G: Onko sinun PAKKO päästä marraskuuta pakoon ulkomaille?
Kommentit (26)
En lukenut juttua mutta kyllä on joka talvi päästävä etelän valoon (lämpökin kiva mutta auringonvalo oleellisempi minulle). Tänä talvena tammikuussa 2 vkoa. Nytkin istun kirkasvalolampun ääressä ennen töihin menoa.
Elän vahvasti säätilan mukaan. Aurinkoisina päivinä olen virkeämpi, iloisempi ja energinen. Sadepäivinä tai pilvisinä päivinä olen väsyneempi ja huonotuulisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on jotenkin lapsellinen kirjoitus. Oikeasti, miksi ei osata tyytyä siihen mitä on? Liikaa varaa toteuttaa oikut ja unelmat?
Miksi ei voi ostaa vaikka vain kirkasvalolamppua jos pimeys ahdistaa? Tai eikö pelkkä unelmointi enää riitä?
Jossain lehdessä oli juttua vammaisesta miehestä, joka teki netin kautta pitkiä matkoja ympäri maailmaa. Erittäin hyvä idea, sateelliittikameralla pääsee lähes joka paikkaan edullisesti ja ekologisesti.
Jos ei pääse matkailu-riippuvuudesta kokonaan eroon, niin entäs jos edes toteuttaisi vain joka toisen matkan?
Hänellä on rahaa nämä toteuttaa, joten kuski ei? Hyvin on hoitanut asiansa.
Kateus on ikävä tauti ystäväiseni.En kadehdi vaan pikemmin säälin. Jos et osaa tyytyä, niin olet tyytymätön, melko säälittävää.
Minä itse olen oikein tyytyväinen elämääni ja jopa harmaaseen marraskuuhun, ei mun tarvitse kadehtia muita :)
Sinun sääliäsi nyt ei varmaan kukaan kaipaa. Todellinen tarkoitushan on vain korostaa omaa erinomaisuuttasi, kun oikein osaat nauttia harmaasta marraskuusta. Joku toinen ei nauti.
Ei ole. En ole koskaan ollut matkalla marraskuussa. Sen sijaan oon oppinut nauttimaan marraskuisesta luonnosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on jotenkin lapsellinen kirjoitus. Oikeasti, miksi ei osata tyytyä siihen mitä on? Liikaa varaa toteuttaa oikut ja unelmat?
Miksi ei voi ostaa vaikka vain kirkasvalolamppua jos pimeys ahdistaa? Tai eikö pelkkä unelmointi enää riitä?
Jossain lehdessä oli juttua vammaisesta miehestä, joka teki netin kautta pitkiä matkoja ympäri maailmaa. Erittäin hyvä idea, sateelliittikameralla pääsee lähes joka paikkaan edullisesti ja ekologisesti.
Jos ei pääse matkailu-riippuvuudesta kokonaan eroon, niin entäs jos edes toteuttaisi vain joka toisen matkan?
Hänellä on rahaa nämä toteuttaa, joten kuski ei? Hyvin on hoitanut asiansa.
Kateus on ikävä tauti ystäväiseni.En kadehdi vaan pikemmin säälin. Jos et osaa tyytyä, niin olet tyytymätön, melko säälittävää.
Minä itse olen oikein tyytyväinen elämääni ja jopa harmaaseen marraskuuhun, ei mun tarvitse kadehtia muita :)
Sinun sääliäsi nyt ei varmaan kukaan kaipaa. Todellinen tarkoitushan on vain korostaa omaa erinomaisuuttasi, kun oikein osaat nauttia harmaasta marraskuusta. Joku toinen ei nauti.
Kullannuppu, en uskokaan että kukaan kaipaa sääliäni. Mutta kun luulit tietäväsi että minä kadehdin, niin kerroinpa vain että näin ei ole.
Voidaan varmaan antaa olla ;)
Paras olisi mutta useimmiten ei pääse kun lapsilla ei ole silloin lomia, jouluksi ja uudeksi vuodeksi lähdetään kyllä aurinkoon.
Lapsellinen ja elitistinen kolumni,