Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän metsä jo haravoitu?

Vierailija
18.11.2018 |

Olen vähän huolissani kun meillä on vielä kokonaan haravoimatta. Voiko sen tehdä vasta keväällä? Jos saisi vaikka koulun taksvärkkipäivänä reippaita koululaisia haravoimaan...

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on. Nykyisin talvet on niin vähälumisia että metsäpalovaara voi tulla jo aikaisin keväällä. Vähän vastuuta nyt. Mitä teet jos sun metsästä leviää suurpalo?

Vierailija
2/56 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa on. Pieni metsä, jossa lenkkeilemme on kunnan omistuksessa, ja olivat kunnanmiehet siellä käyneet haravoimassa. Mietin itsekin, että miksi, koska ei oo tosiaan mikään puisto tai piha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä aikanaan haravoi tonttiinsa rajoittuvaa metsää, muutamassa vuodessa valkovuokot ja sinivuokot katosivat metsästä miltei kokonaan.

Vierailija
4/56 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil on 20 hehtaaria metsää, kyllä menee koko talvi että saan sen haravoitua.

Vierailija
5/56 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta puutarha on pidetty kunnossa.

Vierailija
6/56 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole metsää, mutta asumme kunnan metsän vieressä. Kunta siistii metsänsä n. 10 vuoden välein. Enpä juuri tiheämpää hoitotaajuutta osaa kaivata.

Vierailija
7/56 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tänään haravoida, kun ei ole kuin puoli hehtaaria. Toi naapurin jänis on sitä valitellut kun tuuli vie lehdet mun kolon edustalta sen porkkanamaahan.

Vierailija
8/56 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupunginosan metsää ei ole kukaan haravoinut. Suututtaa ja itkettää, miksei kunta ota mitään vastuuta mistään? Jos syttyy metsäpalo niin haastan kyllä kunnan oikeuteen.

Vierailija
9/56 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan joka vuosi perheelle joululahjaksi uudet haravat, kun niitä kuluu siellä metsässä niin nopeaan. Meidän K-raudastakin ne ovat koko ajan loppu, ja jos tilaan Kiinasta ne eivät kestä kuukauttakaan. Pitäisiköhän tilata jenkeistä mieluummin, jos heillä ei kerran ole niille käyttöä?

Miten muuten saatte metsänpohjanne siistiksi ja lehdettömäksi, jos siellä kasvaa paljon mustikkaa ja puolukkaa? 

Vierailija
10/56 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunkirjoitus on tulossa, kun lapseton setäni kuoli. En edes tiedä, paljonko metsää tulen omistamaan. En haluaisi omistaa yhtään ja mitä sille teen?

Vierailija
11/56 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan joka vuosi perheelle joululahjaksi uudet haravat, kun niitä kuluu siellä metsässä niin nopeaan. Meidän K-raudastakin ne ovat koko ajan loppu, ja jos tilaan Kiinasta ne eivät kestä kuukauttakaan. Pitäisiköhän tilata jenkeistä mieluummin, jos heillä ei kerran ole niille käyttöä?

Miten muuten saatte metsänpohjanne siistiksi ja lehdettömäksi, jos siellä kasvaa paljon mustikkaa ja puolukkaa? 

Sun täytyy hommata tiheäpiikkisempiä haravia, joihin jää myös mustikanlehdet.

Vierailija
12/56 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta puutarha on pidetty kunnossa.

Kanerva tykkää, kun hoidetaan.

Vierailija
13/56 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulottuuko jokamiehenoikeus haravoituihin lehtiin?

Vierailija
14/56 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perunkirjoitus on tulossa, kun lapseton setäni kuoli. En edes tiedä, paljonko metsää tulen omistamaan. En haluaisi omistaa yhtään ja mitä sille teen?

DAA! HARAVOIT!

Vierailija
15/56 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta puutarhan siistin eilen.

Vierailija
16/56 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haravoi perämetsäni kerran kk.

Vierailija
17/56 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut sitä jokavuotista haravointia, kaadettiin koko metsä, ja metsänpohjaan rounduppia ettei kasva uudestaan.

Vierailija
18/56 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 hehtaaria haravoimatonta metsää minulla :( hirveä stressi tuli kyllä nyt tästä!

Vierailija
19/56 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen istuttanut metsäni kokonaan havumetsäksi, niin ei tule lehtiä jotka tarvitsisi haravoida. Kätevää!

Vierailija
20/56 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

150 hehtaaria haravoimatonta metsää minulla :( hirveä stressi tuli kyllä nyt tästä!

humblebrag... Myy siitä jättimetsästäsi osa, kyllä sillä rahalla pistät vaikka thaimaalaiset haravoijat useaksi vuodeksi töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme