Tulisi jo taas valoisaa, että uskailtaisi taas ulkoilla. :(
Ei tuonne pihalle uskalla mennä. Raiskaajat väijyy joka kulmalla ja liikenne on suuri riski kun joutuu liikkumaan sen seassa. Todella puuduttavaa aikaa.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuo viestit on jonkun rasistireppanamiehen kirjoittamia. :D
Sinut kun joku mehmet ottaisi väkisin, niin olisit vaan iloinen ja tosi otettu.
Olisin kyllä aika otettu. Olen 35v mies ja melko isokokoinen.
Minäkin pelkään naisraiskareita ja miesvihaajia. Parempi pysyä kotona vaan.
Kuvitteletteko että jotain kiinnostaisi raiskailla noin kylmässä, pimeässä ja kosteassa ketään?
Minä taas lenkkeilen mieluummin pimeässä. Ja parasta on kun ei ole tulvaa pururadoilla. Kesäisin jätän yleensä lenkkeilyt väliin kun menee täysin fiilis ja on muutenkin liian kuuma.
Erityisesti ärsyttää ne muotitietoiset lenkkeilijät kaikenlaisilla välineillään.
Se on minun heikkous. Jotenkin tykkään ateistina pitää urheilun yksinkertaisena suoritteena ja vaatimattomana. Olen eränlainen ateisti, joka halveksuu luterilaisesti materialistisia urheilijoita.
Myös lihasten esittelijät ovat kuvottavia ja talvisin ne on onneksi poissa. Mikään ei ole kuvottavampi näky kuin nuori mies jolla on liikoja itsestään ja vetää lenkkiä ilman paitaa pikku nännit paljaana ja peksit kovana.
Miehenä tekisi mieli sanoa että painu saa-tana rannalle pelleilemään siitä ju ma lau ta.
Paita päälle perke le!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin mennä ulos,mutta täällä korvessa ei ole edes katuvaloja.Eikä kyllä mitään muutakaan: )
Ei meilläkään katuvaloja, ja tuskin raiskareitakaan, mutta susia ja ilveksiä kyllä. Alle 30min Kehä 3:lta. Lähtevät liikkumaan pimeän tullen asumusten lähelle. Eivät vielä ole käyneet kuin riistan kimppuun, mutta ihan talojen vieressä ovat tehneet tappoja pimeän aikaan. Jaa mut otsalamppuhan ne kauempana pitää et siitä vain kokeilemaan! Että saa 24h keinovalossa elävä kaupunkilainen elellä "normaaliajassa".
Mitenkäs karhukello? Tehoaako se myös susiin ja ilveksiin? Lomaillaan kesäisin itä-Suomessa alueella, jossa on tavattu paljon karhuja. Toistaiseksi karhukello on estänyt karhuun törmäämisen tai näkemisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta mitä vainoharhasta idioottiporukkaa täällä taas.
Itse olet idiootti.
En suinkaan. Idioottimaista on pelätä aktiivisesti asiaa jota ei hyvin suurella todennäköisyydellä koskaan tapahdu.
Seksuaalirikoksia sekä liikenneonnettomuuksia sattuu jatkuvasti. Lisäksi pimeässä voit astua jonkun lasin sirun tai muun esineen päälle joka rikkoo jalkasi. Juuri oli lehdessä tilastot jotka osoittivat tämän ajan olevan jalankulkijalle vaarallisinta aikaa.
Tähän on tultu. Ei edes kotoaan uskalla lähteä lenkille. Naisena joutuu aina miettimään, mistä uskaltaa kulkea. Kaikki mielenkiintoiset yksinäiset hämyiset paikat on kielletty yksinkulkevilta naisilta. Joskus olisi kiva lähteä aamuhämärässä kuvaamaan kaupungin valoja jonnekin korkealle kalliolle, mutten uskalla, kun siellä voi olla pultsareita ja narkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Tähän on tultu. Ei edes kotoaan uskalla lähteä lenkille. Naisena joutuu aina miettimään, mistä uskaltaa kulkea. Kaikki mielenkiintoiset yksinäiset hämyiset paikat on kielletty yksinkulkevilta naisilta. Joskus olisi kiva lähteä aamuhämärässä kuvaamaan kaupungin valoja jonnekin korkealle kalliolle, mutten uskalla, kun siellä voi olla pultsareita ja narkkeja.
Oletko idioot?
Ei pultsareita kiinnosta mikään muu kuin viina ja narkkareita aineet. Jos sinulla ei ole viinaa tai aineita tai rahaa niin kuvitteletko että he ovat sinusta kiinnostuneita mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kyllästynyt siihen, että naisena kulkeminen on rajattua. Tämä asia ei ole muuttunut sataan vuoteen, ei varmaan tule koskaan muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko idioot?
Ei pultsareita kiinnosta mikään muu kuin viina ja narkkareita aineet. Jos sinulla ei ole viinaa tai aineita tai rahaa niin kuvitteletko että he ovat sinusta kiinnostuneita mitenkään?
Viinaan ja huumeisiin tarvitaan rahaa. Juuri lehdessä oli juttu kun joku ehdonalaiseen päässyt oli pamauttanut naista naulapyssyllä aiovihin kun ei saanut rahaa viinaan. Tuollaista väkeä tuolla pihalla laahustaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä, mitä?
Häiritseekö hampaiden ja silmämunien loiste puistikoissa lenkkeilyäsi?
Repskops. En ole pariin vuoteen revennyt näin. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko idioot?
No en haluaisi mennä kokeilemaan. Vaikea sanoa, mitä jonkun yksinäisen narkin päässä liikkuu pimeällä kalliolla. Veikkaan, että vastaanotto ei ole lämmin.
Onneksi itse olen sopivan "omituinen" nainen kyetäkseni heittäytymään pukemuksen ja ulkoisen habituksen suhteen, uskallan oikaista pimeitä katulamputtomia teitä kun osaan pukea itseni niin, ettei minusta tiedä, iskenkö itse puukolla. Tietty se taas pelottaa tavallisia vastaantulijoita, mutta ei voi mitään. Asiani on minunkin hoidettava, välillä keskellä yötä kun jokituuppari vaanii yksinäisiä saaliita ja nälkäiset miehet vilkuilevat baaristapalailijoita sopivan päihtyneen yksilön bongatakseen.
Haluaisiko joku mukava nainen lähteä mun lenkkiseuraksi?
Eilen kävin ekan kerran pitkään aikaan sauvakävelemässä, täysmustissa, maiharit jalassa eikä heijastimia, pitää vaan muistaa ettei autoilijat näe.
Meidän lähellä on lampi minkä pururata kiertää, oli todella pimeää ja synkkää mutta todella tyyntä.
Pointti oli enemmänkin, että koen, että olen kotona iltaisin, koska se on turvallista. On siis paljon erinäistä kaupunkiympäristöä, joka olisi mielenkiintoista, mutta oman turvallisuuden takia on parempi olla menemättä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletteko että jotain kiinnostaisi raiskailla noin kylmässä, pimeässä ja kosteassa ketään?
Minä taas lenkkeilen mieluummin pimeässä. Ja parasta on kun ei ole tulvaa pururadoilla. Kesäisin jätän yleensä lenkkeilyt väliin kun menee täysin fiilis ja on muutenkin liian kuuma.
Erityisesti ärsyttää ne muotitietoiset lenkkeilijät kaikenlaisilla välineillään.
Se on minun heikkous. Jotenkin tykkään ateistina pitää urheilun yksinkertaisena suoritteena ja vaatimattomana. Olen eränlainen ateisti, joka halveksuu luterilaisesti materialistisia urheilijoita.
Myös lihasten esittelijät ovat kuvottavia ja talvisin ne on onneksi poissa. Mikään ei ole kuvottavampi näky kuin nuori mies jolla on liikoja itsestään ja vetää lenkkiä ilman paitaa pikku nännit paljaana ja peksit kovana.
Miehenä tekisi mieli sanoa että painu saa-tana rannalle pelleilemään siitä ju ma lau ta.
Paita päälle perke le!
Raiskaajalla on lämmin patja, mikä ettei.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuo viestit on jonkun rasistireppanamiehen kirjoittamia. :D
Sut on niin hyvin aivopesty , että pimeydenkin pistät rasismin piikkiin.
Paskaa tämä pimeä vuodenaika, kesällä oltiin uimassa vielä tähän aikaan.
Eikö kukaan muu haluaisi lähteä ikinä aamuhämärässä esim. kävelemään tai valokuvaamaan kaupungille? Siis kaupungin valoja yms. Sitten pitää just mennä jonnekin pimeälle joen törmällä tai kiivetä jonnekin kalliolle yms.
No, mä olen tehnyt tätä.
Aino Pennanen. Onko mies?