Miten naiset reagoitte jos joku mies on ihastunut teihin?
Miten naiset reagoitte jos joku mies on ihastunut teihin?
Kommentit (60)
Jos kyseessä on köyhä, niin loukkaannun ja jos kyseessä on rikas, niin voin ihastua.
Olen varattu ja reagoin kaikkiin miehiin ystävällisesti. Jos joku mies on muhun ihastunut, se ei mutta mun käytöstäni. Jos hän ottaa asian jollain tapaa esille, niin kerron olevani imarreltu ja varattu ja jatkan hommaa kuten ennenkin.
En mitenkään. Itse en koskaan kiinnostu kenestekään. Ei ole aikaa miehelle, eikä kiinnostusta.
Näytän tissini ja raotan haaraani.
Olisin imarreltu mutta edelleen varattu!
Se on kiusallista jos en ole kiinnostunut miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vaivaannun.
Sama juttu. Pyrin myös välttelemään tällaista miestä mahdollisimman paljon.
Tuskin saan koskaan tietää asiasta, joten en pysty reagoimaan siihen mitenkään. Elämä jatkuu ihan entisellään.
Riippuu, olenko vapaana ja tykkäänkö hänestä vai en.
Mitä tahansa ällötyksestä euforiaan siis.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on köyhä, niin loukkaannun ja jos kyseessä on rikas, niin voin ihastua.
Minulla ihan sama. Jos on rikas, voi olla minkä näköinen vain, niin voisin ihastua.
Mä olen aina ystävällinen ja kohtelias, ja kun joudun antamaan pakit (olen varattu) teen sen aina kauniisti ja arvostavasti. Katson silmiin, kiitän rohkeudesta ja kerron arvostavani miestä että laittoi itsensä likoon kun tuli kysymään. Lusäksi sanon jotain kannustavaa tyyliin olet niin ihana että joku saa sinusta upean kumppanin.
Olen baarissa seurannut miten nuoret naiset torjuvat miehiä ja se on tosi julmaa :(. Tyyliin painu v*ttuun urpo! Tai suoraan loukataan joson hyi mikä läski, mitä oikein luulet itsestäsi?
Jos joku näkee sen vaivan ja rohkeuden että pyytää treffeille niin vähintä mitä naisen pitäisi tehdä on olla kohtelias ja kunnioittava mikäli joutuu torjumaan.
Mistä edes tietää onko mies ihastunut?
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi feikata orgasmin. Mies voi feikata koko rakkauden.
Sehän riippuu siitä, miten mies ihastumisensa osoittaa. Anna esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Tähän minäkin edellä viittasin, kun totesin, etten luultavasti saa edes tietää asiasta enkä siten voi reagoida mitenkään. Kuulen näistä aina vuosikymmen jälkeenpäin, kun joku muistelee olleensa muhun ihastunut esimerkiksi lukiossa. Eikä olis ikinä uskonut.
Miehistä ei todellakaan tiedä. Naisista näkee ulkopuolisetkin kauas, mutta mies on täysi mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
esim pyytää ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
esim pyytää ulos?
Sanon, että kiitos kutsusta ja olen ilahtunut huomiosta, mutta olen onnellisesti parisuhteessa. Jatkan ihan normaalisti ystävänä.
Jos olisin sinkku, niin sittenhän kaikki riippuisi siitä, olenko itse kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän minäkin edellä viittasin, kun totesin, etten luultavasti saa edes tietää asiasta enkä siten voi reagoida mitenkään. Kuulen näistä aina vuosikymmen jälkeenpäin, kun joku muistelee olleensa muhun ihastunut esimerkiksi lukiossa. Eikä olis ikinä uskonut.
Miehistä ei todellakaan tiedä. Naisista näkee ulkopuolisetkin kauas, mutta mies on täysi mysteeri.
Tai sinä olet lepakko. Kyllä minä ainakin huomaan, jos/kun joku mies on minuun ihastunut, ihastuminenhan suorastaan huutaa! Viimeksi kun eräs mies oli minuun ihastunut, niin se oli kuin sarjakuvista, eli miehen silmät katsoivat minua kohti suurinpiirtein tulipunaisen sydämen muotoisina, hänen sydämen pamppailu näkyi paidan läpi ja hän leijaili lattiapinnan yläpuolella. :) Oikeasti se oli selvääkin selvempi ja ihan taatusti joka ikinen, joka sen näki, huomasi asian. Mies näki vain ja ainoastaan minut. Hän muisti tarkalleen mitä olin edellisissä keskusteluissa sanonut ja hän oli yhtä hymyä. Monta kuukautta kiertelimme ja kaartelimme toisiamme ennen kuin uskalsimme alkaa juttelemaan.
Hän on vieläkin yhtä hymyä ja niin olen minäkin. Meillä menee hyvin ja juttua riittää.
Riippuu ihan siitä miten koen itse miehen, tuntuuko vaan joltain ällöltä stalkkerilta vai olisiko itselläkin kiinnostusta ja kaikkea siltä väliltä.