Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä menkkojen kolmantena päivänä tapahtuu? Mulla on aina ihan järkyttävät kivut silloin kolmastena pvänä.

Vierailija
14.11.2018 |

Tänäänkin ihan kuin olisin synnyttämässä ollut. Ja se on tosiaan aina 3. pvä se paha. Välillä on kyllä kivuttomatkin.

Kommentit (27)

Vierailija
22/27 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on vaivihkaa 40 ikävuotta ylitettyäni hiipinyt sellanen menkkarytmi, että keskimäärin joka kolmannessa tai neljännessä kierrossa ekana kiertopäivänä vuotoa on ihan selkeästi mutta maltillisesti, ja tokana päivänä sitten voi holahtaa kunnolla. Nelisen tuntia kestää sellanen niagaravaihe, että oksat pois. Ei ole yhtään liioiteltua sanoa, että vähintään 90% koko menkoista tulee etenkin hyytyminä noiden muutaman tunnin aikana. Tähän liittyy epämiellyttävää jäytävää tunnetta vatsassa (ja tätä on jo menkkoja enteilemässäkin), mutta ei mitään tolkutonta kipua. Jos vain suinkin mahdollista, pysyttelen kotona tuona aikana. Sikäli tämä järjestely on sumplittavissa, että tiedän niagaran alkavan melko tasan 30 tuntia menkkojen alkamisesta, jos se on alkaakseen. Kun päästään kolmanteen kiertopäivään eikä monsuunisadetta ole tullut, vaara on ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damn, toinen päivä ja nyt alkoi krampit. Ei pahat mut samalla kun tulee sellainen vähän paha olo tosta kramppauksesta niin ei kiva. Yleensä ei mulla kipuja mut sit ku on niin kieriskelen lattialla ja ootan et burana auttaa :/

Vierailija
24/27 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa nuorempana 3.päivä pahin mutta ihan iisi silti eikä menkkoja juurikaan huomannut muusta kuin vuodosta, mutta nyt esivaihtari-iässä toka päivä on se ihan pahin ja silloin vihloo reisiin asti se kipu ja polte. Välillä tulee ihan sellainen oksettavakin olo siitä kipuilusta.

Lisäksi nykyään on ihan järkky niagara vuotopäivät 2 ja 3 eikä mikään yösidekään tunnu imevän riittävästi ja sitten naps vaan 4. päivänä menkat on käytännössä jo ohi eli vähän vaan tiputtelee. Nuorempana oli 5 aika tasavahvaa vuotopäivää.

Vierailija
25/27 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa. mulla on eka päivä pahin

Vierailija
26/27 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jaa. mulla on eka päivä pahin

Mullakin. Tokan päivän kivut on helpommat, ei infernot.

Vierailija
27/27 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kupillinen hirveitä klönttejä on tänään irronnut. Siitä se kipu varmaan tulee. Mutta mitä ne klöntit on? Sellasia paksuja, hyyyi.

Et edes tuon vertaa tunne omaa anatomiaasi?

Nojuu. Hyytynyttä verta. Mutta miksi niitä tulee? Ei kaikilla tule todellakaan.

Ne klöntit on kohdun limakalvoa.