Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä eikä kukaan kavereista aio yhtäkään lasta tehdä

Vierailija
14.11.2018 |

olemme kaikki 28-29 vuotiaita, olemme kuin isoja teinejä, meillä on jo ammatit, saamme olla vapaita. Työelämä vie niin paljon kaikkea mehuja, jatkuvaa epävarmuutta.

Oikeastaan me ei edes enään rahasta välitetä, ei innostuta edes shoppailusta enään. Tää maailma on niin kasvannut niin kieroksi ja sairaaksi että en missään nimessä tee lasta kärsimään.

Oikeastikko joku haluaa että se joutuu kiusatuksi, joutuu hyväksymään kapitalistista yhteiskunta ja kilpailla. Kuka on niin julma että tekisi uuden ihmisen tänne kärsimään ja kokemaan kaikki shaisset mitä itse on koennut?

Huokaisen helpotuksesta kun tiedän mistä kuormasta jään pois. Kasvattaisin ihanan, fiksun, empaattisen ja kiltin lapsen. Juuri tänään tuli uutinen että kuinka kannattaa lasta kasvattaa kovaksi, kylmäksi narsistiksi että menestyy.

MITÄ JOS LAPSENI HALUAA VAIN ELÄÄ VAATIMATTOMAN ELÄMÄN??? Tämä pakko jenkkiläisyys kuvottaa minua, Suomi on muuttumassa sellaiseksi maaksi jossa vain rahalla ja menestyksellä on merkitystä.
Eli jos olet vaatimattomassa työssä olet heti huono.

Jenkeissä jos sen sijalle että olet ylilääkäri olet hammaslääkäri tai hoitaja niin sua nauretaan pihalle koska olet epäonnistunut, true story bro!

Meidän jenkkiläinen kaveri on täysin hämmästynyt kuinka tyhmiä suomalaiset on, hän sanoo että elämä jenkkeissä on kaamee.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Ap muistakaa myös sitäkin että tätä samaa shaissea on Kiinassa ja myös Koreassa, jos et olet rahakas, menestynyt olet ihmisroskaa.

Tilastot taas kertovat että mitä menestyvämpi ja rikkaampi sitä enemmän itsemurhia.

Milloin ymmärretään että ahneus, rikkaudet, kapitalistisuus ON JOKAIKINEN KERTA historian aikana vienyt yhteiskunnat tuhoon? JOKA IKINEN KERTA!!! En käsitä miksi Suomi nyt yrittää vauhdilla kiriä tähän.

Vierailija
2/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, elikkäs et sinä tosiaan kasvattaisi hyvinvoivaa lasta vaikka muuta väität. Kannatan päätöstäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös miettinyt näin 27-vuotiaana, etten lapsia aio hankkia. Omia ainakaan, minusta se olisi itsekästä itseltäni haluta synnyttää omaa verta ja lihaa. Se on toki vain oma näkemykseni, en ajattele niin lapsia hankkivista aikuisista, se on jokaisen oma asia. Voisin harkita adoptiomahdollisuutta.

Vierailija
4/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap. Minkä ihmeen takia tekisin lasta joka sitten kiusataan koulussa vaan koska hänellä ei ole merkkivaatteita, hänelle opetan olla kuluttamatta, kävellä luonnossa, opettamaan kukkien ja kasvien nimet, ja lukemaan historiaa? Boikotoin Adidakset ja muut merkit, tuhoavat luontoa, köyhdyttävät kulttuurista monipuolisuutta ja kohdellaan huonosti työntekijät. Kuvottaa nämä jätti kasvottomat yritykset jotka kaikki nykyään ihailevat.

Olen itse 28v ja valtavan kyllästynyt tähän kasvottomaan yhteiskuntaan ja jatkuvaan pätkätyöhön. Epävarmuus on nykyään valtava en tiedä edes mistä johtuu. Ihmiset menettäneet kokonaan järjensä.

Muuten vain oikein elämänhalu lähtenyt meiltä kaikilta kun on media ja some, siellä on niin traumatisoivaa sisältöä. Surullista että netistä on tullut sotatanner.

Minun silmissäni ihminen on täysin epäonnistunut ja sanon tämän syvällä rintaäänellä. Typeryys ottaa aina vallan.

Vierailija
5/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap. Minkä ihmeen takia tekisin lasta joka sitten kiusataan koulussa vaan koska hänellä ei ole merkkivaatteita, hänelle opetan olla kuluttamatta, kävellä luonnossa, opettamaan kukkien ja kasvien nimet, ja lukemaan historiaa? Boikotoin Adidakset ja muut merkit, tuhoavat luontoa, köyhdyttävät kulttuurista monipuolisuutta ja kohdellaan huonosti työntekijät. Kuvottaa nämä jätti kasvottomat yritykset jotka kaikki nykyään ihailevat.

Olen itse 28v ja valtavan kyllästynyt tähän kasvottomaan yhteiskuntaan ja jatkuvaan pätkätyöhön. Epävarmuus on nykyään valtava en tiedä edes mistä johtuu. Ihmiset menettäneet kokonaan järjensä.

Muuten vain oikein elämänhalu lähtenyt meiltä kaikilta kun on media ja some, siellä on niin traumatisoivaa sisältöä. Surullista että netistä on tullut sotatanner.

Minun silmissäni ihminen on täysin epäonnistunut ja sanon tämän syvällä rintaäänellä. Typeryys ottaa aina vallan.

Sehän tuli suoraan kuin Venäjän Trollitehtaan liukuhihnalta.

Kirjoitusvirheet ja kaikki.

Vierailija
6/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä näin saarnaavat ihmiset eivät silti valmista itse omia vaatteitaan?

Vierailija
7/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua. Maailma on kurja. N26

Vierailija
8/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filippiniläinen tuttu sanoi että Suomi on paratiisi koska täällä autetaan jos jäät työttömäksi tai on lapsia. Heidän maassaan saatetaan ihan potkia pihalle ja koko suku häpäisee jos ei ole onnistunut menestymään Euroopassa, käytetään jopa väkivaltaa. Korruptiota eikä mihinkään voi luottaa.

Vierailija
9/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio hankkia edes parisuhdetta. Vapaus

Vierailija
10/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 22v, koen että ihmiset ovat aika ilkeitä ja armottomia varsinkin aikuiset. Ahistaa koko maailma. En laittais pikkuvauvan tänne kärsimään. Koen että olen ekologinen ja on hyvä omatunto kun en hankis lapsia.

Vierailija
11/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään viitsi. Hirveää ihmiselle kasvaa tällaisessa kerskakulutus-minäminä-yhteiskunnassa, jossa lisäksi ihmisiä syyllistetään lisääntymättömyydestä ja lisääntömättömyydestä molemmista ja valtion taholta kohdellaan kaltoin niitä, jotka vielä uskaltavat lapsen tehdä. Itse siihen on jo tottunut eikä enää jaksa omata moraalia.

Vierailija
12/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä synnytin lapsia. Kasvatin heistä empaattisia ja sitkeitä. He ovat oman tien kulkijoita, koska oppivat ajattelemaan omilla aivoillaan. Itsetunto on hyvä, koska sitä on korostettu jo pienestä asti. Uskaltaa kulkea oma tiensä.

Toki valitsimme asuinpaikkamme myös niin, että emme muuttaneet isoon kaupunkiin, missä tuntuu, että ihmiset raatelevat toisensa kulissien vuoksi. Asumme maalla, missä saamme rauhassa elää verkkaista elämäämme ilman muotia. Samoin lapsemme päättivät elää näin. Kukin löysi ammattinsa ja elää omaa, rauhallista elämää välittämättä maailman menosta.

Olemme todenneet, että meidänlaisiakin ihmisiä tarvitaan maailmassa. 

Vierailija
13/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntymättömyydestä ja lisääntymisestä molemmista siis*

-11

Vierailija
14/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten ei kuulukaan lisääntyä ainakaan suomalaisten kanssa. Jos lisääntyy jonkun muun maalaisen kanssa ja mielellään hyvin kaukaa geneettisesti olevan kanssa jättää ainakin suomen kielen pois kokonaan jotta lasten ei tarvitse kärsiä elämässään. 

Vierailija
15/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina naurattaa nämä kapitalismia vastustavat ihmiset. Kertokaa jokin paremmin toimiva järjestelmä?

Vierailija
16/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuuskymppinen ja kyllä vain jo minun lapsuudessani ja nuoruudessani kiusattiin, jos erottui selvästi porukasta. Tosin siihen aikaan ei ollut vielä peruskoulua vaan vähävaraisten lapset yleensä kävivät kansalaiskoulun sekä ammattikoulun ja varakkaampien lapset maksullisen oppikoulun lukioineen. Nyt hyväosaisten ja huono-osaisten lapset ovat samoissa kouluissa samoilla luokilla ja selvää on,että vanhempien varallisuustaso korostuu siinä, mitä lapsella on tai ei ole. Sosiaalisella medialla tietenkin on oma merkityksensä, kun toisten hyväosaisuus tulee lähemmäs kuin mitä joskus aikoinaan, kun luimme rikkaiden elämästä vain naistenlehdistä. 

Vierailija
17/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta kuin some kiinni ja ala elämään omaa elämääsi.

Vierailija
18/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä synnytin lapsia. Kasvatin heistä empaattisia ja sitkeitä. He ovat oman tien kulkijoita, koska oppivat ajattelemaan omilla aivoillaan. Itsetunto on hyvä, koska sitä on korostettu jo pienestä asti. Uskaltaa kulkea oma tiensä.

Toki valitsimme asuinpaikkamme myös niin, että emme muuttaneet isoon kaupunkiin, missä tuntuu, että ihmiset raatelevat toisensa kulissien vuoksi. Asumme maalla, missä saamme rauhassa elää verkkaista elämäämme ilman muotia. Samoin lapsemme päättivät elää näin. Kukin löysi ammattinsa ja elää omaa, rauhallista elämää välittämättä maailman menosta.

Olemme todenneet, että meidänlaisiakin ihmisiä tarvitaan maailmassa. 

Kuulostatte aivan ihanilta <3

Kumpi kaikki olisivat kuin te. Sustaa huokuu järkeä ja lämpöä.

Vierailija
19/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aina naurattaa nämä kapitalismia vastustavat ihmiset. Kertokaa jokin paremmin toimiva järjestelmä?

Tarvitaan rauhallinen järjestelmä jossa jokainen voi mennä kouluun ja saada työpaikka ilman että täytyy raataa kuoliaaksi. Takasin vanhoihin aikoihin kun riitti että olet kunnollinen ja sivistynyt. Loppujen lopuksi ihmiset haluavat vain kodin, tekemistä ja turvallinen olo.

Minä en halua menestyä, en halua oppia 10 eri kieltä, en halua bloggaajaksi, en halua olla somessa, en halua näyttää elämäni, en välitä mainoksista.

Miten selität sen että valkoinen mies on tuhonnut maailman monipuolisuus ja ekosysteemi vain että saisi rikastua? On tuhottu kulttuureja, heimoja. Kaiken pitää nykyään olla kasvotonta ja globaalia, yksi iso maailma vailla monimuotoisuutta.

Tämäkö sinun mielestäsi on terve maailma?

Vierailija
20/29 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinäinen ja ontto vanhuus varmaan luvassa mutta itse tiedät parhaiten tilanteesi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi