Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nainen tarkoittaa kun sanoo "sinä pidät minua itsestäänselvyytenä"?

Vierailija
18.11.2018 |

Nyt haetaan tähän kysymykseen tyhjentävä vastaus.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin sitä. Eli että et arvosta häntä, etkä osoita sitä sanoin ja teoin. Vaan suhtaudut häneen itsestäänselvyytenä, "siinä se roikkuu mukana, vaikka mitä tekisin".

Se, mitä kukin pitää riittävänä huomioimisena tietysti vaihtelee. Sori, ei voi listata toimenpiteitä, joilla puolisolle pitää tulla olo siitä, että häntä arvostetaan. Ei siis mitään listaa tyyliin 1) sanon kerran viikossa, että rakastan häntä, 2) tuon hänelle kukkia joka toinen kk, 3) pukeudun vapaaviikonloppunakin kotona siististi ja ajan parran, 4) ostan hänelle synttäri- ja joululahjan, jonka arvo on 0,5 prosenttia kuukauden nettopalkasta.

Mutta mieti itse, millaisia asioita SINÄ odotat puolisoltasi. Tuskin tykkäisit, jos hän kesken yhdynnän lähtisi katsomaan televisiota ja katsoisi, että orgasmin saaminen on sinun vastuullasi, mitäs olet niin hidas.... Tuskin tykkäisit, jos hän ei ikinä muistaisi sinun synttäreitäsi. Tuskin tykkäisit, jos hän ei koskaan ilmoittaisi menoistaan sinulle, vaan katsoisi, että sinä saat luvan istua kotona odottamassa, meni ylläri-baarikeikalla miten pitkään tahansa. Tuskin tykkäisit, jos puoliso lomalla oleilisi pelkissä pieruverkkareissa ja tahraisessa t-paidassa, eikä kävisi suihkussa ja viitsisi pestä tukkaansa, koska "sähän sen vaan näet, eikä sun mielipiteellä ole mitään väliä".

Ja niin edelleen.

Vierailija
2/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen lisää: selvä puhekin avaa kummasti mysteeriä. KYSY siltä naiseltasi, miten hän toivoo sinun häntä huomioivan. Kysy kauniisti ja korosta, että hän on sinulle rakas, mutta että kun et osaa lukea ajatuksia, niin voisiko hän kertoa, mitä sinulta toivoisi.

1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi teeskennellä, että olet joka päivä ihmeissäsi, kuinka juuri Hän on suostunut olemaan sinun kanssasi, vaikka olet aivan tavallinen.

Vierailija
4/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäisi teeskennellä, että olet joka päivä ihmeissäsi, kuinka juuri Hän on suostunut olemaan sinun kanssasi, vaikka olet aivan tavallinen.

Miksi alapeukutukset? Sanoin vain toisin sanoin nuo ylemmät neuvot.

Vierailija
5/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ainakin tällainen tunne ihan joka päivä. Olemme tosi seurustelleet vasta 8 kk.

Vierailija
6/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi alapeukut, että kaikkien ei todellakaan tarvitse teeskennellä tuollaista tunnetta.

Vierailija
7/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä mitään. Jostain salkkareista nähnyt kun siinä pariskunnat riitelee, niin ”kuuluu” sanoa.

Vierailija
8/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on olo että olet hänen kanssaan lähinnä tottumuksesta. Että hänen tilallaan voisi olla ihan hyvin joku toinenkin.

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 9v ja hän yhä vaan jaksaa näyttää että rakastaa. Kehuu, pussailee ja huomioi minua ihan pienillä arkisilla jutuilla. Siitä tiedän, että olen hänen mielessään ja että hän on aktiivisen iloinen ollessaan just mun kanssa.

Itse huomioin häntä sanoin ja ajoittain vähän isompia romanttisia juttuja järjestäen. Olemme erilaisia mutta ymmärrämme ja arvostamme sitä.

Vierailija
9/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jatkaa: Eksä ei osannut edes vastata kysymykseen, että miksi hän rakastaa minua. Olin kiinnostava lähinnä silloin kun hän tarvitsi minua johonkin, eikä vähiten seksiin. Eipä itseänikään huvittanut enää jonkin ajan jälkeen paljoa panostaa.

Lopulta kyllästyin ja lähdin lätkimään, vaikkei hänessä edes ollut mitään valtavaa vikaa.

Vierailija
10/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ainakin tällainen tunne ihan joka päivä. Olemme tosi seurustelleet vasta 8 kk.

Jos on sama fiilis kymmenen vuoden kuluttua, niin olet melko outo ja itsetuntosi on huono.

Vierailija
11/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et huomioi minua tarpeeksi".

Vierailija
12/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tulee tuollainen tunne useinkin.

Kohtelen miestäni omasta mielestäni todella hyvin. Kokkaan, siivoan, kyselen päivästä, annan läheisyyttä, käyn kaupoilla, korjaan hänen vaatteensa ja leikkaan hiukset, vähän hemmottelen.

Ei kuulu kiitosta mistään noista tekemistäni asioista. Hän on niin tottunut huolenpitooni, että pitää niitä itsestäänselvyyksinä.

Kiukkuisena saattaa valittaa, kuinka en ikinä tee mitään hänen vuokseen, alan luetella näitä pieniä arkisia asioita. Hetken mietittyään tajuaa usein itsekin.

Eli siis pähkinänkuoressa: toinen ei arvosta tekojasi, tai ylipäätään sitä että olet hänen kanssaan. Etenkin pidemmissä suhteissa varmaan yleistä, kun tottuu siihen että toinen on aina siinä. Ei enää muista kehua ja kiittää toista, vaan pitää itsestäänselvyytenä.

Vierailija
13/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi alapeukut, että kaikkien ei todellakaan tarvitse teeskennellä tuollaista tunnetta.

No onpa outoa. Kaiketi olen sitten kumma mies, kun en minä ihmettele yhtään sitä, että joku haluaa olla kanssani.

Vierailija
14/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa outoa. Kaiketi olen sitten kumma mies, kun en minä ihmettele yhtään sitä, että joku haluaa olla kanssani.

Miehet usein luulevat olevansa maailmanluokan rakastajia ja jumalan lahja naisille :D totuus on yleensä jotain ihan muuta

Vierailija
15/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minusta se on vähän kumma. Rakastuminen on sellainen mystinen asia. Se, että joku oikeasti rakastuu, ja juuri minuun, on ihme, sellainen yksi miljoonasta juttu. Ei sellainen, että kyllähän minä ’kelpaan suhteeseen’, vaan se, että toiselle minä olen kaikki kaikessa. Jos se ei herätä mitään tunteita, kyseessä on minusta outo asia.

Vierailija
16/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin suhteen mieheen joka parin kk tapailun jälkeen "odotti" minua kylään nukkuen,ei ollut käynyt pesulla,ei ollut pessyt hampaitaan.

Ei kannata pitää naista itsestäänselvyytenää

Ei kiitos.

Vierailija
17/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä. Rakastava ja välittävä ihminen _tuntee_ noin - ihan joka päivä.

Vierailija
18/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykkönen lisää: selvä puhekin avaa kummasti mysteeriä. KYSY siltä naiseltasi, miten hän toivoo sinun häntä huomioivan. Kysy kauniisti ja korosta, että hän on sinulle rakas, mutta että kun et osaa lukea ajatuksia, niin voisiko hän kertoa, mitä sinulta toivoisi.

1

Tästä nyt on jo vuosia aikaa, mutta todellakin kysyin. Eikä se osannut selittää. Oltiin nuoria ja tyttö asui vielä kotonaan (eroperhe, ei isää läsnä). Minä heille auttelin sitten lumitöitä, talven polttopuut, ajoneuvohuoltoja jne. Kuskailin nuorempia sisaruksiaan. Ja annoin lahjoja. Vein pienille lomillekin. Kehuin ja kiitin aina kun hän laittoi ruokaa, teki muuten kotitöitä, tai leipoi herkkuja (nämä kaikki hän hoiti kyllä uskomattoman hienosti). Seksistä hän nautti suuresti, ja sitä meillä monta kertaa yössä aina kun tilanne salli (äitinsä, pienituloinen yh, teki paljon töitä ja aika usein matkojakin, nuoremmat sisarukset tarvitsivat vielä peräänkatsomista tuolloin niin en saanut neitiä lainaksi kovinkaan usein edes viikonlopuksi). Enemmän kuin olisin oikeasti jaksanut, vaikka nuori mies olinkin niin tein tuohon aikaan raskaanpuoleista ruumiillista työtä.

Sitten yksi ilta saan kuulla että pidän häntä itsestäänselvyytenä. Ja paria viikkoa myöhemmin hänet nähtiinkin täydeksi urea-pääksi tiedetyn lihaskimpun kanssa.

Että joo, minulle tämän fraasin merkitys on jäänyt vähän hämäräksi -ap

Vierailija
19/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sillä tavalla hankala nainen, etten todellakaan suostu olemaan kenellekään itsestäänselvyys. Saa kohdata tulta ja tappuraa jos kehtaa yrittää.

Mieheni saa valita kahdesta tavasta olla mun kanssa:

1) Mä hemmottelen ja kehua suitsutan häntä. Hukutan hänet suudelmiin, hellyyteen ja seksiin. Teen hänen ilokseen ihania yllätyksiä ja pidän huolen, että hän tuntee olevansa rakastetuin ja paras mies mitä maan päällä on. Ja mä odotan samaa takaisin.

2) Mies pitää minua itsestäänselvyytenä eikä huomioi. Väittää että nalkutan, en voi luottaa häneen ja hän millään lailla kohtelee minua epäkunnioittavasti. Tästä seurauksena koko maailma palaa ja miehellä on käsissään raivotar. Ja jätän hänet kylmästi.

Enkä ole mikään lähiön bubiruusu vaan jotain ihan muuta. En usko, että muuten voisin edes toteuttaa tätä filosofiaa.

Vierailija
20/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet usein luulevat olevansa maailmanluokan rakastajia ja jumalan lahja naisille :D totuus on yleensä jotain ihan muuta

Totta on tämäkin. Mutta naisien sanoessa, että nyt suhde saa riittää, olen todennut että en pidättele ketään. Ei minun kanssani todellakaan tarvitse olla, jos ei halua. En roiku perässä. Jonkin ajan kuluttua sitten minut on haluttu takaisin. Päättäisivät kerralla. Ehkä oikeassa elämässä minussa kuitenkin on hyviäkin puolia.

Jaan kyllä mielipiteitä, tiedän sen. Jotkut eivät voi sietää, jotkut taas pitävät ensi silmäyksellä. Mutta mitäpä tuosta. Kaikkia ei voi miellyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme