Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tunkee tyhjät munat takaisin kennoon - ärsyttää ja itkettää

Vierailija
17.11.2018 |

On kuulema siten helpompaa - ei jaksa ymmärtää...!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
2/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Perusta sururyhmä munakennoterroristimiesten uhreille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin teen niin. Voitko kertoa mikä siinä niin ärsyttää, kun oma mieheni ihmettelee sitä joskus? :D

Vierailija
4/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itke sitten, jos se helpottaa. 

Vierailija
5/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä helvettiä? Tuohan on normaalia. Meillä laitetaan kans, ja sitten poltetaan kenno kuorineen uunin pesässä.

Vierailija
6/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munamies. kirjoitti:

No itke sitten, jos se helpottaa. 

Joku vertaistuki olisi nyt tarpeen

Vierailija
7/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakenno on vierellä, kun rikkoo munat pannulle / kulhoon ja sitten kätevästi laittaa kuoret kennoon. Roskis on todennäköisesti jossain pidemmällä ja kuorista valuisi valkuaista laittialle. 

Sitten kun viimeinenkin muna on rikottu, niin koko kenno roskiin. Siistiä ja kätevää. Näin minä myös toimin. 

Vierailija
8/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairas ukko.

Vierailija
9/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies laittaa kans mutta ei mulle siitä stressiä tule. En oo muuten edes ajatellut koko asiaa.

Vierailija
10/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta kananmunia. Problem solved.

Vierailija
11/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan että v'tutuksen summa on vakio, Kyllä nyt olen kateellinen, kun eräillä on noin mitättömät itkun aiheet.

Vierailija
12/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuulema siten helpompaa - ei jaksa ymmärtää...!

Jos miehestä ei muita vikoja löydy, yritä kestää. Ne miehet, ne ihanat miehet. Mieheni pissii vessan lattialle ja minä siivoan jäljet. Hän ottaa voileivän käteensä ja mussuttaa olohuoneen sohvalla ilman lautasta ja minäkorjaan murut lattialta. Ei sulje vessan ovea. Minä suljen. Ei halua katsoa mitään hupiohjelmia telkkarista. Minä ostin oman telkkarin. Ryyppää joskus kaupungilla tajun kankaalle. Minä haen hänet autolla kotiin. Muuten on viisas mies. Hyvätuloinenkin. Osti minulle käyttööni auton. Osti meille hulppean rivitaloasunnon velattomaksi. Kiltti mies. En vaihtaisi mihinkään.

Vierailija
13/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas ärsyttää se, kun vaimo aina ostaa munia ja sitten jossain vaiheessa ne menee vanhentuneina biojätteeseen.

Yritän kysyä, että miksi niitä pitää ostaa, kun ei käytetä, mutta kuulemma pitää olla tuoreita munia.

Vierailija
14/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma syy itkeä. Taidat märistä vähän joka asiasta.

Vierailija
15/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne muuallekaan mies tyhjän munansa tunkisi.

Vierailija
16/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas ärsyttää se, kun vaimo aina ostaa munia ja sitten jossain vaiheessa ne menee vanhentuneina biojätteeseen.

Yritän kysyä, että miksi niitä pitää ostaa, kun ei käytetä, mutta kuulemma pitää olla tuoreita munia.

Tällaista on parisuhde. Mun mies taas ostaa jatkuvasti kasviksia kuten parsakaalia, inkivääriä, ruusukaalia, porkkanoita. Ei kuitenkaan ikinä käytä niitä. Ei myöskään heitä niitä pois, joten ne jäävät homehtumaan jääkaappiin kunnes minä kaavin ne sieltä biojätteeseen. Että miksi niitä pitää tosiaan ostaa kun ei kerran käytä? Välillä rasittaa.

n

Vierailija
17/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sovintoseksiä.

Vierailija
18/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kuoria ei todellakaan saisi säilyttää kennossa. Siinä todellinen tauti vaara ja esim. salmonella voi tarttua niihin tuoreisiinkin muniin.

Vierailija
19/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä kuoria ei todellakaan saisi säilyttää kennossa. Siinä todellinen tauti vaara ja esim. salmonella voi tarttua niihin tuoreisiinkin muniin.

Mistä se salmonella tulee niihin kuoriin?

Vierailija
20/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sinäkö ap oikeesti itket tällaisen asian takia?