Salakuuntelin kahden vanhan miehen keskustelua sairaalan kahviossa
Molemmat potilasvaatteissa. Puhuivat osastonsa hoitajasta, jolla tatuointeja ja naamalävistyksiä. Eivät tykänneet.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän avauksen pointti oli?
Yksinkertaisesti se, että potilaat keskustelevat keskenään hoitajista ja arvottavat heitä.
So? Miten se niiden hoitajien elämää mihinkään suuntaan heilauttaa?
Ulkoisesta olemuksestani saa kukin olla mitä mieltä hyvänsä, se ei heilauta. Fiksut potilaat arvioivat hoitajaa tämän ammattitaidon ja käytöksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun kommentin pointti oli, loukkaannuitko asiasta?
Itsekin tykkää tarkkailla ja salakuunnella ihmisiä, olen introvertti ja huomaamaton. Välillä kuulee todella mielenkiintoisia juttuja.
Niin mäkin kuuntelen, mutta mielestäni se ei ollut tämän avauksen pointti. Odotellaan, josko aloittaja kertoisi.
Minähän kerroin jo sen. Potilaat keskustelevat hoitajista ja arvottavat heitä.
Älä?! Eipä olisi uskonut. Viisas ihminen kuitenkin ymmärtää, etteivät tatuoinnit kerro mitään siitä, kuinka hyvin ja sydämellä hoitaja työnsä hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tykkää tarkkailla ja salakuunnella ihmisiä, olen introvertti ja huomaamaton. Välillä kuulee todella mielenkiintoisia juttuja.
Niin mäkin kuuntelen, mutta mielestäni se ei ollut tämän avauksen pointti. Odotellaan, josko aloittaja kertoisi.
Älä?! Eipä olisi uskonut. Viisas ihminen kuitenkin ymmärtää, etteivät tatuoinnit kerro mitään siitä, kuinka hyvin ja sydämellä hoitaja työnsä hoitaa.
No jopa käy luonnon päälle. Sitä viisautta tatuointien ja lävistysten suhteen ei kaikilla ole, valitettavasti. Kaikki eivät niistä pidä, kuten nämä kaksi vanhaa miestä sen todistivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jopa käy luonnon päälle. Sitä viisautta tatuointien ja lävistysten suhteen ei kaikilla ole, valitettavasti. Kaikki eivät niistä pidä, kuten nämä kaksi vanhaa miestä sen todistivat.
Eivät tietenkään kaikki pidä, mutta se on ihan sama. En minäkään anna itseäni häiritä, jos asiakaspalvelijalla tai vaikka lääkärillä on mielestäni karmea hiustyyli. Jos hän osaa asiansa ja käyttäytyy asiallisesti ja ystävällisesti, niin mitä hiton väliä ulkonäöllä on? Siis tuollaisilla seikoilla, jotka ovat makuasioita eivätkä turvallisuus- tai hygieniakysymyksiä. (En ole hoitaja.)
Tunkekaa ne pointit jo sinne peräkammariinne!
Aloitus on oikein mehevä ja hauska, enkä trollaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tatuointeja ja olen oikein pidetty potilaiden keskuudessa. Olin leikkauksen jälkeen pitkällä saikulla ja vaarit kävi moikkaamassa ☺❤
Ihania pappoja ❤ Tässä sen näkee että ystävällinen ihminen on aina pidetty. Vaikka olisi tatuointeja, lävistyksiä ja naamaan liimattu puinen k*yrpä 😉 Alapeukuttajat on happamia ihmisiä joidenka naamat repeytyvät jos hymyilee ja on mukava muille.
- Tatuoitu virikeohjaaja, myös oikein pidetty ikäihmisten joukossa 💗 Nostivat haloon kun meinasin vaihtaa ryhmäkodin puolelle, mutta oli pakko sittenkin jäädä 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät tietenkään kaikki pidä, mutta se on ihan sama. En minäkään anna itseäni häiritä, jos asiakaspalvelijalla tai vaikka lääkärillä on mielestäni karmea hiustyyli. Jos hän osaa asiansa ja käyttäytyy asiallisesti ja ystävällisesti, niin mitä hiton väliä ulkonäöllä on? Siis tuollaisilla seikoilla, jotka ovat makuasioita eivätkä turvallisuus- tai hygieniakysymyksiä. (En ole hoitaja.)
Kyllä ulkonäöllä on väliä siinä alussa, arviointi on ihan tiedostamatonta. Mutta voihan se ulkonäkö pettää ja itse työn teon laatu muuttuu ratkaisevaksi - ihminen huomaa siinä kohtaa olleensa ennakkoluuloinen ulkonäön vuoksi. Ja siis luottaa jhk tyyppiin sen ulkonäöstä huolimatta.
Mistä tiesit, että he puhuivat hoitajasta? Ei ne kaikki siellä käytävillä ja osastoilla sairaalan työvaatteissa kulkevat ole hoitajia, ne voi olla vaikka arkiston työntekijöitä.
Hyvä, että miehiä kiinnosti vielä panohommat eikä tarvinnut sentään ihan kaikkea kelpuuttaa, vaan jotain tasoa voi edelleen ylläpitää.
Ei hele, hanki ny elämä. Toisten keskustelut eivät sinulle kuulu. Lue vaikka kirjaa, vois tehdä sulle hyvää!
Minä kuuntelin raannoin viisikymppisen miehen keskustelua parikymppisten miesten kanssa. Tämä viisikymppinen mies pahoitteli nuoremmille, joilla oli tyttöystäviä, jotka tämä vanhempi taisi jotenkuten tuntea, sitä että nämä nuoret joutuvat sietämään nuoria naisia ja sitä, että nämä ovatniin rasittavia.. Vasta nelikymppisenä nainen lopettaa turhan kiukuttelun.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat ihmiset pudonneet kärryiltä jo aikoja sitten vaikka viisaita ovat. Vanhat ukot tietää kaikki minkalaisia ovat, jopa bussikuskiakin yrittävät kiusata heittämällä typeriä kysymyksiä.
Arvostatko myös omaa isääsi ?
Vierailija kirjoitti:
Molemmat potilasvaatteissa. Puhuivat osastonsa hoitajasta, jolla tatuointeja ja naamalävistyksiä. Eivät tykänneet.
Hitsi kuinka mielenkiintoista, kiitos tiedosta.
Tuskin nuo vanhat ukot joutuvat kauan sietämään tatuoituja hoitsuja. Tai ketään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni solvattiin tatuoituja ja salakuunneltiin vanhuksia ennen aloittajan psykiatrikäyntiä.
Kalahtiko? :)
Osui ja upposi, ehhhehhehhee.
Ei.
En ottaisi tatuointia, mutta kummastelen sitä, miksi sinun ja kaltaistesi pitää solvata heitä päivästä toiseen.
Millanen mielikuvitus pitää olla,. että aloituksesta saa solveuksen!?!
ap on kuunnellut pappojen juttuja, eikä ne papatkaan minusta ketään solvanneet, vaan jakoivat mielipiteitään tatuoinneista ja lävistyksistä.
Heh. Torilla jos pyörii, sielläkin voi salakuunnella papparinkejä.
Minä tykkään vanhoista papoista. Miksi jotkut ovat noin kimmastuneet tästä alotuksesta, minusta hellyyttävä. Näin oikein ne papat mielessäni siellä kanttiinissa pyjamineen ja aamutakkeineen.
46v nainen
Harmittaa ettei oma isäni ole enää elossa, se olisi nyt pappaiässä.
46v nainen
Nauratko sinä oikeasti vai olisi sopivampi hymiö joku suuttumuksesta kertova?