Minä eikä kukaan kavereista aio yhtäkään lasta tehdä
olemme kaikki 28-29 vuotiaita, olemme kuin isoja teinejä, meillä on jo ammatit, saamme olla vapaita. Työelämä vie niin paljon kaikkea mehuja, jatkuvaa epävarmuutta.
Oikeastaan me ei edes enään rahasta välitetä, ei innostuta edes shoppailusta enään. Tää maailma on niin kasvannut niin kieroksi ja sairaaksi että en missään nimessä tee lasta kärsimään.
Oikeastikko joku haluaa että se joutuu kiusatuksi, joutuu hyväksymään kapitalistista yhteiskunta ja kilpailla. Kuka on niin julma että tekisi uuden ihmisen tänne kärsimään ja kokemaan kaikki shaisset mitä itse on koennut?
Huokaisen helpotuksesta kun tiedän mistä kuormasta jään pois. Kasvattaisin ihanan, fiksun, empaattisen ja kiltin lapsen. Juuri tänään tuli uutinen että kuinka kannattaa lasta kasvattaa kovaksi, kylmäksi narsistiksi että menestyy.
MITÄ JOS LAPSENI HALUAA VAIN ELÄÄ VAATIMATTOMAN ELÄMÄN??? Tämä pakko jenkkiläisyys kuvottaa minua, Suomi on muuttumassa sellaiseksi maaksi jossa vain rahalla ja menestyksellä on merkitystä.
Eli jos olet vaatimattomassa työssä olet heti huono.
Jenkeissä jos sen sijalle että olet ylilääkäri olet hammaslääkäri tai hoitaja niin sua nauretaan pihalle koska olet epäonnistunut, true story bro!
Meidän jenkkiläinen kaveri on täysin hämmästynyt kuinka tyhmiä suomalaiset on, hän sanoo että elämä jenkkeissä on kaamee.
Kommentit (29)
Taas näitä kollektiivisia yhteistajuntoja: " minä ja kaikki mun kaverit". Kyllä nykyään on yksimielisiä kaveriporukoita aikuisenakin, tosin teiniangsti on jäänyt päälle. Miksi tuota täällä kiukuttelet, ei täällä kukaan pysty sinua auttamaan ja maailmaa muuttamaa sellaiseksi kuin haluat. Luuletko, että joku hätkähtää sinun ja kavereittesi uhkausta ja lupaa muuttaa omia tekemisiään?
Teitä on aivopessyt politiikon puheilla, suomalaisia vedätetään. Te edesautatte kokoajan maailman tuhoutumista teidän hienolla kapitalisti asenteella.
En ymmärrä miksi pätkätyöt ovat ihmisille ongelma tehdä lapsia. Esim hoitajilla usein ei ole vakisopparia mutta sina halutessa kuitenkin töitä, mikä tässä on ongelma? Rahaa tulee yhtä paljon kuin vakitöitä tehdessä.
Ei tänne mitään jatko-osia pidä tehdäkään. Itsekin lipsahdin ja nyt sellainen sitten on. Ja ympäröivä maailma näyttää paskimpia puoliaan.
Kohta ollaan varmaan sodassakin. Jeejee.
Mutta mies, rakkaus, hellyys kelpaavat?? Sehän se vasta itsekästä onkin.
Minulla on kaksi lasta ja asumme kaupungissa. Meillä on kaikki hyvin. Lapsilla on kavereita ja he viihtyvät koulussa ja harrastuksissa.
Kirjoituksessasi hämmensi kovasti se, että miksi ajattelet, että kaikki menee pahimmalla mahdollisella tavalla pieleen?
Hei haloo! AP on trolli, huonoa suomea ja huonosti käännetty teksti (englannista? Venäjästä?).
Nyt hei vauvapalsta oikeesti.
Lukekaa tuo aloitus tarkkaan niin huomastte miten huonoa suomea se on. Ja ilmottakaa poistoon.
Toivokaa melko varhaista kuolemaa omalla kohdallanne. Ei ole enää nuorempaa sukupolvea auttamassa, ei omia eikä vieraita. Koko yhteiskunnan väestörakenne vääristyy, jos ei synnytetä uutta sukupolvea.
Kun nuoruuden juhlat on juhlittu, voitte alkaakin odottamaan maailmanloppua.
jaksoin lukea valkoinen miehen haukkumiseen asti. Kukaan ei pakota sinua menestymään. Ja kenen velvollisuus on taata kaikille duunia ja maksaa, osasi tehdä mitään tai ei?