Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että eläinlääkäriasema Univetissa ei pysty maksamaan kortilla? Haluaisin auttaa kaveria jonka kissalla virtsakiviä

Vierailija
17.11.2018 |

Huumeongelmaisen kaverini kissalla on kuulemma virtsakiviä jotka pitäisi leikata, mutta hänellä ei ole varaa. Tokihan haluan auttaa kun on kyse eläimen hyvinvoinnista. Mutta tässä tulee nyt se kolikon kääntöpuoli. Olen joskus auttanut häntä käteisellä kun on tarvinnut johonkin väittämäänsä tarkoitukseen ja rahat onkin sitten menneet huumeisiin.

Tarjouduin tulemaan mukaan eläinlääkäriin ja maksamaan laskun kortilla. Kaveri väittää että pitää olla käteistä rahaa ja kortti ei käy. Sitten ehdotin että käydään sitten automaatin kautta ja maksan laskun suoraan siellä lääkärissä, että todella tiedän mihin raha on mennyt. Tästä kaveri suuttui ja sanoi, ettei halua ketään sinne katsomaan kun hän poraa, koska on herkkä itkemään ja kissa on rakas.

Minä olen tässä nyt vähän pattitilanteessa. Rahaa ja halua olisi auttaa, mutta nyt haiskahtaa siltä että raha on menossa jälleen aineisiin kun mikään ehdottamani tapa ei kelpaa vaan pitäisi antaa käteistä suoraa kaverin kouraan. Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne eläinlääkäriin ja kysy. Tai käy nettisivuilla katsomassa maksutavat. Evidensiassa ainakin voi maksaa kortilla. Kaverisi taitaa vedättää sua. Vie nyt se kissa lääkäriin ja jätä kaverisi itkemään. Tai vie kissa jonnekin eläinsuojelulaitokseen. 

Vierailija
2/5 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain aikanaan sieltä laskun mukaan kun oli hätätapaus enkä ehtinyt varata rahaa mukaan. Mutta sanoivat etteivät noin yleisesti ottaen kirjoita laskulle, vain hätätapauksessa. Netissäkin lukee että ei laskulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuulostaa pahasti siltä että ne rahat on menossa aineisiin. Juurikin tuo kuvio. Tarjoudut auttamaan tavalla X josta tämä kaveri ei hyödy rahallisesti - tekosyy ettei muka onnistu, tarjoudut auttamaan tavalla Y josta tämä kaveri ei hyödy rahallisesti - reaktio suuttuminen ja kolmas tekosyy perään.

Sanoisin että jos ehdottamani ratkaisut eivät kelpaa, niin ei voi mitään, käteistä en anna.

Vierailija
4/5 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko mitään mitä narkki suustaan syytää. Ei kannata kysyä edes kellonaikaa, valehtelee siinäkin.

Ota kissa tosiaan haltuusi ja vie itse sinne lääkäriin. Narkki itkeköön keskenään.

Vierailija
5/5 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita eläinsuojeluun että hakevat eläimet pois tuollaiselta, ei hän pysty huolehtimaan edes itsestään saati puolustuskyvyttömästä eläimestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi