Voiko piparkakkutalon lämpöeristää hattaralla?
Liivatelehdistä meinasin ikkunat ja oven lasagnelevystä.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Naapuri oli rakentanut piparkakkutaloonsa lisäsiiven ja vielä kuorruttanut sen rubysuklaalla. Mitä ne luulee olevansa?
Onko Lokkivalaisin ja hyytelöllä kiillotetut keittiön valkoiset kaapit?
Piparkakkutalon rakentaminen vaatii aviopuolisolta rakennusluvan, joka myönnettään useimmiten, jos jos rakenne ei perustu hattaraunelmiin.
Minun piparkakkutalonaapurissa on vihreät marmorikuulat istuimina.
Eikös ne ole luxus-desingiä?
Vierailija kirjoitti:
Piparkakkutalon rakentaminen vaatii aviopuolisolta rakennusluvan, joka myönnettään useimmiten, jos jos rakenne ei perustu hattaraunelmiin.
Moni pariskunta rakentaessaan piparkakkutaloa voi päätyä eroon.
Siinä ei hattaraperustukset auta.
Vierailija kirjoitti:
Miten on onnistunut uima-altaan rakennus piparkakkutalon pihaan? Käykö purkkatyynyt laatoiksi pohjaan?
Purkkatyynyt varmaan hyvät laatat. Allaspojaksi käy Nallekarkki.
Minulla ei ole varaa uima-altaan vesimaksuihin.
Minulla on kylpytynnyri kostutettu hapankorppu pyöritettynä rullalle ja savupiippuna
kanelitanko. Kiukaan tein piparkakkutaikinasta. Kiuskivinä murskattuja turkinpippureita.
Te joilla on uima-allas piparkakkutalon pihalla muistakaa pelastusrengas.
Polkagris karkkiin aukko keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olette tehneet kaakelit piparkakkutalon kylppäriin? Olen kohta valmis asentamaan ne kunhan putkiremontti valmistuu.
Leikkaan aurajuustosta neliskanttisia palasia niin tulee todella upeat marmorikuvioidut kaakelit! Sitä paitsi piparkakku ja homejuustohan on klassinen yhdistelmä. Ja voi siitä aurajuustosta muitakin kuvioita leikellä, mihin vain nyt maromorointia haluaa. Ripaus ylellisyyttä.
Eikös juuri ollut puhetta että miten estetään homevauriot ja heti ollaan ehdottamassa homeisia kaakeleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on onnistunut uima-altaan rakennus piparkakkutalon pihaan? Käykö purkkatyynyt laatoiksi pohjaan?
Purkkatyynyt varmaan hyvät laatat. Allaspojaksi käy Nallekarkki.
Minulla ei ole varaa uima-altaan vesimaksuihin.
Minulla on kylpytynnyri kostutettu hapankorppu pyöritettynä rullalle ja savupiippuna
kanelitanko. Kiukaan tein piparkakkutaikinasta. Kiuskivinä murskattuja turkinpippureita.
Kylpytynnyriin nesteeksi keltaista jaffaa niin näyttää realistiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olette tehneet kaakelit piparkakkutalon kylppäriin? Olen kohta valmis asentamaan ne kunhan putkiremontti valmistuu.
Leikkaan aurajuustosta neliskanttisia palasia niin tulee todella upeat marmorikuvioidut kaakelit! Sitä paitsi piparkakku ja homejuustohan on klassinen yhdistelmä. Ja voi siitä aurajuustosta muitakin kuvioita leikellä, mihin vain nyt maromorointia haluaa. Ripaus ylellisyyttä.
Eikös juuri ollut puhetta että miten estetään homevauriot ja heti ollaan ehdottamassa homeisia kaakeleita.
No mutta sitten on hyvä syy tehdä kylppäriremppa! Eihän asuminen ole mistään kotoisin jollei remontoimaan pääse.
Vierailija kirjoitti:
Minun piparkakkutalonaapurissa on vihreät marmorikuulat istuimina.
Eikös ne ole luxus-desingiä?
No joo.
Meetvurstisiivuista saa hienoja pyöreitä mattoja.
Vierailija kirjoitti:
Meetvurstisiivuista saa hienoja pyöreitä mattoja.
Ja nahistuneesta lehtisalaatista voi ripustaa kivat verhot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta sitten on hyvä syy tehdä kylppäriremppa! Eihän asuminen ole mistään kotoisin jollei remontoimaan pääse.
Ja jos tuottaa vaikeuksia remontin kanssa niin voi ilmoittautua siihen Pertun remontti
ohjelmaan.
Mistä saisi wt-perheen piparkakkuterassille tuhkakupiksi kurkkupurkin?
Tein syöksytorvet spagetista. Siitä jossa reikä sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Kävisikö kaljapullon korkki?
en tiedä, mutta sinulla on kakkaa perseessä
Hopenvärisistä pyöreistä kakunkoristeista saa betanquepelikuulat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävisikö kaljapullon korkki?
Viinapulloissa on korkeemmat korkit. Täytyyhän tuhkakupissa reunat olla. Tosi wt tosin heittää tumpit maahan.
Kuuset joista on neulaset varisseet. Nykyaikaa ilmastonmuutos.