Naiset! Onko 179cm pitkä mies tarpeeksi pitkä?
Kommentit (40)
Mä en usko että mun miehet on ollut edes noin pitkiä. Päälle 170 kait. Itse 160. Pygmipari <3
Naiset eivät osaa hahmottaa pituuksia eikä paljon muutakaan. Olen 178cm pitkä ja jokainen pitkästä miehestä haaveillut ja reitensä minulle levittänyt on luullut mun olevan lähemmäs 190cm pitkä. Munani on 17cm ja jokainen joka sen pituutta on ääneen arvioinut, on luullut sen olevan vähintään 20cm.
Vierailija kirjoitti:
Olen 175cm ja kaatanut kaveripiirin kauneimpia naisia koko elämäni. Pituus ei ole ongelma jos et itse tee ongelmaa.
Tämä. Mut annetaan autistien jauhaa pituudestaan / kaljuudestaan / rumuudestaan jos elämä on sillä lailla jotenkin helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 175cm ja kaatanut kaveripiirin kauneimpia naisia koko elämäni. Pituus ei ole ongelma jos et itse tee ongelmaa.
Olitko 175 cm jo vaippaikäisenä?
179 senttiä on ihan tarpeeksi, ainakin näin mä oletan. Itse olen sen 174 senttiä, ja tuo riittäisi paremmin kuin hyvin.
Tuosta vielä numerolle 22: väittäisin ite kyllä huomaavani, ootko 170-jotain tai 190-jotain. Satuin syntymään sukuun, jossa porukka on keskivertoa hiukan pidempää, ja erotan 100% varmuudella, ootko mua neljä vai viisitoista senttiä pidempi. Ei naisten hahmotuskyvyssä mitään vikaa oo, mut aika paha on vaikka 160-senttisen likan mennä sanomaan, kuinka pitkä sä olet. Jos kykenis kattomaan sua pituuteensa nähden objektiivisesti, huomaisi hän varmasti, ettet ole lähelläkään 190-senttistä.
Vierailija kirjoitti:
No joo joo.
Ihmetyttää vaan, jos nainen kysyy täällä jotain, miehet vastaavat niin että nainen varmasti inhoaa itseään tai jotakin ominaisuuttaan. Miksi naiset haluaa tai naisten pitäisi pönkittää miehiä??
Jos 19-vuotias itsestään epävarma nuorukainen täällä kysyy jotain, niin totta h*lvetissä me vastaamme hänelle rehellisesti. Ja oma rehellinen vastaukseni on, että vallan hyvin riittää pituus vaikka mihin. Valtaosa naisista ei tuijota pituutta, ellei mies ole huomattavasti naista lyhempi. Ja harva mies on keskimittaista naista lyhempi.
Tuo pittusjankkaus yleensäkin on pitkälti miesten omaa keskinäistä traumaa, ja jotkut trollit sitä täällä jankkaavat muina töinään. Naiset saattavat jossain kyselyissä mainita jotain pituusmittoja jos niitä heiltä udellaan, mutta koskaan ei yksikään hyvä mies ole jäänyt ilman kumppania pelkästään pituutensa vuoksi (ellei ole huomattavan lyhytkasvuinen, jotain puolitoista metriä - ja silloinkin varmaan joku löytyy, jos on muuten hyvä mies). Jotain muuta pitää olla pahasti vialla, jos naista ei löydy.
Kullin pituus on olennaisempi. <3
Mutta aiheeseen:
Olen 165 cm tyttö, ja poikaystäväni on 175 cm. Olemme mielestäni ihan järisyttävän söpöjä yhdessä, kun olemme melkein saman pituisia. :)
Mielestäni hiukan lyhyemmät pojat ovat seksikkäitä. Jotenkin timmin vartalon muodot korostuvat kivemmin lyhyellä kuin pitkällä. Seurustelin aikaisemmin 195 cm pitkän pojan kanssa, ja se oli monella tavoin varsin epänäppärää. Pussailussa tuli niskat kipeäksi ym.
Tärkeintä on se mitä jalkovälistä löytyy ja sen pituus ja paksuus. MItä paksumpi sen parempi.
Tarpeeksi pitkä mihin? Panemaan, käymään töissä, isäksi? Vai mihin? Minun mies on 169cm, itse olen 168cm . Mies on ollut ihan tarpeeksi pitkä ihan kaikkeen. Hyvin sitä elää tuonkin mittaisena.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on se mitä jalkovälistä löytyy ja sen pituus ja paksuus. MItä paksumpi sen parempi.
Kenelle mikäkin on tärkeintä. Mulle tärkeintä on se, mitä korvien välistä löytyy. Mitä empaattisempi, tuntevampi ja viisaampi, sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä. Siis mun mun makuun. Jokainen on hyvä semmosena kuin on. :)
Sama! Paras pituus miehelle on 170 ja 175 välillä. 180 on mulle jo turn-off - toki jos on oikeasti tosi ihana tyyppi niin sitten voin joustaa, vaikka olisikin liian pitkä.
Sun pituus on oikein hyvä.
N166 cm
On tarpeeksi pitkä. Ei pituudella ole loppujen lopuksi mitää merkitystä. Itse olen 172cm ja kerran seurustelin jopa n.167cm miehen kanssa. Miehen luonne oli aivan mahtava ja erityinen ja komeat kasvot. Nuo kompensoi hyvin lyhyyttä ja pienuutta (pieniluinen ja hoikka oli myös).
Pitkät miehet alkaa olla out. Mä ainakin haluan lyhyen ja vähän hintelän, nörttilook on oikeasti nyt in ja lyhyet miehet myös.
Kuka tässä muunsukupuolisten, eri väristen ihojen ja hiusten, kehopositiivisuuden ajassa muka oikeasti enää haluaa perinteisen miesihanteen mukaisen miehen? Ei ainakaan kukaan kuka elää nykypäivässä.
Ja 179 on pitkähkö. 160 cm miehet on hottiksia ja kysyntää riittää!!
Ärsyttää yksi tuttu, jonka parikymppinen poika on 176 cm. pitkä. Voivottelee ja päivittelee tämän lyhyyttä joka tapaamisella.
Aluksi sanoin, että poikahan on aivan miehen pituinen, ei mitenkään lyhyt. On vielä sellainen ryhdikäs ja raamikas kundi, tosi kivan näköinen kaikin puolin.
Mutta kai tämä tuttu kerjää juuri kehuja pojastaan ja siksi puhuu näin. Vaikea uskoa muuten. Nykyään olen aivan hiljaa, jos sanoo aiheesta.
Eli ap:n kysymykseen vastaus: on tarpeeksi pitkä ja lyhyemmätkin ovat.
IRMA 55V 159KG kirjoitti:
EI KUULE OLE!!!11 EN IKINÄ HUOLISI TUOLLAISTA TAPPIA!!!11
No, onneksi sinä itse olet sentään täydellinen! Hyvää jatkoa!
T: Kari, 52V, 179 cm, 72 kg
talvi kirjoitti:
ennemän kun 165cm on pitkä nainen
No ei ole, kun itseasiassa keskimittainen. Oman ikäluokkani keskiarvo suomalaisten naisten pituudelle taisi olla 167cm. Ja nuoriso vain pitenee vuosi vuodelta. Tietenkin tuo voi olla sinun henkilökohainen mielipiteesi, mutta siinä tapauksessa kommentti kannattaa aloittaa sanomalla "minun mielestäni..."
Ap:lle: 179cm on mielestäni ihan riittävä pituus miehelle. Hän olisi minua jo yli 10cm pidempi.
Minulla oli todella komea 168cm miesystävä. Itse olen viisi senttiä pidempi. Suhde oli todella intohimoinen, eikä pituudella ollut mitään merkitystä. Fyysinen sopusuhtaisuus ja vetovoima ratkaisevat itselläni enemmän.