Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa mun työpaikan siivooja!

Vierailija
16.11.2018 |

Meillä on nyt ollut parin viikon ajan ihan outo siivooja: nuori mieshenkilö, joka näyttää ihan normaalilta. Mutta yleensä kun mä tulen töihin aamulla, niin se on samaan aikaan siivoamassa naisten pukuhuoneita. Tai no siivoaa ja siivoaa. Musta tuntuu että se yrittää pitkittää huoneessa oloa ihan ihme tavoilla. Saattaa vaikka tiskiharjalla harjata käsienpesupaikkoja. Tai sitten pyyhkii jotain käsipaperiannostelijoita. Mä oon harkinnu ottaa sen esimieheen yhteyttä, sillä musta tuntuu että se katselee mua. Ei sano mitään kuin huomenta, mutta jotenkin nään sen silmistä että katselee mua. Mä en ylipäätään tajua miten nuori mies voi olla siivooja ja varsinkaan ihan suomalainen? Ei kauheen miehekästä, mutta varmaan että pääsis katsomaan vähäpukeisia naisia.Ärsyttää!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten tekee työtään. Et varmaan haluaisi olla paskaisessa pukkarissa.

Vierailija
2/19 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo vähän outoa että pitää siellä samaam aikaan olla. Puhu oman pomosi kanssa vaikka ensin jos ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se k*lttimies

Vierailija
4/19 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se vois alottaa aamulla miesten pukukopista. Pervo se on

Vierailija
5/19 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks samaan aikaan kun mä? Menis kun olen lähtenyt!

Ap

Vierailija
6/19 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikkien miesten tulee ihan itse tajuta väistää ap:ta aina ja kaikkialla. Kohti ei saa katsoa ja ylimääräsiä ei saa jutella. Vähintään nurkan taakse tulee poistua ja aavistaa milloin tila on tyhjä, jolloin saa palata takaisin tekemään työnsä.

Vierailija
7/19 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksesi että ne käsienpesualtaat kuuluu pestä sillä tiskiharjalla päivittäin, ja käsipaperiannostelijat kuuluu pyyhkiä myös. Noissa ei ole yhtään mitään outoa. Mutta itse siivoojana kyllä pyrin siivoamaan pukuhuoneet sellaiseen aikaan kun siellä ei ole ketään. Varsinkin miesten pukuhuoneeseen ei tulisi mieleenikään mennä jos siellä olisi yksikin mies (olen itse nainen) Koputan oveen aina.  Naisilta oon joskus kysynyt että sopiiko että tulen siivoamaan jos pukuhuoneessa tuntuu olevan joku koko ajan...

Vierailija
8/19 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa muuten hienoa että suomalainen mies on siivooja! Suurin osa ei siihen hommaan alkaisi, tai no niistä ei oli siihen työhön...

Voithan itse ystävällisesti sanoa siivoojalle että voisiko siivota pukkarin silloin kun siellä ei ole ketään. Onko se sun työpaikalla mahdollista, vai onkohan siivoojalla niin minuutintarkka aikataulu että sen on pakko olla siellä juuri siihen aikaan?

Vierailija
9/19 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa muuten hienoa että suomalainen mies on siivooja! Suurin osa ei siihen hommaan alkaisi, tai no niistä ei oli siihen työhön...

Voithan itse ystävällisesti sanoa siivoojalle että voisiko siivota pukkarin silloin kun siellä ei ole ketään. Onko se sun työpaikalla mahdollista, vai onkohan siivoojalla niin minuutintarkka aikataulu että sen on pakko olla siellä juuri siihen aikaan?

Niin, siivoojahan siellä ensin on. Jos ap:ta ahdistaa, niin menköön pukkariin kun siivooja on lähtenyt tai ennen siivoojan tuloa.

Vierailija
10/19 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siivooja tekee siellä työtään. Sillä on aikataulut missä on mihinkin aikaan. Jotkut oudot ihmiset vielä luulee että siivooja ei saa näkyä ollenkaan eikä olla koskaan kenenkään tiellä tai samassa tilassa, mutta putipuhdasta pitää kuitenkin aina olla. 

Vierailija
11/19 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan ikinä ottaisi miestä joka on siivooja :D

Voiko nolompaa olla?

Vierailija
12/19 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille tuheroa kun on selvästi sen tarpeessa.

Vierailija
13/19 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks samaan aikaan kun mä? Menis kun olen lähtenyt!

Ap

Siivoustyössä aikataulut on mitoitettu niin sekunnilleen, että hyvä jos säädetyssä ajassa ehtii edes ne perushommat tehdä, kuten mainitsemasi käsienpesualtaiden puhdistuksen. Ei siinä ehdi odotella oven edessä, että Pirkko-Irinakin on ehtinyt pukkarista pois ennen kuin sen voi mennä siivoamaan.

Vierailija
14/19 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikan siivooja (nainen) on aina samaan aikaan mun kanssa pukkarissa ja vaatimalla vaatii että saa imuroida myös mun peniksen, kun suostun niin se ottaa sen suuhunsa?

Mikä tässä nyt mättää, voisko joku selittää. 

Vierailija
15/19 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikan siivooja (nainen) on aina samaan aikaan mun kanssa pukkarissa ja vaatimalla vaatii että saa imuroida myös mun peniksen, kun suostun niin se ottaa sen suuhunsa?

Mikä tässä nyt mättää, voisko joku selittää. 

Mitsu mikä mitsu. Rasvaa ny niitä viiksiäs.

Vierailija
16/19 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaatii samaa touhua kuin brittikuninkaalliset; kun kuninkaallinen (eli ap) kävelee käytävällä, tulee siivoojan tarvikkeineen juosta piiloon.

Vierailija
17/19 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistätte duunipaikan akkain kesken hatun kiertämään ja palkkaatte itse naissiivoojat kun työnantajan maksamat ei kerran kelpaa. Ylipäätään tämä ahdisteluvouhotus on naisten aloittama, joten naiset saavat myös sitten junailla asiat -omalla kustannuksellaan- mieleisikseen.

Ja vielä, miksi lumoojattareksi sinä Ap oikein itsestäs luulet? Conceited much?

Vierailija
18/19 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla suomalainen. Varo ettei käy päälle.

Vierailija
19/19 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämän murros, aapee. Deal with it.