Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä koulutettuja ihmisiä?

Vierailija
14.11.2018 |

Luulin että täällä on vain meitä taviksia. Jotkut kertovat ammattinsa ja väittävät olevansa korkeasti koulutettuja.
Mikä tää foorumi oikein on? Outo paikka.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tavis ole nykyisin korkealle koulutettu?

Vierailija
2/18 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeakoulutettu tavis. Mitä tarkoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK alla. Korkeakoulutettu siis 

Vierailija
4/18 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen FK ja nykyinen ammattini pph. Ihan tavis siis ammatiltani, ja tavis myös koulutukseltani.

Vierailija
5/18 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä koulutetut ihmiset täällä tekevät? Tämä ei ehkä ole kaikkein inspiroivimpia foorumeita.

Vierailija
6/18 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen FK ja nykyinen ammattini pph. Ihan tavis siis ammatiltani, ja tavis myös koulutukseltani.

Olen varma että ihmiset valehtelevat täällä ammattinsa.

Vierailija
7/18 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK ei ole korkeakoulutettu.

Vierailija
8/18 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä koulutetut ihmiset täällä tekevät? Tämä ei ehkä ole kaikkein inspiroivimpia foorumeita.

Onhan tämä todella inspiroiva. En minä jaksa lukea mitään julkkishöpöilyjä tai muita nuorisojuttuja, mutta tämä palstahan tarjoaa vaikka mitä iloa, hyötyä ja hyviä nauruja.

Vierailija
9/18 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta sitä on turha yrittää vakuuttaa, koska tulee kuitenkin kommentti, että ei korkeasti koulutettu tällä palstalla kirjoittele.

Mutta minäpä kirjoittelen ja lueskelen tätä ihan vaan huvikseni ja pakko myöntää, että myös todetakseni, kuinka hyvin asiat itsellä onkaan.

Vierailija
10/18 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole liian kauaa perhepäivähoitajana. Koulutuksesi menee hukkaan, vaikka onkin tavis.

Vierailija
11/18 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan wt-sankareita kaikki?

Lisäksi täällä asustaa syväccipeikkojen armeija, he ovat siis olemassa siksi, että täällä pääsevät mielensäpahoittamaan ja painelemaan ilmiantonappeja.

Eri mieltä niiden kanssa ei sovi olla.

On hiukan outo paikka ja paranee varmaan vielä.

🌜

Vierailija
12/18 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun joku palstapersu kirjoittaa, homma muuttuu uskottavaksi. Tarkoitan että luulin tätä meidän tuulipukukansan foorumiksi.

Vierailija
13/18 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole liian kauaa perhepäivähoitajana. Koulutuksesi menee hukkaan, vaikka onkin tavis.

En koe sen menevän hukkaan. Olin parikymmentä akateemisilla aloilla eikä yhtään napannut. En viihtynyt toisin kuin nykyään. Voin myös hyödyntää isoa osaa koulutuksestani pph:n työssä, esim. erkan, kasvatustieteen, fonetiikan ja logopedian opintoja. 

Vierailija
14/18 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaus tärkeempää kuin kirjaviisaus!

Vierailija
15/18 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kaikki Suomen akateemikot. Tirsk. 

Vierailija
16/18 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe sen menevän hukkaan. Olin parikymmentä akateemisilla aloilla eikä yhtään napannut. En viihtynyt toisin kuin nykyään. Voin myös hyödyntää isoa osaa koulutuksestani pph:n työssä, esim. erkan, kasvatustieteen, fonetiikan ja logopedian opintoja. 

😂

Vierailija
17/18 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskanmarjat ole.

Vierailija
18/18 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on tohtorintutkinto, enkä ymmärrä miksi en palstaa seuraisi. Taviksia me kaikki ollaan ja pyöriihän täällä aina joskus julkkiksiakin varsinkin kun keskustelu koskee heitä. Noin muuten mun mielestä täällä on välillä tosi hyviäkin keskusteluja jos ignooraa muutaman trollipeikon heitot ketjuun kuin ketjuun. Täällä tuetaan ja annetaan hyviäkin neuvoja eri elämäntilanteita koskien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä