Hei palstalaiset: Kisataanpas vaikkapa HIRSIPUU-sanaleikki...ja mä laitan arvoituksen...
...ja tähän alla olevaan sana-arvoitukseen sitten ehdottakaapas kirjaimia, vain yksi kerrallaan, ja hän joka arvaa ekana sanan, on voittaja!
P _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ E
Ehdottakaapas kirjain ja vain yksi kirjan samassa viestissä, tai sitten kun arvaatte koko sanan, niin koko sana sitten
Kommentit (29)
Olin toisaalla, sorry, eikä tän tartte olla mitään pikakiitokisailua, hiljakseen hyvä tulee, ja jännitys tiivistyy;):D
22: olet voittaja, ratkaisit ekana sana-arvoituksen, ONNITTELUNI, VAU!!!!!!
Ap.:D
23:lle: Hyvä kakkonen olit, hävisit ajallisesti ekalle vain minuutin aikaerolla:D
Vierailija kirjoitti:
Pulsaattoripesukone. Tuliko kirjainmäärä oikein?
Olisi voinut olla tuokin sana, vai laskinko kirjaiten määrän oikein; mut hei munhan piti kylläkin sanan eka ja viimoinen kirjain laittaa sanan välillä oleville viivoille, jos sanassa oli kyseisiä samiksia vai menikö ne säännöt sillä tavalla, en muista enää, kun siitä on aikaa, kun olen pelannut moista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi voinut olla tuokin sana, vai laskinko kirjaiten määrän oikein; mut hei munhan piti kylläkin sanan eka ja viimoinen kirjain laittaa sanan välillä oleville viivoille, jos sanassa oli kyseisiä samiksia vai menikö ne säännöt sillä tavalla, en muista enää, kun siitä on aikaa, kun olen pelannut moista?
Juuripa näin, ne e-kirjaimet olisi pitänyt laittaa näkyviin, niin olisin keksinyt heti. :D
22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuripa näin, ne e-kirjaimet olisi pitänyt laittaa näkyviin, niin olisin keksinyt heti. :D
22
Hih, noh, mokani mun, kun en laittanut niitä alku- ja vikakirjainta arvoitussanaani, mut olipahan sitten vaikeempi ratkoa:D;) Mut voittajana vastaaja 22 voit aloittaa uuden pelin, ja yritetään ratkoa tai sitten mä teen uuden ratkottavan teille arvon palstalaiset.
Ap.
Ap. vieläkin sorittelee, koska en ollut paikalla välillä, niin anteeks jäivät ehdottamanne oikeat kirjaimet laittamatta, mutta laittakaas nyt lisää tai ekana oikein arvaava saa ykkösmainnan:D