Puhutko kännykkään julkisella paikalla jotta tekisit vaikutuksen muihin ihmisiin langattomalla puhelimellasi?
Kommentit (29)
Totta kai. Teen samalla myös helikopteria jotta voin tehdä vaikutuksen valtavalla munallani.
Totta kai juuri siksi. Puhun myös kovalla äänellä ja sekoitan sekaan ruotsin ja englannin sanoja. Tulen aina huomatuksi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Teen samalla myös helikopteria jotta voin tehdä vaikutuksen valtavalla munallani.
Huippua! Missä päin maailmaa sinut voi nähdä?
Toki. Kiekaisen myös säännöllisin väliajoin että "minä soitan nyt langattomalla puhelimellani".
Ei kännykällä voi enää tehdä kehenkään vaikutusta, siksi kuljen lankapuhelimen kanssa. Olen huomannut, että minuun kiinnitetään huomiota.
Ei, mä puhun langattomaan puhelimeeni sen takia, että joku soittaa mulle tai mä soitan asiasta jollekkin toiselle. Ympärillä on aika paljon langattomia puhelimia, en usko, että se tekee vaikutuksen kehenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään esim. Turun yössä. Tunnistat minut matkapuhelimesta ja valtavasta munasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kännykällä voi enää tehdä kehenkään vaikutusta, siksi kuljen lankapuhelimen kanssa. Olen huomannut, että minuun kiinnitetään huomiota.
Onko sulla kiekollinen vai näppiksellä? Mulla on itellä se kammella veivattava.
Minulla on vain lankapuhelin, mutta esitän sen olevan matkapuhelin, raahattavaa mallia, you know. Olen huomannut, että teen parhaimman vaikutuksen ympärillä oleviin ihmisiin, kun pukeudun samalla kasarityyliin. Pikeepaidan kaulukset pystyssä, neulepaita harteilla ja ruudulliset housut.
Vierailija kirjoitti:
Puhutko kännykkään julkisella paikalla jotta tekisit vaikutuksen muihin ihmisiin langattomalla puhelimellasi? Miten on?
Tottamooses. Usein ihmettelen myös esim. kaupassa ollessani, kun joku soittaa langattomaan puhelimeeni, että mistä tiesit että mä olen täällä kaupassa ja osasit soittaa tänne?
Mulla on lasten iso ja värikäs muovikännykkä josta kuuluu jänniä ääniä kun painelee nappuloita. Kaikki tuijottavat sitä aina ihaillen ja saan valtavasti huomiota.
Mulla on pihalla puhelinkioski, jossa käyn aina alasti puhumassa puhelut. En saa muuteen riittävästi huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään esim. Turun yössä. Tunnistat minut matkapuhelimesta ja valtavasta munasta.
Herätit myös minun kiinnostukseni. Illalla Naimaan?
Kännykät on niin tavanomaisia että jokaisella on joten ei saa niillä huomiota, siksipä kailotankin kovaan ääneen kaikkialla mun Motorola 2950:lla, kyllä kääntyy ihmisten päät.
Minullapas perspuhelin taatusti huomataan.
Ei, vaan puhun yleisillä paikoilla lankapuhelimeeni, koska haluan tehdä vaikutuksen että minulla on varaa kilometrin mittaiseen puhelinjohtoon.
Vierailija kirjoitti:
Saatko sä jotain kiksejä, kun vastaat törkeyksillä.
Ehkä näin 90- luvun alkupuolella. Mutta nyt, heh?
Kyllä. Pelaan myös näyttävästi matopeliä, kyllä käy muilla kateeksi.
Käytän bluetoothia niin ihmiset luulevat minun olevan hullu.