Mies tunkee tyhjät munat takaisin kennoon - ärsyttää ja itkettää
On kuulema siten helpompaa - ei jaksa ymmärtää...!
Kommentit (37)
Tämä oli paras provo pitkään aikaan, kiitos siitä aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Itsekkin teen niin. Voitko kertoa mikä siinä niin ärsyttää, kun oma mieheni ihmettelee sitä joskus? :D
Kuinka saastanen elämäntapaintiaani täytyy olla, että säilyttää ruokaa ja pilaantuvia roskia, biojätettä, samassa astiassa?
Onhan tuo tosiaan vähän outoa, että säilytetään niitä pilaantuneita kananmunankuoria jääkaapisssa roskiksen sijaan. Kuoriin kuitenkin jää sitä sitä itse kananmunaa hieman.
Meillä nauretaan vaan "kappas, kuoriutuneita!" :D
No tota, munankuoret kuuluu bioroskiin ja kennot ei. Näin on jämpti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä kuoria ei todellakaan saisi säilyttää kennossa. Siinä todellinen tauti vaara ja esim. salmonella voi tarttua niihin tuoreisiinkin muniin.
Mistä se salmonella tulee niihin kuoriin?
Tiedätkö että munat tulee kanan p*rseestä, eikä niitä pestä?
Vierailija kirjoitti:
No tota, munankuoret kuuluu bioroskiin ja kennot ei. Näin on jämpti.
Kyllä ne pahvikennot voi laittaam silputtuna bioroskiin.
Ihan hirveetä, kyllä Hannu Karpoa tarvittais taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuulema siten helpompaa - ei jaksa ymmärtää...!
Jos miehestä ei muita vikoja löydy, yritä kestää. Ne miehet, ne ihanat miehet. Mieheni pissii vessan lattialle ja minä siivoan jäljet. Hän ottaa voileivän käteensä ja mussuttaa olohuoneen sohvalla ilman lautasta ja minäkorjaan murut lattialta. Ei sulje vessan ovea. Minä suljen. Ei halua katsoa mitään hupiohjelmia telkkarista. Minä ostin oman telkkarin. Ryyppää joskus kaupungilla tajun kankaalle. Minä haen hänet autolla kotiin. Muuten on viisas mies. Hyvätuloinenkin. Osti minulle käyttööni auton. Osti meille hulppean rivitaloasunnon velattomaksi. Kiltti mies. En vaihtaisi mihinkään.
Niin tuttua tekstiä tuo alku ainakin,autoa on en ole saanut kylläkään enkä rivitaloa🤩
Munankuoret on muuten parasta lannoitetta jos kotona kasvia munankuoret kannuun ja vettä päälle ja pari päivää likoamaan ja sitten kasveille,kannattaa huuhdella hyvin ne kuoret muuten haju voi olla paha😉
Helvetin rasittava tapa...luulin tätä provoksi,mutta moni väittää tekevän samoin
Vai oikein itkettää... no, ongelmansa jokaisella, ei kait siinä.
Eipä ole tuollaista tullut vastaan. Pitäisin kyllä hieman tärähtäneenä.
Minä teen samoin!
Tosin kopautan ne sieltä biojätteeseen sitten kun kaikki on käytetty.
Kaikesta tekin pöyristytte :D
Enpä ole koskaan ennen kuullut tuollaisesta menettelystä. Olenkin aina asunut kaupungissa, joten emme polta munakennoja.
Näköjään aina oppii jotain uutta.
Suomalaisissa kananmunissa EI ole salmonellaa.