Miksi Facebookissa tavallisia naisia laittautuneena kehutaan, oikeasti kauniita taas ei.
Joku oikeasti kaunis laittaa kuvan itsestään, kukaan ei kommentoi mitään. Sitten jos joku joka ei esimerkisi tavallisesti laittaudu laittaa kuvan itsestään laittautuneena, niin häntä kehutaan maasta taivaisiin. Mikä tämä ilmiö on?
Kommentit (28)
Oooh,no ma oon nainen ja kyl ma pida myos seksikkyytta taipaljastapintaa omassa mittapuussaangyvannakosena,niinku voin pitaa jtn peittavasti pukeutuvaaki.ei mul ok mtn et naisel taytyy illa joku hiton kaapu et voi olla kaunis.mut kauneus on eri asia ku huorahtaa pukeutumistyylixDXse voi tehahyvannakoseks mut ei se kauniiks tee,jos esittaa jtn sutturaa
Kylmiehetkk:kehuu eniten niit filtteroityi huomiohakusiaxD ne ne vastaniita kehuuki
Maailma toimii niin. Tuo asia on ollut aina niin. Ja samat ihmiset saavat samat hyökkijät päälleen. Normien päälle ei hyökitä. Oikeasti.
Aika pitkälti kyse on tsemppaamisesta. Vähän sama kuin ylipainosta kehutaan, kun tämä on saanut kiloja pudotettua, mutta hoikkaa ei kehuta, kun tämä on pysynyt koko elämänsä hoikkana.
Vierailija kirjoitti:
Oooh,no ma oon nainen ja kyl ma pida myos seksikkyytta taipaljastapintaa omassa mittapuussaangyvannakosena,niinku voin pitaa jtn peittavasti pukeutuvaaki.ei mul ok mtn et naisel taytyy illa joku hiton kaapu et voi olla kaunis.mut kauneus on eri asia ku huorahtaa pukeutumistyylixDXse voi tehahyvannakoseks mut ei se kauniiks tee,jos esittaa jtn sutturaa
Korkki kiinni!
Oli kummallista kun yksi ihminen ei saanut lainkaan kehuja joskus. Minä avasin toisille suuni ja kehuin ääneen. Tapahtuma oli sellainen. Muut ei kommentoineet lainkaan. Jäin ihmettelemään silloin koska henkilö oli aivan upea. Ei tullut kommentteja. Naiset on sellasii.
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö se yhtäkkiä voidaankin määritellä kuka on "oikeasti kaunis"? Eikö täällä aina ole toitotettu sitä, että kauneus on katsojan silmässä eikä ole olemassa sen näköistä ihmistä, jota voisi kutsua absoluuttisen kauniiksi.
No eihän se herran jumala todeksi muutu sillä että sitä toitotetaan. Nuohan ovat naurettavia väitteitä jo muutenkin että kauneus katsojan silmässä jne.
On olemassa universaalia kauneutta, joka toista väittää sitä tikulla silmään.
Mikä tämän aloituksen pointti on? Ilmeisesti aloittaja ja suurin osa vastaajista eivät itse saa kehuja ja ovat kateellisia kun joku muu saa. Sitten pitää yrittää lohduttaa itseään ajatuksella, että on itse kateutta herättävä kaunotar ja hakea vahvistusta tälle muilta katkerilta mammoilta? Jos tämä ei ollut pointti, niin kerro toki mikä sitten.