Black Friday 2018 ketju
Kerätään tähän ketjuun tärppejä Black Friday tarjouksista!
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Hävetkää kulutushysteerikot, ette osta yhtään mitään! Johan tässä on konmaritettu edelliset romut, eikä uusia tarvita.
Ihmiset eivät tarvitse mitään, ei kuluteta turhaan luonnonvaroja ostamalla feikkialesta turhuuksia. Ostopäivät ovat kuluttajien manipulointipäiviä - rahat pois ja turhaa kamaa tilalle. Ei jatkoon.
Mä olen taas köyhä, ja harkitsen ostokset tarkkaan. Joten Black Friday on kyllä mulle sellainen, että mietin, kannattaisiko jotain ostaa juuri silloin, jos on hyvä tarjous.
Vierailija kirjoitti:
Hävetkää kulutushysteerikot, ette osta yhtään mitään! Johan tässä on konmaritettu edelliset romut, eikä uusia tarvita.
Ihmiset eivät tarvitse mitään, ei kuluteta turhaan luonnonvaroja ostamalla feikkialesta turhuuksia. Ostopäivät ovat kuluttajien manipulointipäiviä - rahat pois ja turhaa kamaa tilalle. Ei jatkoon.
Kulutushysteria on sairaus siinä missä alkoholismi tai peliriippuvuuskin. Huomaan itsekin yrittäväni perustella jatkuvasti miksi tarvitsisin jotain uutta kosmeettisesti paremmin ominaisuuksin.
En tajua teitä jeesustelijoita jotka kiljutte kulutushysteriasta. Olen köyhä opiskelija, ja tarvitsen uuden vedenkeittimen, ja talvikengät, miksi en saisi ostaa hieman kiinamallia parempaa vedenkeitintä ja lämpimiä ulkokenkiä Black Weekin tarjouksella?
Ihan järkevää ostaa alesta, jos ihan oikeasti tarvitsee jotain. Mutta moniko ostaa vain sen mitä tarvitsee, eikä siinä sivussa jotain muutakin "kun sai halvalla".
Uusi mikroaaltouuni tarvis saada sekä päivitettyä Moccamaster. Tyttärelle hiusten suoristamisrauta jouluksi.
Lisäksi tarvis löytää skanneri/printteri jonka kyllä työnantaja maksaa.
Kaikken paras ostaa joululahjaksi lahjakortti esim. urheilukauppaan tai stokkalle jne.
Lahjan saaja ostaa sitten -60% alesta lahjat itselleen.
Kannelmäen NukkeBortsussa kliffoi tarjouksii !!!
https://royaldesign.fi/black-friday
Jotain ihan hyviä tärppejä kalleista huonekaluista ja sisustuksesta.
Viime vuonna ostin miehelle joululahjaksi pyörän tuolta https://www.bestbikes.fi/blackfriday2018 ja ukko on ollut tosi tyytyväinen. Nyt oottelen jos siellä olis itsellekin joku hyvä pyörä. Lapsillekin ostettu pyörät yleensä syksyllä kun on hyviä tarjouksia, ja tuon ukon Tunturi oli tuolla bestbikes.fi:ssä vielä halvempi kuin missään muualla.
Apua! Toimiiko muilla Bette box black friday koodi? Itse en saa tätä toimimaan http://blackfridaytarjoukset.fi/bette-box-black-friday-tarjoukset
Royaldesignissa oli smegin keittiöhärpäkkeet, ja 600 euron kattilasetti satasella!!!! #Bootyshake
Stadiumilta tilasin jo takin ns. pre black friday tarjouksesta. Ehkä vähän pettynyt näihin alennuksiin ylipäätänsä. Harvassa kaupassa oikeasti mitään todella isoja alennuksia. Hyvä tarjouslista löytyi opastaja(.com) -sivulta. Mitä ootte ostanu vai ostatteko mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monista nettikaupoista saa muuten B-wayn kautta bonusta! Kannattaa hyödyntää myös BF ostoissa!
Topcashpäck toimii ebayssä!
Kappahlissa alusvaatteet -40% !!!