Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä deodoranttia tai antiperspiranttia käytät ja miksi?

Vierailija
17.11.2018 |

Kysymys otsikossa.

Itsellä aika vaihtaa uuteen ja kaipaan suosituksia.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpaa tarvitset? Deodoranttia vai antiperspiranttia? Ne on eri tarkoitukseen. Itse käytän vain deodorantteja. Aco extra aensitive ja muita hellävaraisia.

Tärkeintä ettei tuoksu häiritse hajuvettä eikä hiki haise. Myöskään vaatteet ei saa mennä möhnäiseksi. Hikoilen aika vähän niin en tarvitse mitään supervahvoja. Hinta mieluiten alle 40€

Vierailija
22/32 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hienoa, jos ihmiset käyttäisivät hajusteettomia deodorantteja. Näin monikemikaaliyliherkkänä tuoksut ovat kauhistus ja aiheuttavat oireita. Itse käytän LV:n dödöä, suosittelen kokeilemaan!

Tahtooko vaatteet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hienoa, jos ihmiset käyttäisivät hajusteettomia deodorantteja. Näin monikemikaaliyliherkkänä tuoksut ovat kauhistus ja aiheuttavat oireita. Itse käytän LV:n dödöä, suosittelen kokeilemaan!

Tahtooko vaatteet?

Tahriiko :D

Vierailija
24/32 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se kristalli/kivideodorantti oli josta olen joskus kuullut? Hajuton ja kestää pitkään?

Käyttääkö joku suolasaippuaa? Ilmeisesti sekin toimii joillain.

Vierailija
25/32 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23337 kirjoitti:

En mitään sillä niistä saa rintasyövän.

Onko suositella vaihtoehtoja?

Vierailija
26/32 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene tai LV roll’ on. Eivät tuoksu miltään mutta pitävät hyvin hienhajun fyysisessä työssä. On myös herkkä iho. Muutamia kertoja vuodessa apteekin Absolut Torr.

Nainen olen.

Vierailija
27/32 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksutonta Trible dry -antiperspiranttia. Käytössä rollon (illalla) ja spray (aamulla) muutamana päivänä viikossa. Hikoilu pysyy maltillisena eikä haise ja tosiaan 3-4krt viikossa riittää. Tuoksu sitten erikseen tarvittaessa.

M40

Vierailija
28/32 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahtooko vaatteet?

Tahriiko :D[/quote

Ei tahraa, hyvä tuote on!

Vierailija
29/32 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivean Pure&sensitive antiperspiranttia. Se on tuoksuton ja alkoholiton, ei ärsytä ihoa ja toimii hyvin.

Vierailija
30/32 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain Vichyn turkoosikorkkista, ja lisäksi sillon tällöin iltaisin Absolut torria koska hikoilen aika helposti. Toi Vichy on musta tosi hyväntuoksuista ja toimiikin hyvin, vaikka on kallista.

Kallis on ok jos toimii. Mulla oli lancomen dödöä mutta se tuoksuu liian voimakkaasti.

Toimii kyllä, mutta tuoksu on sinänsä suht voimakas vaikka onkin mun mielestä tosi hyvä. Se tuoksu lievenee kyllä aika paljon kun se on kuivunut kokonaan.

Vierailija
31/32 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kestä antiperspirantteja ollenkaan. Ehkä ne on nykyään jotenkin kehittynyeempiä ja pystyy tukkimaan hikirauhaset hellävaraisesti. Deodorantti vain vähentää bakteerien kasvua ja peittää hajuja tuoksullaan. Mutta ei vaikuta hikoiluun mitenkään.

Antiperspiranteista omat kainalot on kuin tulessa.

Vierailija
32/32 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rexona Maximum Protection. Ainoa tarpeeksi tehokas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi