Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensiauto pojalle?

Vierailija
15.11.2018 |

Mikä ensiautoksi 18v pojalle? Poikaa kiinostaisi Audi A6 sedan, mies ehdotti Alfa-Romeota tai Volvo S80. Miehen mielestä auton kuuluu olla hieno ja näyttävä.

Minun mielestä joku 1,0 tai 1,2 koneinen pieni japsi riittäisi hyvin.

MItä mieltä te olette?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chevrolet Aveon  tai Suzuki Lianan  kuitenkin ostat

Vierailija
2/44 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran uusi että löytyy turvatyynyjä ja ajovakaudenhallinta.

Eikä ainakaan mitään ihan pientä kippoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majorette.

Vierailija
4/44 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honda tai Toyota olisi varmaan parhaimmat kun ovat yleensä niin huoltovapaita.

Pojalla ei varmaan kauheesti ole omaa rahaa laittaa korjauksiin, niin kestävä turvallinen perusauto olisi varmasti paras, saa rauhassa harjoitella itsenäisyyttä kun kaikki rahat ei mee autoon.

Vierailija
5/44 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih. miten kukaan edes vaivautuu vastaamaan näin surkeaan provoon?!?

Vierailija
6/44 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvo S80 olisi paras mutta ei Audi A6 paljon sille häpeä. Volvo vähän luotettavampi, Audi taas ”nuorekkaampi”.

Vierailija
7/44 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lada 1200 on niin retroa että sillä saa reippaasti hipsteri pisteitä

Vierailija
8/44 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Volvo S80 olisi paras mutta ei Audi A6 paljon sille häpeä. Volvo vähän luotettavampi, Audi taas ”nuorekkaampi”.

Mutta eikö nuo ole sellaisia hyvin voimakkaita autoja? 18 kesäinen on vielä niin tuore kuski, että eikö jokin helpommin hallittavissa oleva auto olisi parempi?

Vierailija
9/44 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit Audit, bemmit tai Volvot yms ei kuulu lapselle. Jokainen ”ansaitkoon” ne itse kovalla työllä. En antaisin Ap periksi nyt. Minä olen ilmeiseti näitä hirmunatsi -äitejä.... 🤔

Poikani (syyskuussa täytti 18v) kanssa on aiheesta syksy nyt väännetty. Ilmoitin ostavani hänelle aikuistumisen kynnyksellä lahjaksi auton mutta en mitään alussa mainittuja, mitä tietenkin kärtti. Ostan ensiautoksi hyväkuntoisen halvan, noin kymppitonnin, perusauton. Olen katsonut VW tai Opelia. Jos ei kelpaa, olkoon ilman ja ostakoon omilla tienaamillaan rahoilla minkä haluaa.

On useasti yrittänyt lirkutella minun noin parin vuoden vanhaa BMW X5:sta milloin minnekin menoon lainaan mutta en anna enkä aio antaa.

Mieheni on onneksi ymmärtänyt olla puuttumatta tähän asiaan nyt 😂

Vierailija
10/44 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolls-Roycen uusi katumaasturi? Tai kai se Lamborghinin maasturikin menettelee.

Vierailija
11/44 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö nuo ole sellaisia hyvin voimakkaita autoja? 18 kesäinen on vielä niin tuore kuski, että eikö jokin helpommin hallittavissa oleva auto olisi parempi?

No Volvon tehottomimmassa moottorissa on jotain 140hp ja tehokkaimmassa 272. Tuo Volvo on kuitenkin iso auto joten vaikka tehoa on kyllä paljon, se on ihan hyvin hallittavissa. Volvo on myös etu- tai nelivetoinen, joten takavedon aiheuttamaa "ongelmaa" ei ole. Minun mielestä se on ihan hyvä auto vaikka 18-vuotialle ja turvallinenkin.

Audista en tiedä kun en sellaista ole omistanut.

Vierailija
12/44 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika ajelkoon iskän autolla.

Vierailija
13/44 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalliit Audit, bemmit tai Volvot yms ei kuulu lapselle. Jokainen ”ansaitkoon” ne itse kovalla työllä. En antaisin Ap periksi nyt. Minä olen ilmeiseti näitä hirmunatsi -äitejä.... 🤔

Poikani (syyskuussa täytti 18v) kanssa on aiheesta syksy nyt väännetty. Ilmoitin ostavani hänelle aikuistumisen kynnyksellä lahjaksi auton mutta en mitään alussa mainittuja, mitä tietenkin kärtti. Ostan ensiautoksi hyväkuntoisen halvan, noin kymppitonnin, perusauton. Olen katsonut VW tai Opelia. Jos ei kelpaa, olkoon ilman ja ostakoon omilla tienaamillaan rahoilla minkä haluaa.

On useasti yrittänyt lirkutella minun noin parin vuoden vanhaa BMW X5:sta milloin minnekin menoon lainaan mutta en anna enkä aio antaa.

Mieheni on onneksi ymmärtänyt olla puuttumatta tähän asiaan nyt 😂

Eihän 10k hintainen laatuauto ole yhtään sen kalliimpi kuin 10k kottero. En ymmärrä miksi ei voi ostaa mukavaa, hyvin kiihtyvää ja ihan luotettavaa hyvän näköistä autoa jonkun Opel Corsa-kotteron sijasta.

Vierailija
14/44 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tonnin auto, katottaa sen kuitenkin talven liukkailla. Ja jos joku nyt valittaa siitä, että tonnin auto ei oo turvallinen, niin sitten ei passaa lasta päästää rattiin ollenkaan.

Vierailija
15/44 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neliovinen Bemari - harmaana ja dieselinä!

Vierailija
16/44 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10000 lapsen autosta, mitä täällä tapahtuu

Vierailija
17/44 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miljonäärejähän tällä palstalla vaan pyörii.

Vierailija
18/44 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs siihen saa laittaa? Tytölle sama hakusessa. En käsittänyt, että tähänkin on joku sääntö olemassa?

Vierailija
19/44 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miljonäärejähän tällä palstalla vaan pyörii.

Miljoonassa on 6 nollaa.

Vierailija
20/44 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä merkillä väliä kunhan on uus.

Vanhoja romuja kukaan jaksa runnkata kun ovat aina rikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän