Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nainen tarkoittaa kun sanoo "sinä pidät minua itsestäänselvyytenä"?

Vierailija
18.11.2018 |

Nyt haetaan tähän kysymykseen tyhjentävä vastaus.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nainen ja tällä hetkellä koen vahvasti, että olen itsestäänselvyys puolisolleni. Tarkoitan tällä sitä, että

- en saa minkäänlaista palautetta tai huomiota. En kehuja, en moitteita.

- minulle ei sanota, että 'rakastan sinua' tai 'tykkään sinusta'

- puolisoni ei ajoita lomiaan samaan aikaan minun lomieni kanssa eli emme matkusta yhdessä

-en saa lahjoja, kukkia tai muita muistamisia syntymäpäivänäni. Onneksi olkoon-lausahdus minulle toki   sanotaan, mutta lähinnä kohteliaisuussyistä.

- seksimme on hengetöntä, mekaanista. Suoritus kaksi kertaa viikossa.

Vierailija
22/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäisi teeskennellä, että olet joka päivä ihmeissäsi, kuinka juuri Hän on suostunut olemaan sinun kanssasi, vaikka olet aivan tavallinen.

Miksi alapeukutukset? Sanoin vain toisin sanoin nuo ylemmät neuvot.

Siksi alapeukut, että kaikkien ei todellakaan tarvitse teeskennellä tuollaista tunnetta.

No onpa outoa. Kaiketi olen sitten kumma mies, kun en minä ihmettele yhtään sitä, että joku haluaa olla kanssani.

Miehet usein luulevat olevansa maailmanluokan rakastajia ja jumalan lahja naisille :D totuus on yleensä jotain ihan muuta

Totta on tämäkin. Mutta naisien sanoessa, että nyt suhde saa riittää, olen todennut että en pidättele ketään. Ei minun kanssani todellakaan tarvitse olla, jos ei halua. En roiku perässä. Jonkin ajan kuluttua sitten minut on haluttu takaisin. Päättäisivät kerralla. Ehkä oikeassa elämässä minussa kuitenkin on hyviäkin puolia.

Jaan kyllä mielipiteitä, tiedän sen. Jotkut eivät voi sietää, jotkut taas pitävät ensi silmäyksellä. Mutta mitäpä tuosta. Kaikkia ei voi miellyttää.

Hyvä itsetunto ja itsenäisyys on seksikästä, mutta täysi teflon on tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäisi teeskennellä, että olet joka päivä ihmeissäsi, kuinka juuri Hän on suostunut olemaan sinun kanssasi, vaikka olet aivan tavallinen.

Siksi alapeukut, että kaikkien ei todellakaan tarvitse teeskennellä tuollaista tunnetta.

No onpa outoa. Kaiketi olen sitten kumma mies, kun en minä ihmettele yhtään sitä, että joku haluaa olla kanssani.

Miehet usein luulevat olevansa maailmanluokan rakastajia ja jumalan lahja naisille :D totuus on yleensä jotain ihan muuta

Totta on tämäkin. Mutta naisien sanoessa, että nyt suhde saa riittää, olen todennut että en pidättele ketään. Ei minun kanssani todellakaan tarvitse olla, jos ei halua. En roiku perässä. Jonkin ajan kuluttua sitten minut on haluttu takaisin. Päättäisivät kerralla. Ehkä oikeassa elämässä minussa kuitenkin on hyviäkin puolia.

Jaan kyllä mielipiteitä, tiedän sen. Jotkut eivät voi sietää, jotkut taas pitävät ensi silmäyksellä. Mutta mitäpä tuosta. Kaikkia ei voi miellyttää.

Hyvä itsetunto ja itsenäisyys on seksikästä, mutta täysi teflon on tylsää.

Jep. Joko feikkiä tai psykopatiaa. Kumpikaan ei kiinnosta.

Vierailija
24/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntui siltä, kun olin siivonnut kodin, vaihtanut lakanat, käynyt kaupassa ja kantanut painavat ostoskassit kotiin, tehnyt miehen lempiruokaa ja tiskannut ja samaan aikaan mies oli tuijottanut telkkaria. Syötyään mies valitti "mikset taaskaan ole vienyt roskapussia ulos". On nyt ex-mies.

Vierailija
25/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa se ongelma kiteytyykin. Sinulle kumppani on vain joku ja pidät itsestäänselvänä, että hän tietysti haluaa olla kanssasi. Minulla on ainakin parisuhteessa ihmetys siitä, että juuri tämä ihminen (ei kuka tahansa random-häiskä) haluaa olla juuri minun kanssani, koska hän on kaikkea sitä, mitä nainen voi toivoa ja vientiä varmasti olisi. Minä en tee mitään sillä tiedolla, että saisin koska tahansa jonkun randomluuserijampan napattua, vaan minulle on tärkeää, että minulla on juuri tämä ihminen eikä kukaan muu. 

Vierailija
26/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa, ettet enää kehu häntä kauniiksi, halaa tai muuten pyri lähelleen etkä huomaa niitä kaikkia hommia, jotka hän hoitaa sinunkin eduksesi (ruoka, pyykit, siivous jne.)

PIdät tuota kaikkea itsestään selvänä ja kehtaat jopa valittaa, että kaipaat elämääsi jotakin uutta jännää.

Tulee mieleen, että olisiko se uutta ja jännää, jos menettäisit tuon kaiken? Vaimo kuolisi, lapset otettaisiin huostaan, koti palaisi alta?

Vierailija
27/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on juuri sitä itsestäänselvänä pitämistä. Sinulle ei ole mitään väliä, miten käyttäydyt, kun kuitenkin tiedät, että nainen roikkuu perässäsi joka tapauksessa. Et oikeasti välitä näistä naisista pätkääkään ja se loistaa sinusta kauas. 

Vierailija
28/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntui siltä, kun olin siivonnut kodin, vaihtanut lakanat, käynyt kaupassa ja kantanut painavat ostoskassit kotiin, tehnyt miehen lempiruokaa ja tiskannut ja samaan aikaan mies oli tuijottanut telkkaria. Syötyään mies valitti "mikset taaskaan ole vienyt roskapussia ulos". On nyt ex-mies.

Olisin ottanut miehen lautasen sanaakaan sanomatta ja kääntänyt sen ylösalaisin :D t. 19

Vierailija
29/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih. Naisethan ne tuppaa niitä prinsessoja olemaan, joiden pelkkä läsnäolo on jo niin suuri palvelus miehelle että tämän pitäisi vastineeksi palvoa ja passata ja hypätä neidin jokaisen oikun mukaan. 

Vierailija
30/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo nyt sitten vähän samanlainen ilmiö kuin se, että naisen mielestä hän on oman osansa hyvän seksin eteen hoitanut kun on suvainnut reitensä levittää ja loppu on miehen vastuulla?

Vierailija
31/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa, ettet enää kehu häntä kauniiksi, halaa tai muuten pyri lähelleen etkä huomaa niitä kaikkia hommia, jotka hän hoitaa sinunkin eduksesi (ruoka, pyykit, siivous jne.)

PIdät tuota kaikkea itsestään selvänä ja kehtaat jopa valittaa, että kaipaat elämääsi jotakin uutta jännää.

Tulee mieleen, että olisiko se uutta ja jännää, jos menettäisit tuon kaiken? Vaimo kuolisi, lapset otettaisiin huostaan, koti palaisi alta?

Uutta, jännää ja tuolla asenteella ansaittua. Karma.

Vierailija
32/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän oli aloituksessa tietoa.

Yksi tapa millä voi pitää toista itsestäänselvyytenä, on se että ei tajua kaikkea vaivaa mitä tämä näkee. Esimerkiksi jos koti vaikuttaa pysyvän siistinä itsestään, likaiset astiat ihan itsestään katoaa pöydiltä, pöydillä ei ole ikinä sotkua vaikka tuleekin jättäneeksi niille jotain, puhtaita vaatteita on koko ajan kaapissa, niin joku näkee tuon kaiken eteen VAIVAA ja käyttää aikaansa siihen, että toinen saa nuo elämää helpottavat asiat. Jos sitä ei näe, niin silloin pitää toista itsestäänselvyytenä.

Vierailija
33/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen nainen ja tällä hetkellä koen vahvasti, että olen itsestäänselvyys puolisolleni. Tarkoitan tällä sitä, että

- puolisoni ei ajoita lomiaan samaan aikaan minun lomieni kanssa eli emme matkusta yhdessä

-en saa lahjoja, kukkia tai muita muistamisia syntymäpäivänäni. Onneksi olkoon-lausahdus minulle toki   sanotaan, mutta lähinnä kohteliaisuussyistä.

olen tuon listan laatinut henkilö ja haluaisin, että alapeukuttajat kertoisivat, miksi ovat eri mieltä? Eivätkö esittämäni seikat tue sitä, että olen itsestäänselvyys vai tulkitsenko miestäni täysin väärin?

Vierailija
34/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih. Naisethan ne tuppaa niitä prinsessoja olemaan, joiden pelkkä läsnäolo on jo niin suuri palvelus miehelle että tämän pitäisi vastineeksi palvoa ja passata ja hypätä neidin jokaisen oikun mukaan. 

Ja kun "pelkkä läsnäolija" on pari päivää poissa, niin kotona vallitsee hirveä sotku.

No ei vaan, onhan niitä prinsessojakin. Mutta joku on niille opettanut, että he ovat miesten yläpuolella. Ei kannata antaa palvontaa, jos ei halua ruokkia sitä itserakkautta.

Vierailija
35/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän oli aloituksessa tietoa.

Ap on valottanut tapauksensa taustoja viestissä nro 18. Kannattaa tsekata

Vierailija
36/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita joista eksäni sai minut tuntemaan että olen itsestäänselvyys:

- Saattoi lähteä spontaanisti useamman päivän teekkaribileisiin eri kaupunkeihin kertomatta minulle

- kutsui ihastuksensa yöksi kertomatta minulle

- Ei vastaa minulle melkeen pariin vuorokauteen - kun kysyn onko ollut kiire, hän vastaa että on pelannut (irkki siis toisella näytöllä koko ajan auki, ei vain viitsinyt vastata)

- Ei vastaa minulle koko päivänä - kun kysyn onko ollut kiire, sanoi että on ollut olohuoneessa katsomassa leffoja eikä ole jaksanut hakea makuuhuoneesta puhelimen laturia

- kun matkustan hänen luokseen kolme tuntia työpäivän jälkeen, hän pyytää minua käymään tullessani kaupassa. Kämppä paskanen, äijä likainen ja ruokaa ei ole tehty.

- Kun kieltäydyin puolen vuoden hänen luonaan käymisen jälkeen olemasta se joka aina matkustaa, oltiin yli kuukausi näkemättä.

- Kun sen yhden ainuksisen kerran hän ilmoitti proaktiivisesti että voisi tulla minun luokse, se johtui siitä että hänen kaverinsa järjesti teekkaribileet kaupungissamme.

- Kun kysyin tehtäisiinkö viikonloppuna jotain kivaa, hän ilmoitti usein yksituumaan että ei onnistu, kosks pe & la on teekkaribileitä ja sunnuntaina darra.

- kävi alastonkylvyssä naispuolisten kaveriensa ksnssa, toinen heistä hänen entinen ihastus

- kopeloi minun läsnäollessakin kaverityttöjensä sääriä, rintoja, pussaili heitä suulle.

- Petti minua

- ei juuri koskaan siivonnut, laittanut ruokaa, tehnyt aamiaista (tein itselle hänelle lähes aina aamiaista, silloinkin kun olin lomalla ja hän kävi töissä) tai käynyt kaupassa ilman että minä pyysin. Ja jos kävikin kaupassa, minun piti tietää mitä jääkaapissa oli ja kertoa hänelle mitä tarvitaan. Kaikki metatyöt oli siis minun vastuullani.

- kommentoi äänekkäästi toisten naisten ulkonäköä seurassani - vaikka tiesi minun sairastavan syömishäiriötä.

- Kiukutteli ja murjotti aina kun oli väsynyt tai nälkäinen - parhaimmillaan suuttui siitä että en suostunut aamulla tuomaan hänelle kokista sänkyyn tai ottamaan suihin ennen töihin lähtöäni

- Lähti vuodeksi vaihto-opiskelemaan, vaikka oltiin sovittu että molemmat käy puolen vuoden vaihdossa.

- vaihdon jälkeen lähti kesän ainoana yhteisenä lomana suoraan kavereidensa kanssa ulkomaille festareille - ei oltu nähty moneen kuukauteen, ja hän valitsi ainoana lomana mielummin kaverinsa kuin minut.

- Ilmoitti kesän alussa, että lähes hänen jokainen kesäviikonloppu on varattu teekkaribileisiin, joten mitään yhteisiä reissuja oli turha suunnitella.

Varmaan lisääkin tulisi mieleen, mutta en jaksa vaivata päätäni. Onneksi dumppasin kusipään, ja tästä viisastuneena osaan vaatia miehiltä parempaa.

Vierailija
37/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et arvosta etkä kunnioita naisystävääsi, vaan oletat, että kaikki palvelut lankeavat sinulle pyytämättä ja tilaamatta kuin Manulle illallinen. Ilmeisesti myös sana kiitos on sinulle, miehenturjakkeelle tuntematon käsite.

Vierailija
38/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun "pelkkä läsnäolija" on pari päivää poissa, niin kotona vallitsee hirveä sotku.

No ei vaan, onhan niitä prinsessojakin. Mutta joku on niille opettanut, että he ovat miesten yläpuolella. Ei kannata antaa palvontaa, jos ei halua ruokkia sitä itserakkautta.

Onkohan tässä joku sukupolviero? Minusta tuntuu että omassa ikäryhmässäni (25-30v) naiset lähinnä sotkevat eivätkä siivoa. Naisten ruuanlaittotaito alkaa samoin olla tuttu enää vanhempien sukupolvien tarinoista, mikä nyt ei sinänsä ole iso ongelma kun itse kuitenkin tykkään kokata. 

t. eri

Vierailija
39/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen tuon listan laatinut henkilö ja haluaisin, että alapeukuttajat kertoisivat, miksi ovat eri mieltä? Eivätkö esittämäni seikat tue sitä, että olen itsestäänselvyys vai tulkitsenko miestäni täysin väärin?

Ei noissa muuten mitään vikaa ole, mutta olisiko se tuo "en saa lahjoja" -kohta, joka vaikuttaa monen mielestä liian vaatimiselta? Annatko itse miehellesi lahjoja hänen syntymäpäivänään, ja jos annat, niin miten hän suhtautuu siihen?

Tuo viimeinen kohta kuulosta minusta kyllä kamalimmalta. Jos tietää ettei seksi maistu toiselle mutta silti haluaa harrastaa hänen kanssaan sitä, niin vaikuttaa kyllä kylmältä menolta. Et kai suostu siihen vain toisen mieliksi?

Vierailija
40/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on juuri sitä itsestäänselvänä pitämistä. Sinulle ei ole mitään väliä, miten käyttäydyt, kun kuitenkin tiedät, että nainen roikkuu perässäsi joka tapauksessa. Et oikeasti välitä näistä naisista pätkääkään ja se loistaa sinusta kauas. 

Nainenhan tuossa pitää toista itsestäänselvyytenä kun koittaa käyttää eroamista vallankäytön välineenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä