Black Friday 2018 ketju
Kerätään tähän ketjuun tärppejä Black Friday tarjouksista!
Kommentit (59)
On viikon päästä. Hyvä idea ap:ltä.
Pitää valmistautua ajoissa. Monilla firmoilla jo Black Friday sivut auki.
https://www.verkkokauppa.com/fi/blackfriday
/ap
Musta perjantai on viikon paras päivä.
Vierailija kirjoitti:
Monista nettikaupoista saa muuten B-wayn kautta bonusta! Kannattaa hyödyntää myös BF ostoissa!
En koskaan maksa luonnossa.
Oon huomannut että yhä enemmän kaikki yritykset aloittaa Black week:illa, eli että jo 19. maanantaina starttaa kaikki kampanjat. Näillä sivuilla on joka vuosi mun mielestä parhaat tarjoukset, joista oikeasti löytää kalliita juttuja halvalla:
Matka:
www.norwegian.fi
www.hotels.com
Vaatteet:
www.zalando.fi
www.aliexpress.com
Sisustus:
kellä on varaa? ei ainakaan sairaalla ja köyhällä..
Elisa shopista hankin puhelien vuosi sitten.
https://www.matkapojat.fi/ ja www.apollommatkat.fi oli myös hyviä tarjouksia silloin.
Kameraa tarvitsevien kannattaa vilkaista perjantaina:
www.rajalacamera.fi ja www.fotoforma.fi
Canonin omassa nettkaupassa oli jo tänään black friday tarjoukset voimassa, mutta ei kovin kummoisia.
Black Friday tarjouksia Ebookersilta:
"Suunnittele seuraava lomasi jo nyt ja hyödynnä vähintään 20 %:n alennus erikseen tai lennon kanssa varatuista hotelleista. Kampanjakoodeillamme voit saada myös 15 %:n lisäalennuksen hotelleista tai 60 € alennusta lento + hotelli -paketeista. Käytettävissä varauksiin heinäkuuhun 2019 asti. Tarjoukset päättyvät 26.11.2018."
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt 50 prosentin tarjouksista kannata valittamista löytää köyhänä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että jossakin on joitakin jotka eivät ole sairaita ja köyhiä. En tiedä onko sellaisia oikeasti olemassakaan.
Älypuhelin tai -kello, jossa mobiilimaksuominaisuus (NFC). Paypal toimii lähes kaikissa ja lähes kaikilla korteilla erinomaisesti. PayPal sovellus siis ladataan laitteen sovelluskaupasta ja käynnistetään asetuksista NFC, sovellukseen ladataan oma pankki- tai luottokortti. Puhelimeen tietenkin sitten PIN-koodi päälle. Maksaminen tapahtuu lähimaksupäätteellä viemällä puhelimen takaosan keskikohta lähelle lähimaksumerkkiä. Puhelimen PIN-koodi ja mobiilimaksusovellus pitää olla auki joten jos käyttää puhelimen PIN koodia niin voi jättää sen sovelluksen auki kuten some-sovelluksissakin. Tietenkin jos käyttää puhelimen PIN-koodia niin pitää laittaa varoaika tosi lyhyeksi ettei se jää avoimena esim. jonnekin pöydälle tai hyllylle.
Nyt on monen kaupan kampanjat alkanut. Babyshopissa ainakin osa tavarasta hyvässä alessa. En pysty kaikkia tarjouksia tähän listamaan, mutta täältä niitä olen katsellut. blackfridaytarjoukset.fi/
Onko verkkokaupassa tulossa lisäksi mitään kaikki -10 % tai vastaavaa, tietääkö kukaan?
Hävetkää kulutushysteerikot, ette osta yhtään mitään! Johan tässä on konmaritettu edelliset romut, eikä uusia tarvita.
Ihmiset eivät tarvitse mitään, ei kuluteta turhaan luonnonvaroja ostamalla feikkialesta turhuuksia. Ostopäivät ovat kuluttajien manipulointipäiviä - rahat pois ja turhaa kamaa tilalle. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Hävetkää kulutushysteerikot, ette osta yhtään mitään! Johan tässä on konmaritettu edelliset romut, eikä uusia tarvita.
Ihmiset eivät tarvitse mitään, ei kuluteta turhaan luonnonvaroja ostamalla feikkialesta turhuuksia. Ostopäivät ovat kuluttajien manipulointipäiviä - rahat pois ja turhaa kamaa tilalle. Ei jatkoon.
Jos lukisin jouluna lapselle tuon litaniasi niin hän ymmärtäisi miksei saa lahjoja? Itse vältän turhan ostamista. Joudun silti ostamaan jouluksi lapselle paketit ja teen sen mieluusti hitusen halvemmalla.
Ai norwegianillakin on! Hitsiläinen, toivottavasti kotimaan lennot on alennuksessa. Joudun matkustamaan toiseen päähän Suomea, joten tarjous tulisi tarpeeseen.
Matkustan n. Kerran vuodessa lentokoneella, joten en kaipaa saarnaa asiasta. Tämä voi onneksi olla viimeinen vuosi kun edes tarvitsee matkustaa lentäen!
Ostin itselleni Ted Bakerin villakangastakin Zalandolta. Olen kuolannut kyseistä mallia kauan ja sovitellut kaverini kyseistä takkia ja nyt se oli jäätävässä alessa +500e---> 233e. :)
Royaldesign.fi ja Tokmanni oli ainakin alottaneet :P
Eikös se ole vasta ensi perjantaina?