Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää mennä (mies)lääkärille nolon vaivan vuoksi :(

Vierailija
17.11.2018 |

Epäilen itselläni peräsuolen tuppeumaa tai laskeumaa, koska ulostaminen ei pitkään aikaan onnistunut kunnolla. Ainoastaan osa ulosteesta tulee ulos ja loput jää jonnekin "jumiin" ja usein myös sattuu. Ponnistaminen ei auta.
Ahdistaa ihan kamalasti, että lääkäri on mies. Mahdollisesti hän kuitenkin kokeilee sormella, onko suolessa jotain vikaa, ja on pukamatkin.. Apua :( Tekisi mieli perua koko aika ja mennä yksityiselle, mutta ei ole varaa. Kertokaa jotain lohduttavaa, tai omia noloja kokemuksianne.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti suosittelen perumaan ja varaamaan naislääkärin. Olen valitettavasti kuulut niin paljon limaisia "hauskoja juttuja", miespuoliselta lääkärituttavaltani, että en enää ikinä mene mieslääkärin vastaanotolle.

Jutut lääkäriasemilla työporukan keskenkin asiakkaiden pakaroista ja rinnoista on kuin likaisimmalta raksatyömaan taukohuoneelta, ja luultavasti täyttäisivät kirkkaasti jonkun rikoksen tunnusmerkit. Kuvottavaa.

Toivoisin että joku toimittaja saisi tästä vihiä ja tekisi jutun.

Vierailija
2/13 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Hetken aikaa kun on lääkärin hommia tehnyt, ei tee enää eroa sillä, katsooko kurkkuun vai perssilmään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla divertikkeleitä.

Vierailija
4/13 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita terveyskeskukseen ja pyydä vastaanottoaikaa naislääkärille.

Vierailija
5/13 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä naislääkäri. Minäkin pyysin kerran.

Vierailija
6/13 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Älä suotta häpeä, vaikka nolo vaiva onkin. Minä menin joskus mieslääkärille kierukasta johtuvien kipujen takia. Nuori, komea, varmaan vastavalmistunut. Kerroin ongelmani ja hän taisi siinä enemmän punastella, kun pyysi ottamaan housut pois, että hän voi katsoa emättimeen. Nolous kuitenkin kaikkosi hyvin nopeasti ja hän totesi kierukan tulleen ulos ja oli kohdunkaulassa aiheuttamassa tulehdusta. Sieltä hän sitten vetäsi mätäisen, pahalta haisevan kierukan pois, kirjoitti antibiootit ja totesi, että hyvä kun tulin ajoissa. Siinä olisi voinut käydä tosi huonosti ja tulehdus levitä kohtuun.

Lääkärit ovat sitä varten, että he auttavat meitä paranemaan. Jos ei yleislääkäri tiedä, niin hän tietää spesialistin, jolle kirjoittaa lähete tarkempiin tutkimuksiin. Tsemppiä!

Vierailija
7/13 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ärtynyt suoli ja useampi mieslääkäri vuosien varrella tutkinut, tehnyt paksusuolen tähystyksen yms. Omat nolosteluni ovat helpottaneet, kun oon kerta toisensa jälkeen nähnyt, etteivät ole moksiskaan. Ihan perushuttua heille :) Tsemppiä!

Vierailija
8/13 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita terveyskeskukseen ja pyydä vastaanottoaikaa naislääkärille.

Onnistuuko tällainen yleensä? Olisi mahtavaa jos onnistuisi, mutta epäilen, kun jonoa muutenkin on julkisella puolella. Tämän aikani piti olla alunperin naislääkärille, mutta aika muuttui ja oli siirretty mieslääkärille.

Ap

Vierailija
9/13 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pyytänyt, ja saanut, ajan naislääkärille. Vaivana oli peräpukamat enkä niistä olisi mieslääkärille kehdannut mennä. Hoidettiin sitten kuminauhakuristuksella pois. Olin ollut niin kipeä että istuminenkin sattui.

10/13 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lääkäri näkee niitä pers'reikiä työpäivänsä aikana sen verran paljon, että turha nolostella.

Rutiinia lääkäreille tuseerauksineen kaikkineen.

Vierailija
11/13 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan töissä terveyskeskuksessa välinehoitajana. Välillä terveysasemalla oli töissä myös nuoria kandeja. Varasin ajan ehkäisyneuvolaan, koska e-pilleriresepti piti uusia. Varasin ajan naislääkärille. Kun saavuin vastaanotolle, lääkäri olikin vaihtunut. Huoneessa odotti tuttu, nuori mieskandi, joka työskenteli samassa terveyskeskuksessa kuin minäkin. Olin vielä nuori, ja häpesin silmät päästäni. Hyvä kun sain sanaa suustani. Oli todella noloa riisua housuja itselle tutun lääkärin edessä. Mutta siitäkin selvittiin. Jatkossa varasin kuitenkin ajan yksityiseltä ja naapurikaupungista.

Vierailija
12/13 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nyt oikeesti. Oman kokemuksen mukaan mieslääkärit ovat hellempiä tutkiessaan. Niin urologit kuin kirurgitkin. Ja jotenkin ne ovat myös ymmärtäneet vaivat paremmin kuin naiskollegat.

Vierailija
13/13 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti suosittelen perumaan ja varaamaan naislääkärin. Olen valitettavasti kuulut niin paljon limaisia "hauskoja juttuja", miespuoliselta lääkärituttavaltani, että en enää ikinä mene mieslääkärin vastaanotolle.

Jutut lääkäriasemilla työporukan keskenkin asiakkaiden pakaroista ja rinnoista on kuin likaisimmalta raksatyömaan taukohuoneelta, ja luultavasti täyttäisivät kirkkaasti jonkun rikoksen tunnusmerkit. Kuvottavaa.

Toivoisin että joku toimittaja saisi tästä vihiä ja tekisi jutun.

Voitko laittaa jotain esimerkkejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi