Tietokoneella pelaaminen, lukiolainen
Niin, ihan neuvoton olen. Siis joka päivä teini pelaa koneella ainakin 2 tuntia, meluaa ja hakkaa jotain pelatessaan välillä että koirakin säikkyy. Puhuttu on, ei vaan mene perille. Isäänsä tullut joissakin asioissa, ituttaa. Masentaa ja suututtaa. Koulu ei mene ihan loistavasti kuitenkaan.
Kommentit (17)
Oletkohan meillä...? Samanlainen lukilainen täällä. Sanoinkin juuri taannon lukeneeni, että lukiolaiset "hukkuvat" koulutehtävien määrään, ja kysyin tuolta meidän lukiolaiselta, että koska hän aikoo aloittaa niiden tekemisen.
Jahas, taasko on pelit kaiken pahan alku ja juuri?
Öö, parhainten tienaavat suomalaiset ovat pelaajia. Joten anna pelaa, ehkä ostaa pelirahoillaan sulle huvilan jossa tsillailla vanhana.
Vanhemman hermot ei kestä ja koira pelkää.
Vierailija kirjoitti:
Öö, parhainten tienaavat suomalaiset ovat pelaajia. Joten anna pelaa, ehkä ostaa pelirahoillaan sulle huvilan jossa tsillailla vanhana.
Huono kone eikä pelitaito paras, joten noin ei tule käymään. Riippuvuus pelaamiseen?
Meillä sama paitsi, että lukio menee tosi hyvin. Pelaakohan mun pojan kanssa? Just vedin sähköt pääkatkasijasta.
Ihan kaksi tuntia päivässä menee harrastukseen? Mutta sitten se olisi ok jos se riehuminen ja huutaminen tapahtuisi vaikka lätkäkaukalossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono kone eikä pelitaito paras, joten noin ei tule käymään. Riippuvuus pelaamiseen?
Koneen voi päivittää, taidot voi päivittää. Fly high, lukiolainen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama paitsi, että lukio menee tosi hyvin. Pelaakohan mun pojan kanssa? Just vedin sähköt pääkatkasijasta.
Mulle tuli sormi pystyssä uhkailemaan, että anna olla viimeinen kerta kun katkaiset virran, saa jnkn rangaistuksen pelissä. Ja ottaa kännykästä netin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koneen voi päivittää, taidot voi päivittää. Fly high, lukiolainen.
Lukion läppäri. Ei päivitetä kuin tarpeelliset. Veljellään parempi kone joka on tarkoitettu pelaamiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli sormi pystyssä uhkailemaan, että anna olla viimeinen kerta kun katkaiset virran, saa jnkn rangaistuksen pelissä. Ja ottaa kännykästä netin.
Sama. Pelaa läppärillä ja jakaa nyt hotspotilla. Sanoi, että saa bännit.
Samaan aikaan itse katselet telkkaria sen pari tuntia joka ilta.
:D
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta en huuda " fu-king i-otia ja there's a b-mb there's a b-omb! " tuntitolkulla niin, että koko talo raikaa.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä meteli välillä, kuinka voit keskittyä..
Vois poistaa pelin koneelta.