Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä menkkojen kolmantena päivänä tapahtuu? Mulla on aina ihan järkyttävät kivut silloin kolmastena pvänä.

Vierailija
14.11.2018 |

Tänäänkin ihan kuin olisin synnyttämässä ollut. Ja se on tosiaan aina 3. pvä se paha. Välillä on kyllä kivuttomatkin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pahin on toinen päivä. Tuntuu oikeasti siltä kuin koko alapää olisi irtoamassa :D sellainen kamala paine ja polte.

Vierailija
2/27 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, komppi tuolle toisen päivän infernolle. Hyi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupillinen hirveitä klönttejä on tänään irronnut. Siitä se kipu varmaan tulee. Mutta mitä ne klöntit on? Sellasia paksuja, hyyyi.

Vierailija
4/27 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy... mulla on nyt menkkojen kolmas päivä menossa eli vuoto loppui aamulla. Ja ihan luonnonmukaista toimintaa tämä. 

Vierailija
5/27 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto on silloin suurimmillaan.Mulla on just se kolmas päivä ja sitten neljäs päivä on jo iisi.

Vierailija
6/27 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on taas niin, että kolme päivää vuotaa todella runsaasti. Neljäntenä päivänä ei oikeastaan enää mitään ja sitten viidentenä päivänä taas vuotaa, ei nyt runsaasti, mutta kuitenkin. Vuoto loppuu sitten 6 tai 7 päivä.

Vierailija
7/27 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla pahin on toinen päivä. Tuntuu oikeasti siltä kuin koko alapää olisi irtoamassa :D sellainen kamala paine ja polte.

Mulla kans aina toinen päivä! Ekana päivänä ei mitään eikä kolmentena mutta aina toinen! Miksi? Tulee hirveet krampit aina sillon ja meinaan oksentaa. Yleensä ne krampit kestää kuitenkin vaan pari tuntia ja sitten menee ohi.

Vierailija
8/27 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kupillinen hirveitä klönttejä on tänään irronnut. Siitä se kipu varmaan tulee. Mutta mitä ne klöntit on? Sellasia paksuja, hyyyi.

Et edes tuon vertaa tunne omaa anatomiaasi?

Vierailija
9/27 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi (ennen lapsia) kipu heti ekana päivänä, kestäen yhtä kamalana kolmanteen päivään, jolloin vasta alkoi helpottaa. Vuoto loppui 6-7 päivän aikana.

Nykyään (lasten saannin jälkeen) alkaa menkkakivut vatsassa, selässä ja reisissä jo viikkoa ennen vuodon alkua. Toisinaan kipu helpottaa vuodon alettua, toisinaan jatkuu vielä sen vuotoviikonkin! Tosin kipu ei ole yhtä lamaavaa mitä ennen lapsia, pärjään enimmäkseen ilman särkylääkkeitä, mutta onhan se nyt ihan kamalaa kärsiä menkkakivuista puolet kuukaudesta!

Vierailija
10/27 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro sä, kun tiedät!

Vierailija
11/27 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin vaan se yks päivä. Mulla alkaa kauheet kivut viikkoa ennen menkkoja ja kestää menkkojen loppuun, eli 2 viikkoa sellaisissa kivuissa, että pahimmillaan lähtee taju. Endoa ei ole tai mitään muutakaan vikaa. Ainoastaan voimakas hormonitoiminta ja voimakas kohtulihas. Mirenakin ollut jo kolme vuotta.

Vierailija
12/27 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojuu. Hyytynyttä verta. Mutta miksi niitä tulee? Ei kaikilla tule todellakaan.

Vierailija
13/27 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vasta lähiaikoina alkanu menkkakivut. Nyt vielä viidentenäkin päivänä sattuu...

Vierailija
14/27 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojuu. Hyytynyttä verta. Mutta miksi niitä tulee? Ei kaikilla tule todellakaan.

Kaikilla tulee joskus. Monilla aina. Joillain vain harvoin. Se on sitä kohdun limakalvoa. Ja tiesittehän että monet kuukautiset on oikeasti varhaisia keskenmenoja, jolloin osa niistä könteistä on sitä varhaista raskausmateriaalia.

Vierailija
15/27 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei mitään kipuja oo ollu oikein koskaan, muuten kyllä paikkoja särkee (yleensä jalkoja) ja nukkuisin koko päivän helposti menkkojen aikaan. Toinen päivä on yleensä pahin tulva. 2päivää sitä kunnon vuotamista on, ekana päivänä ei eikä niiden jälkeen.

Joskus ovulaation aikoihin mulla on mahakipua, vihloo tai polttaa hetken oikein kunnolla. Mutta ei usein sillonkaan.

Onneksi on ilmeisesti "helpot menkat" ja lyhyet.

Vierailija
16/27 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskin vaan se yks päivä. Mulla alkaa kauheet kivut viikkoa ennen menkkoja ja kestää menkkojen loppuun, eli 2 viikkoa sellaisissa kivuissa, että pahimmillaan lähtee taju. Endoa ei ole tai mitään muutakaan vikaa. Ainoastaan voimakas hormonitoiminta ja voimakas kohtulihas. Mirenakin ollut jo kolme vuotta.

Samansuuntaista täälläkin! Ns. luomuna kivut alkoi jo kaksi viikkoa ennen menkkoja, nyt e-pillereiden kanssa "vasta" viikkoa ennen. Outoa kyllä, itsellä sitten kuukautisten aikaan kipu helpottaa PAITSI että viimeisenä vuotopäivänä jumalaton päänsärky ja pahoinvointi. Endoa ei kuulemma ole.

Vierailija
17/27 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmantena päivänä Jeesus nousi kuolleista.

Vierailija
18/27 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen kivut loppui, tai lieveni, vaikka ei ihan sietämättömiä olleet ennenkään. Joskus vähän tuntuu, mutta aika lievänä ja sen sietää.

Vierailija
19/27 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun jaoitte kokemuksia. Helpotti omaa menkkavitutusta kun tietää ettei ole yksin. En ole ap.

Vierailija
20/27 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtulihas kramppaa välillä.

Sopiva täsmäsärkylääke auttaa.