Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Legginssit juhliin

Vierailija
16.11.2018 |

Luultavasti saan täystyrmäyksen täältä, mutta yritän kuitenkin jos joku "antaisi luvan" :-D
Meillä on siis pikkujoulut tulossa ja minulla on hirvittävä pukeutumisongelma. Olen isokokoinen (kokoa 50/52) ja jalat on kuin tukit. Tykkään pukeutua polvimittaisiin mekkoihin, ja niiden kanssa käytän hyvälaatuisia legginssejä. Legginssit ovat sellaista hiukan kiiltävää, hyvin tiivistä kangasta, joka pysyy kuosissaan ja jopa ehkä vähän hoikistaa (puristaa kasaan) jalkoja.
Voinko laittaa nämä pikkujouluihin mustan polvimittaisen mekon kanssa? Jalkaan vielä korkeakorkoiset stretchnilkkurit (liikutaan jonkin verran ulkona, tavalliset korkkarit ei vaan toimi), eli legginssien ja sukan rajaa ei näy.
Sukkahousut ovat kammotus, tuntuvat inhottavilta ja rullautuvat helposti alas tai rikkoutuvat. Olen myös itsevarmempi jos pölkkyni ovat kokonaan peitettyinä.

No niin, nyt saa kivittää :-D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos niitä ei kenkien takia edes erota sukkahousuista niin mikäs siinä.

Vierailija
2/18 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan toki järki käteen. Mistä kukaan voi tietää onko ne pitkät kalsari ilman, vai kanssa sukkaosan? Suosittelen muutenkin pukeutumaan juuri niin kuin itse haluat, etkä kysele keneltäkään yhtään mitään omaan ulkomuotoosi liittyen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt näe tässä ongelmaa. Kyse on vielä pikkujouluista eikä juhannushäistä. Lämpötila tosin molemmissa 10°C tienoilla, niin miksi ei kesälläkin.

Vierailija
4/18 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakorkoisen nilkkurit hirvittävät. Hyvä, että pärjäät niillä ja jopa pikkujouluissa.

Minulla olisivat nilkat sohjona.

Miksi et voisi laittaa leggingsejä? Kuka siihen puuttuisi?

Vierailija
5/18 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeakorkoisen nilkkurit hirvittävät. Hyvä, että pärjäät niillä ja jopa pikkujouluissa.

Minulla olisivat nilkat sohjona.

Miksi et voisi laittaa leggingsejä? Kuka siihen puuttuisi?

Aah, ei hätää, nilkkurit ovat luottokenkäni, käytän niitä jatkuvasti edustustilaisuuksissa. Takuuvarmat kengät siis. Hyvät jalassa ja tukevat kävellä kunnon pohjan takia, vaikka kadut olisivat vähän jo jäässäkin.

Vierailija
6/18 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voit laittaa ja itsekkin laitan 😅

Samankokoisia ollaan joten i feel you!

Vierailija
7/18 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, juuri näitä vastauksia toivoin :D Olisin laittanut nuo joka tapauksessa, mutta kaipasin vähän tukea. Mitään prinsessaahan minusta ei saa missään tapauksessa.

Harvinaisen positiivisia vastauksia kuitenkin, olen iloinen siitä :)

Vierailija
8/18 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pikkujouluihin nyt kovin ihmeellistä pukukoodia muutenkaan ole, ihan vapaasti miten vaan.

Vierailija
9/18 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin niitä voi käyttääkin, mutta ei housujen korvikkeena. Huomaamatonta, menee sukkahousuista.

Vierailija
10/18 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meinasin laittaa pikkujouluihin shortsit ja pitkät kalsarit, kukaan tuskin huomaa. 

Vierailija
11/18 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat luvan😊 Tosin sillä ehdolla että kerrot minkämerkkiset, -hintaiset ja mistä noita leggareita saa! Täällä toinen pölkkyjalka kaipaa kovasti vastaavia.

Vierailija
12/18 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä , mutta hyvälaatuiset stay-upit tai nauhalliset sukat olisivat huomattavaa juhlavammat.

Pukeudu kuitenkin juuri niinkuin lystäät, pääasia on että olet itsevarma ja tyytyväinen asuusi.

Ja iso plussa koroista, ”tukitkin” näyttävät koroissa paremmilta.

Vierailija
13/18 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö niiden kiiltää? 

Vierailija
14/18 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö niiden kiiltää? 

Tottakai pitää, tänä syksynä on trendikästä että kaikki kiiltää!

Minkälaisen yläosan ap meinasit laittaa?

Vierailija
15/18 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä , mutta hyvälaatuiset stay-upit tai nauhalliset sukat olisivat huomattavaa juhlavammat.

Pukeudu kuitenkin juuri niinkuin lystäät, pääasia on että olet itsevarma ja tyytyväinen asuusi.

Hah, ilmeisesti et itse ole kovin isokokoinen. Stay-upit olisi toki juhlavat ja kivat, mutta ei ole kiva koko ajan miettiä koska ne tippuu alas. Koska niin käy ihan varmasti, olen kokeillut.

Vierailija
16/18 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat luvan😊 Tosin sillä ehdolla että kerrot minkämerkkiset, -hintaiset ja mistä noita leggareita saa! Täällä toinen pölkkyjalka kaipaa kovasti vastaavia.

Kiitos :D Piruetin legginssit, normaalikäyttöön supplexia, talvisin micromeryliä. Kestää hyvänä vuosia, eikä koskaan ole polvipusseja tms. Hinta n. 50€

Vierailija
17/18 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, talvisin siis thermolycra.

Vierailija
18/18 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, ilmeisesti et itse ole kovin isokokoinen. Stay-upit olisi toki juhlavat ja kivat, mutta ei ole kiva koko ajan miettiä koska ne tippuu alas. Koska niin käy ihan varmasti, olen kokeillut.

Nauhalliset, liiviin kiinnitettävät eivät tipu .

Uskaltaa tanssia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän