta, haluaisiko hän tulla myös viettämään iltaa ko. kaupunkiin ja tapaisimme omien pikkujoulujeni jälkeen ja hänkin jäisi yöksi hotelliin. Sopi hänelle. Mutta jos ei olisi sopinut hänen aikatauluunsa niin en voisi kuvitellakaan, että hän kieltäisi minua jäämästä yöksi tai vaatisi tulemaan kotiin tiettyyn aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ennen tätä nykyistä ja ainoaa avioliittoa kokenut vaikka mitä , mä suren niitä naisia jotka esim, miehen työmatkan jälkeen eivät tiedä tulleensa petetyksi. Olen tavannut monta miestä jotka laittavat sormuksen taskuun ja valehtevat ikänsä ja on kerrottu , että on naimisissa mutta ero tulossa ja sitten totuus ihan toista. En tiedä sitten olenko ainoa nainen joka ajattelee näin. Mutta mitä jos mies on uskoton?
Ap
No sitten se on. Et sä sille asialle mitään voi. Jos toinen haluaa pettää, se pettää, ja sillä siisti. Ei aikuista ihmistä voi kahleissa pitää, eikä sellainen suhde ole mikään suhde, jossa uskollisuus on kyttäämisestä kiinni.
Et ole parisuhdeihminen, hankkiudu sinkuksi.