Onko nelikymppinen mies joka näyttää edelleen kuin Hunks-ryhmän vetäjältä ja tykkää body-posingista ja on nuorten naisten suosisossa iso uhka mammoille?
Kommentit (61)
No en koe uhkana sinänsä, en usko että olet mieheni tyyppiä. 😂 Vai mitä oikein tarkoitat? Lähinnä kuulostat vähän huvittavalta ja jotenkin surkealta, mutta jos käytöksesi on jotenkin aggressiivista niin toki voit olla uhkaavan oloinen livenä.
Et ainakaan minulle.
Et olisi kiinnostanut minua edes 20 vuotta sitten. Minulla on ihan erilainen miesihanne. Mutta sehän on vain hyvä, että kaikki löytää parinsa.
N45
Vierailija kirjoitti:
Millainen uhka? Oletko sinä aggressiivinen?
Tämä tuli mieleen. Jos käyttäydyt uhkaavasti, niin kannattaisi miettiä, mitä tehdä toisin. Älä esim tuijota vieraita silmiin ja yritä omaksua rento ja ystävällinen perusilme.
Miksi olisit minulle uhka? En ole kiinnostunut niistä nuorista naisista vaan minulla on oma komea mies, joka käsittääkseni on ihan hetero.
Häh? Miksi olisit uhka mammoille? Olen nähnyt erotiikkamessuilla yhden Hunks-esityksen, ja ainoa tunne, jota tämä niin kutsuttu show herätti, oli valtava myötähäpeä.
Ja olet nelikymppisenä n. 10 vuotta liian vanha minulle.
t. N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuli mieleen. Jos käyttäydyt uhkaavasti, niin kannattaisi miettiä, mitä tehdä toisin. Älä esim tuijota vieraita silmiin ja yritä omaksua rento ja ystävällinen perusilme.
Jos on nuorten naisten suosiossa, niin tuskin tässä nyt käytöksestä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisit minulle uhka? En ole kiinnostunut niistä nuorista naisista vaan minulla on oma komea mies, joka käsittääkseni on ihan hetero.
No miksi sitten olet halunnut poistattaa ketjun?
Vierailija kirjoitti:
Et ainakaan minulle.
Et olisi kiinnostanut minua edes 20 vuotta sitten. Minulla on ihan erilainen miesihanne. Mutta sehän on vain hyvä, että kaikki löytää parinsa.
N45
No tuskin nyt kenenkään miesihanne tai ideaali kumppani on UHKAAVA?!
Hunks-ryhmän vetäjältä :D
Oletko tosissasi sitä mieltä, että tämän kertoessasi olet joka naisen unelma? Kerro itsestäsi jotain muuta, vaikkapa työsi, harrastuksesi, maailmankatsomuksesi, käsityksesi ihmisyydestä, elämästä, politiikasta, uskonnosta, eri ilmiöistä jne, niin monien kiinnostus voisi nousta. Tai lopahtaa.
Vierailija kirjoitti:
No en koe uhkana sinänsä, en usko että olet mieheni tyyppiä. 😂 Vai mitä oikein tarkoitat? Lähinnä kuulostat vähän huvittavalta ja jotenkin surkealta, mutta jos käytöksesi on jotenkin aggressiivista niin toki voit olla uhkaavan oloinen livenä.
Jännä miten naiset heittäytyy tyhmäksi, kun ei mitään järkevää argumenttia saa esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten olet halunnut poistattaa ketjun?
En minä ole poistattanut yhtäkään ketjua. Poseeraa ihan rauhassa.
Taitaapa helvetti jäätyä ennen kuin naiset myöntävät olevan uhka, vaikka olisikin. Tietty julkikuva täytyy säilyttää.
Tällaisilla aloituksilla saa vain yliampuvan vihaisia vastauksia, mutta siitähän jotkut tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Liian tasokas mies ärsyttää
Miten tämä liittyy aloitukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on nuorten naisten suosiossa, niin tuskin tässä nyt käytöksestä puhutaan.
No en minä ainakaan nuorena mammana koe uhkana ketään nelikymppistä miestä jollei käytös ole jotenkin aggressiivista. En itse ole kiinnostunut nuorista naisista siinä mielessä, enkä vastaavasti usko että oma mieheni on kiinnostunut tästä kyselijästä siinä mielessä...
Joten näiltä osin ei uhkaa ole, enkä oikein ymmärrä kenellä mammalla olisi? Harvempi on kiinnostunut nuorista naisista, ja jos onkin niin veikkaan että ne on eri naiset kun ne jotka ovat kiinnostuneet kuvatunlaisesta miehestä, joten tuskin siinäkään koetaan uhaksi.
Veikkaan myös että harvemman mamman mies olisi salaa kiinnostunut tästä kyselijästä, vaikka toki sellaisiakin voi olla.
Ehkä ap selventää kysymystään?
Fyysistä väkivaltaa en kestä yhtään. Henkistä sen verran että hankkiudun susta eroon jos et nyt päälle käy.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Taitaapa helvetti jäätyä ennen kuin naiset myöntävät olevan uhka, vaikka olisikin. Tietty julkikuva täytyy säilyttää.
Tällaisilla aloituksilla saa vain yliampuvan vihaisia vastauksia, mutta siitähän jotkut tykkää.
No kerropa sinä nyt, että miten se hunksmies VOISI olla uhka av-mammoille?