Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jätän mielenterveysongelmaisen?

Vierailija
15.11.2018 |

Olen tapaillut mieleltään järkkynyttä ihmistä nyt hetkisen. Heti en huomannut mitään (tietenkään en olisi jatkanut tapailua jos minulla olisi alussa ollut sama tieto kuin nyt) ja nyt mietin ainoastaan sitä, miten pääsen mahdollisimman tahdikkaasti tyypistä eroon.

Henkilöllä on ongelmia rahasta lähtien. Uskoo ties mihin salaliittoteorioihin ja puhtaasti uuvuttaa minut avoimella tarvitsevuudellaan. Tunnen olevani pankki, äiti, neuvonantaja sekä seuraneiti tässä ”suhteessa” saamatta itse vastineeksi mitään.

Mies luonnollisesti salamarakastui ja vannoo jumaloivansa minua. Hän suoraan sanookin tarvitsevansa minua ja se kuulostaa aina yhtä pahalta aikuisen ihmisen suusta. Kaikki on tapahtunut liian nopeasti ja mies raivostuu yrittäessäni ottaa etäisyyttä.

Olen yrittänyt ehdottaa hänelle terapiaa. Koen hänet oikeasti mieleltään järkkyneenä enkä tietenkään halua hänelle pahaa. Huolenpitoni saa kuitenkin hänet kuvittelemaan minun rakastavan vaikka olen vain ollut puhtaasti huolissani siitä, että hänellä riittää jääkaapissaan ruokaa.

Apua, miten selvitän tilanteen rikkomatta häntä lisää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trölölööö

Vierailija
2/8 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on täysi sekopää, mutta se ei valjennut pitkän tapaamisen aikana. Joopa joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on täysi sekopää, mutta se ei valjennut pitkän tapaamisen aikana. Joopa joo.

Miehellä on jokin persoonallisuushäiriö. Siitä olen varma. Niin erikoista käytös on.

Jos sekopäisyys olisi aina nähtävissä ensimmäisten kahden viikon aikana, kukaan tuskin olisi joutunut suhteeseen esim. puhdasverisen narsistin kanssa.

Ihminen on kuin sipuli. Ytimeen päästäkseen pitää kuoria useampi kerros eivätkä kaikki kauniit kakutkaan ole sisältä sitä, mitä voisi kuvitella.

Vierailija
4/8 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, teet miehelle enemmän hallaa höösäämisellä. Hänellä ei ole nyt vaihtoehtoakaan pärjätä yksin ja ottaa vastuuta itsestään. Toiseksi, mikäli eroat hänestä, tottakai hän reagoi (tai kuten ehkä ajattelet; "menee rikki"), mutta hän selviää kyllä. Et ole vastuussa miehen tunteista tai käytöksestä. Sinuna AP ottaisin nyt rohkean askeleen eteenpäin! Ja kysy itseltäsi, haluatko tuollaisen tulevaisuuden, mitä elämä on nyt? Tuolla menolla miehen käytös todennäköisesti vain pahenee, jollei ymmärrä itse hakeutua hoitoon. Ehkä myös viisainta heittää pallo nyt myös miehen sisaruksille tai ystäville. He ovat vieläkin oikeampia ihmisiä ohjaamaan miestä hoidon suuntaan.

Vierailija
5/8 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, teet miehelle enemmän hallaa höösäämisellä. Hänellä ei ole nyt vaihtoehtoakaan pärjätä yksin ja ottaa vastuuta itsestään. Toiseksi, mikäli eroat hänestä, tottakai hän reagoi (tai kuten ehkä ajattelet; "menee rikki"), mutta hän selviää kyllä. Et ole vastuussa miehen tunteista tai käytöksestä. Sinuna AP ottaisin nyt rohkean askeleen eteenpäin! Ja kysy itseltäsi, haluatko tuollaisen tulevaisuuden, mitä elämä on nyt? Tuolla menolla miehen käytös todennäköisesti vain pahenee, jollei ymmärrä itse hakeutua hoitoon. Ehkä myös viisainta heittää pallo nyt myös miehen sisaruksille tai ystäville. He ovat vieläkin oikeampia ihmisiä ohjaamaan miestä hoidon suuntaan.

Kiitos asiallisesta vastauksestasi. Toki huomasin heti alkuun miehessä pieniä viitteitä siitä, että jotakin erikoisempaa persoonassaan olisi.

Miehen ystäviä tai vanhempia en tapailumme (miehen mielestä vakava parisuhde) lyhyyden vuoksi tunne. Parasta kai vain päättää reilusti suhde. Olen itse jo aivan uupunut miehen jatkuvaan piiritykseen sekä tarrautumiseen.

Vierailija
6/8 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, oot varmaan mun exän kanssa :D jatkuvasti seuraa kaipaava, ahdistunut, ripustautuva oman elämänsä heittopussi. lainaa sille vaik parikybää ja sano et se on ero sit jos ei sovittuna päivänä kuulu rahaa takasin. Kerran saattaa onnistua maksamaan, mut viimestään kuukaudessa se kämmää tämmöset sopimukset ja ero on valmis.

Vierailija
7/8 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat vain äidinvaistoillasi.

Eiks se nyt ookkaan kivaa ku saisit "muovata" sitä äijää, joka oikein janoaa sulta sitä?

Samaanhan naiset pyrkii ihan perussuhteissakin.

Vierailija
8/8 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkat vain äidinvaistoillasi.

Eiks se nyt ookkaan kivaa ku saisit "muovata" sitä äijää, joka oikein janoaa sulta sitä?

Samaanhan naiset pyrkii ihan perussuhteissakin.

En yleensä jaksa vastata trolleille mutta vastaan siltä varalta, että olisitkin tosissasi:

Kukaan fiksu ja itseään kunnioittava nainen ei halua tehdä esittelemäsi asiaa.

Jos kokemuksesi naisista on tuo, suosittelen hankkimaan parempaa seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi