Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

exä pompottaa :(

Vierailija
16.11.2018 |

Menin hakemaan lastani hoidosta niin kuin oli sovittu. No, äitipä oli sanonut aamulla lapselle, että hakee hänet itse. Ei vaan sitten ilmoittanut minulle, eikä sitten hakenutkaan. Lapsi pettyi syvästi kun äiti ei tullutkaan vaikka lupasi. Ei rauhoittunut ennen kuin vein hänet äidilleen. Ties kuinka mones kerta tällaista kiusaamista, en jaksa.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, toi on aina niin surullista kun lapsia käytetään hyväksi kun halutaan näpäyttää toista.

Vierailija
2/79 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ilmoitit exällesi ettei tuollainen käytös käy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein me isät saamme kestää tuon kaltaista sontaa eron jälkeen.

Vierailija
4/79 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian usein me isät saamme kestää tuon kaltaista sontaa eron jälkeen.

Mulla taas kokemus just toisinpäin. Ex-mieheni pompottaa ja muuttaa suunnitelmia jatkuvasti. Oon ihan loppu. Ois melkein helpompi olla totaali yh, kun jakaa huoltajuus tuollaisen kanssa.

Vierailija
5/79 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullista, että äiti ei älyä, että eniten loukkaa juuri lastaan tuolla toiminnalla.

Vierailija
6/79 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä teki tuota samaa niin kauan kun ei oltu laillisesti sovittu tapaamisia. Turhaan kuvittelin, et kaksi aikuista pystyisi keskenään sen sopimaan.

Vierailija
7/79 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän äiti koetti tuollakin voittaa?

Vierailija
8/79 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin käsittämätöntä. Et on niin tärkeää päästä tekemään eksälle kiusaa, että käyttää siihen sitten vaikka omaa lastaan.

Oon tosi pahoillani ap. Toi on niin väärin. Järjenkään puhuminen ei tossa usein auta, kun toisen aivoihin ei mahdu kuin kosto.

Koita pysyä itse rauhallisena. Ei oo helppoo tiiän, mut koita.

Toivottavasti ajan kanssa helpottuu.

Jos pahenee niin laitat viestiä lastenvalvojalle.

Vierailija
9/79 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasta tapahtuu valitettavan usein. Vaikka kuinka olisi exälle katkera, ei saisi mennä antamaan epämääräisiä lupauksia lapselle, koska voin vain kuvitella kuinka hämmentynyt lapsi on.

Vierailija
10/79 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku kehtaa lasta käyttää pelinappulana

Vierailija
11/79 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavaa....:(

Vierailija
12/79 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika. eiku..

Vierailija
13/79 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jätä se sika. eiku..

Jätin jo aikaa sitten...ex-vaimoni

Vierailija
14/79 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti saisi hävetä, jos osaa

Vierailija
15/79 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista tapahtuu paljon ja siltikin edelleen isien oikeudet joskus aivan hakoteillä. Kun äiti saa päähänsä kiusata, on isä ja muutkin tahot voimattomia.

Vierailija
16/79 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi asui luonani peruskoulun loppuun. Joka viikonloppu vein hänet isälleen joka toi lapsen sunnuntai iltana takaisin. Välimatkaa n. 40km.

Nyt lapsi muutti opiskelemaan isän asuinpaikkakunnalle ja asuu isän luona. Joka kerta kun hän olisi tulossa äitiään katsomaan (ei edes joka viikonloppu muiden mahdollisten menojen tähden), ja minä siis haen hänet, isä ilmoittaa että hän ei sitten hae takaisin. Emme ole antaneet sen vaikuttaa viikonloppusuunnitelmiimme koska lapsi haluaa nähdä myös minua.

Häntä ahdistaa kovin kun isä käyttäytyy näin. Ja se on epäreilua minua kohtaan. Aikanaan hoidin omat kuskin velvollisuuteni. Nyt hän kieltäytyy omastaan. Hän yleensä taipuu lopulta ja hakee, taikka laittaa nyksänsä hakemaan. Mutta lapselle se on ahdistavaa kun ei tiedä onko kyytiä vai ei, ihan toisen oikuttelun takia.

Kukaan ei tästä käytöksestä hyödy. Mutta eniten se kiusaa juuri lasta, vaikka minä olen kohde jolle kiusa on tarkoitettu.

Vierailija
17/79 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi asui luonani peruskoulun loppuun. Joka viikonloppu vein hänet isälleen joka toi lapsen sunnuntai iltana takaisin. Välimatkaa n. 40km.

Nyt lapsi muutti opiskelemaan isän asuinpaikkakunnalle ja asuu isän luona. Joka kerta kun hän olisi tulossa äitiään katsomaan (ei edes joka viikonloppu muiden mahdollisten menojen tähden), ja minä siis haen hänet, isä ilmoittaa että hän ei sitten hae takaisin. Emme ole antaneet sen vaikuttaa viikonloppusuunnitelmiimme koska lapsi haluaa nähdä myös minua.

Häntä ahdistaa kovin kun isä käyttäytyy näin. Ja se on epäreilua minua kohtaan. Aikanaan hoidin omat kuskin velvollisuuteni. Nyt hän kieltäytyy omastaan. Hän yleensä taipuu lopulta ja hakee, taikka laittaa nyksänsä hakemaan. Mutta lapselle se on ahdistavpaa kun ei tiedä onko kyytiä vai ei, ihan toisen oikuttelun takia.

Kukaan ei tästä käytöksestä hyödy. Mutta eniten se kiusaa juuri lasta, vaikka minä olen kohde jolle kiusa on tarkoitettu.

Näin juuri. Sitä ei katkeruudessaan pysty näkemään kuinka paljon lasta loukkaa.

Vierailija
18/79 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TToivottavasti jokainen eron läpi käynyt katsoo itseään juuri nyt peiliin miettien onko kenties syyllistynyt samaan.

Vierailija
19/79 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mitä touhua

Vierailija
20/79 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, naiset, kommentoikaas nyt??? Vai onks yhtäkkiä hiljaista kun se mies ei olekaan se suurin kusipää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän