Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

80- tai 90-luvun lastenohjelman nimi kateissa

Vierailija
14.11.2018 |

Kovasti olen yrittänyt selailla lastenohjelmalistauksia, mutta vastausta ei löydy. Ehkä joku täällä muistaisi?

Lapsuudessani olin aivan ihastunut piirrettyyn, joka sijoittui maatilalle. Tarina muistaakseni alkaa siitä, että perheen poika kohtelee eläimiä kaltoin ja muuttuu aasiksi. Hän yrittää kovasti puhua perheelleen, mutta he eivät ymmärrä. Onneksi muut tilan eläimet ymmärtävät. Jokaisessa jaksossa härkä/lehmä tms. kertoi tarinan, josta jakso koostui.

En tainnut koskaan nähdä viimeistä jaksoa, jossa aasi muuttui takaisin ihmiseksi, joten tarina on jäänyt mieleen kummittelemaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lastani syntyi 80-luvulla, mutta tuosta en muista mitään. Toivottavasti joku muu muistaa.

Vierailija
2/6 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, mutta heitämpä saman aloituksen alle kun itse olen miettinyt erästä toista:

Siinä oli oravia jotka asusteli jossain metsässä (yllätys!) ja jonkun niistä (johtaja tai vanhin tms.) oli nimeltään Naavaparta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä, mutta heitämpä saman aloituksen alle kun itse olen miettinyt erästä toista:

Siinä oli oravia jotka asusteli jossain metsässä (yllätys!) ja jonkun niistä (johtaja tai vanhin tms.) oli nimeltään Naavaparta.

Pörri Orava?

Vierailija
4/6 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämärästi muistan, mutta en nimeä kuitenkaan.

Vierailija
5/6 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pörri Orava?

Tää oli ihana! Miksei näitä vanhoja piirrettyjä vois tulla uusintoina?

Vierailija
6/6 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pörri Orava?

Joo, juuri tämä! Kiitos:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi