Tulisi jo taas valoisaa, että uskailtaisi taas ulkoilla. :(
Ei tuonne pihalle uskalla mennä. Raiskaajat väijyy joka kulmalla ja liikenne on suuri riski kun joutuu liikkumaan sen seassa. Todella puuduttavaa aikaa.
Kommentit (63)
Selkävikainen. kirjoitti:
Haluaisiko joku mukava nainen lähteä mun lenkkiseuraksi?
Eilen kävin ekan kerran pitkään aikaan sauvakävelemässä, täysmustissa, maiharit jalassa eikä heijastimia, pitää vaan muistaa ettei autoilijat näe.
Meidän lähellä on lampi minkä pururata kiertää, oli todella pimeää ja synkkää mutta todella tyyntä.
Wau! Voisin harkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuo viestit on jonkun rasistireppanamiehen kirjoittamia. :D
Sut on niin hyvin aivopesty , että pimeydenkin pistät rasismin piikkiin.
No pimeyshän on mustaa eikä mustaa sovi arvostella.
Huoh, en nyt erityisesti pelkää yhtä tai kahta kansanryhmää. Vaara voi tosiaan olla suomalainen, narkki tai joku muu sekopää. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletteko että jotain kiinnostaisi raiskailla noin kylmässä, pimeässä ja kosteassa ketään?
Minä taas lenkkeilen mieluummin pimeässä. Ja parasta on kun ei ole tulvaa pururadoilla. Kesäisin jätän yleensä lenkkeilyt väliin kun menee täysin fiilis ja on muutenkin liian kuuma.
Erityisesti ärsyttää ne muotitietoiset lenkkeilijät kaikenlaisilla välineillään.
Se on minun heikkous. Jotenkin tykkään ateistina pitää urheilun yksinkertaisena suoritteena ja vaatimattomana. Olen eränlainen ateisti, joka halveksuu luterilaisesti materialistisia urheilijoita.
Myös lihasten esittelijät ovat kuvottavia ja talvisin ne on onneksi poissa. Mikään ei ole kuvottavampi näky kuin nuori mies jolla on liikoja itsestään ja vetää lenkkiä ilman paitaa pikku nännit paljaana ja peksit kovana.
Miehenä tekisi mieli sanoa että painu saa-tana rannalle pelleilemään siitä ju ma lau ta.
Paita päälle perke le!
Kyllä a h me d konstit keksii. Vaikka olisi -20 pakkasta.
Eikä keksi. Älä turhaan ole ennakkoluuloinen. Rohkeasti tutustumaan vieraisiin kulttuureihin.
Taidan palkata henkivartijan, jotta voin mennä minne mielin.
Jos ette Suomessa uskalla ulkoilla, missä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletteko että jotain kiinnostaisi raiskailla noin kylmässä, pimeässä ja kosteassa ketään?
Minä taas lenkkeilen mieluummin pimeässä. Ja parasta on kun ei ole tulvaa pururadoilla. Kesäisin jätän yleensä lenkkeilyt väliin kun menee täysin fiilis ja on muutenkin liian kuuma.
Erityisesti ärsyttää ne muotitietoiset lenkkeilijät kaikenlaisilla välineillään.
Se on minun heikkous. Jotenkin tykkään ateistina pitää urheilun yksinkertaisena suoritteena ja vaatimattomana. Olen eränlainen ateisti, joka halveksuu luterilaisesti materialistisia urheilijoita.
Myös lihasten esittelijät ovat kuvottavia ja talvisin ne on onneksi poissa. Mikään ei ole kuvottavampi näky kuin nuori mies jolla on liikoja itsestään ja vetää lenkkiä ilman paitaa pikku nännit paljaana ja peksit kovana.
Miehenä tekisi mieli sanoa että painu saa-tana rannalle pelleilemään siitä ju ma lau ta.
Paita päälle perke le!
Kyllä a h me d konstit keksii. Vaikka olisi -20 pakkasta.
Eikä keksi. Älä turhaan ole ennakkoluuloinen. Rohkeasti tutustumaan vieraisiin kulttuureihin.
Never!
Kerros ihmeessä minullekkin millaista se aika on ollut? En ole ikinä uskaltanut liikkua ulkona ilta yhdeksän jälkeen ilman seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ette Suomessa uskalla ulkoilla, missä sitten?
Suomi on lähi-itä.
Nyt on parasta juuri lenkkeillä kun on pimeää,pimeä tuo turvallisuuden tunteen.
Tätä palstaa kun lukee, niin rupeaa ajattelemaan olevansa uhri. Rasistiset vainoharhaiset kommentit on niitä, jotka lisää pelkoa. Ja sitten ihmisen leimaaminen tai tyypittely johonkin kastiin. Siitä tulee kierre, pian alkaa itsekin uskoa niihin. Miksi pitäisi pelätä jotain kiiluvia silmämunia? Nuorempana reissasin yksin huoletta isoissakin kaupungeissa. Ja olen liikkunut yöllä yksin keskustoissa ja kävellyt joen varsillakin. Tavallaan tiesin, että on vaarallista, mutta en pelännyt niin paljon, etten olisi mennyt. Perusluotto ihmisiin ja siihen, että suurin osa ihmisistä ei ole raiskaamassa tai halua pahaa. Se on se yksi yksilö sadasta, joka miettii muiden vahingoittamista. Loput 99 on ihan tavallisia ja mukavia. Sitten kun pelkää sitä yhtä prosenttia, ei enää tutustu niihin muihin.
Vierailija kirjoitti:
Kerros ihmeessä minullekkin millaista se aika on ollut? En ole ikinä uskaltanut liikkua ulkona ilta yhdeksän jälkeen ilman seuraa.
Ok, no minä olen. Välillä olen eksynytkin yöllä suurkaupungissa, mennyt esim. väärälle päättärille. Ja sitten tavannut ystävällisiä ihmisiä, jotka ovat kutsuneet kotiinsa teelle, että ei tarvitse värjötellä tunteja odottaen aamujunaa. Kun on itse ystävällinen, saa osakseen ystävällisyyttä.
Täällä partioi Soldiers of Odin, ei pelota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, no minä olen. Välillä olen eksynytkin yöllä suurkaupungissa, mennyt esim. väärälle päättärille. Ja sitten tavannut ystävällisiä ihmisiä, jotka ovat kutsuneet kotiinsa teelle, että ei tarvitse värjötellä tunteja odottaen aamujunaa. Kun on itse ystävällinen, saa osakseen ystävällisyyttä.
Jotkut ovat sellaisia amatsooneja, että voivat liikkua missä vain, eikö niille mitään tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Täällä partioi Soldiers of Odin, ei pelota.
Ehkä ajat ovat muuttuneet viimeisen kymmenen vuoden aikana. Pelko on alkanut hallita ihmisiä. Olen tosiaan nuorempana liftaillut Euroopassa ja mielestäni se oli silloin ihan turvallista. Tapasin ystävällisiä ihmisiä, jotkut olivat epäilyttäviä, sitten vain jäin pois kyydistä, ei sen kummempaa. En pelännyt pahemmin, että joku tekisi ääritekoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on tultu. Ei edes kotoaan uskalla lähteä lenkille. Naisena joutuu aina miettimään, mistä uskaltaa kulkea. Kaikki mielenkiintoiset yksinäiset hämyiset paikat on kielletty yksinkulkevilta naisilta. Joskus olisi kiva lähteä aamuhämärässä kuvaamaan kaupungin valoja jonnekin korkealle kalliolle, mutten uskalla, kun siellä voi olla pultsareita ja narkkeja.
Oletko idioot?
Ei pultsareita kiinnosta mikään muu kuin viina ja narkkareita aineet. Jos sinulla ei ole viinaa tai aineita tai rahaa niin kuvitteletko että he ovat sinusta kiinnostuneita mitenkään?
Viinaan ja huumeisiin tarvitaan rahaa. Juuri lehdessä oli juttu kun joku ehdonalaiseen päässyt oli pamauttanut naista naulapyssyllä aiovihin kun ei saanut rahaa viinaan. Tuollaista väkeä tuolla pihalla laahustaa.
Joo no. En ikinä ota rahaa tai mitään ylimääräistä mukaan lenkille. Ne pomppii taskussa ärsyttävästi. En edes ota avainta mukaan. Ei alkoholisteja tai narkomaaneja tarvitse oikeasti pelätä.
Huumeet pitäisi laillistaa niin tuostakin marginaalipelosta päästäisiin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on tultu. Ei edes kotoaan uskalla lähteä lenkille. Naisena joutuu aina miettimään, mistä uskaltaa kulkea. Kaikki mielenkiintoiset yksinäiset hämyiset paikat on kielletty yksinkulkevilta naisilta. Joskus olisi kiva lähteä aamuhämärässä kuvaamaan kaupungin valoja jonnekin korkealle kalliolle, mutten uskalla, kun siellä voi olla pultsareita ja narkkeja.
Oletko idioot?
Ei pultsareita kiinnosta mikään muu kuin viina ja narkkareita aineet. Jos sinulla ei ole viinaa tai aineita tai rahaa niin kuvitteletko että he ovat sinusta kiinnostuneita mitenkään?
Viinaan ja huumeisiin tarvitaan rahaa. Juuri lehdessä oli juttu kun joku ehdonalaiseen päässyt oli pamauttanut naista naulapyssyllä aiovihin kun ei saanut rahaa viinaan. Tuollaista väkeä tuolla pihalla laahustaa.
Joo no. En ikinä ota rahaa tai mitään ylimääräistä mukaan lenkille. Ne pomppii taskussa ärsyttävästi. En edes ota avainta mukaan. Ei alkoholisteja tai narkomaaneja tarvitse oikeasti pelätä.
Huumeet pitäisi laillistaa niin tuostakin marginaalipelosta päästäisiin pois.
No niitä ei tarvi pelätä, mutta pillua ei voi jättää kotiin ja se kiinnostaa a h m e d e ja .
Päivähän alkaa pidentymään reilun kuukauden päästä, itse tarkalleen ottaen 37 päivän ja muutaman tunnin päästä. Sitten tulee päivä päivältä valoisampaa kesäpäivänseisaukseen asti.
Samefag rasistijonne tekeytyy naiseksi ja bumppailee omaa ketjuaan. :D
Jos täällä oikeasti on joku nainen, joka ei uskalla liikkua yksin ulkona, niin suosittelen hakeutumaan välittömästi terapiaan.
:D
Tää ketju on niin helmi, sääli, että poistuu pian.