Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä äidistä joka on kotiäitinä vielä kun nuorinkin lapsista monilapsisessa perheessä jo ekaluokkalainen

Vierailija
14.11.2018 |

?

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka taas...

Vierailija
2/89 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen sisäinen asia. Omassa asuinmaassani ihan normaali asia.

Vierailija
4/89 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että mahtavaa jos on siihen varaa ja halua.

Vierailija
5/89 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun asiani muodostaa mielipiteitä muiden perheiden sisäisistä asioista.

Vierailija
6/89 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että on masentavaa ja tylsää

Vierailija
7/89 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti todennäköisesti haluaa keskittyä perheen, kodin ja lasten hoitamiseen ja läsnä olemiseen❤️

Vierailija
8/89 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa uhrautumista. Itse en olisi sellaiseen valmis.

Vierailija
9/89 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuin kuuskymppinen ilmoittaa ammatikseen kotiäiti.

Vierailija
10/89 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehtisin. Ja toisaalta miettisin että onko oma valinta vai onko syynä työttömyys, kun on sen verran epätavallista Suomessa.

Minä olisin todellakin kotirouva koko ikäni jos se olisi taloudellisesti mahdollista ja miehenikin mielestä hyvä ratkaisu. Saisin kyllä hyvin täytettä arkeen ja sisältöä elämään ihan vapaaehtoishommissakin, mutta voisi itse valita kenen kellon perässä juoksee ja paljonko. Ja olla enemmän läsnä läheisilleen. Ja meillä saattaisi olla vaikka siistiä!

Vierailija
11/89 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on perheen oma valinta eikä kuulu sinulle tippaakaan. Mitä itsestäsi pitäisi ajatella ja toisten asioihin puuttumistasi? 

Vierailija
12/89 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nosta tukia, niin ihan sama mulle. Jos kotiäiti tarkoittaa työtöntä, joka ei yritä hakea töitä, niin en kyllä hyvällä ajattele.

Vierailija
13/89 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Eihän hän ole kotiäiti, vaan työtön. Vai sanotaanko työttömästä miehestäkin, että hän on koti-isä?

Jos joku haluaa väen vängällä olla työtön, niin siitä vaan. Oma valinta. Mutta turha siinä on lasten selän taakse mennä piiloon millään tavalla. Työtön on työtön, oli lapsia tai ei.

Jos ei ole työnhakijana eikä nosta työttömyyskorvausta ei ole työtön, vaan kotiäiti.

Vierailija
14/89 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perhe tulee näinkin toimeen niin hyvä juttu, jääpähän työpaikka jollekin muulle.

Vierailija
15/89 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no minä olen kotona vaikka nuorin lapsista on jo teini. Ja en todellakaan ole työtön koska en ole työtön työnhakija enkä saa mitään työttömyyspäivärahoja tai muita tukia. Ihan omillaan pyörii tämä meidän talous niin kenenkään ei tarvitse murehtia että kupataan muiden veronmaksajien rahoja.

Meidän perheen oma valinta.

Vierailija
16/89 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan näytän ulospäin kotiäidiltä, mutta olen siis työtön :( Koulutusta ja kokemusta löytyy, mutten edes haastatteluihin pääse, ikä siis 40 + Toki välillä tässä olen työkeikkaa tehnyt ja työkokeilussakin olin lasten ollessa päiväkoti-ikäisiä, mutta nyt työtä en saa. Missä se työvoimapula on? Ja muutakin hakenut kuin omaa alaa

Vierailija
17/89 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä en tarvitse työpaikkaa henkisesti enkä taloudellisesti. Enkä saa tai tarvitse mitään tukia.

Jääpä yksi työpaikka sellaiselle joka tarvitsee sitä elääkseen. Maksan pääomaveroja.

En ole työtön vaan olen kotiäiti ja kun nuorin lapsista muuttaa pois omilleen niin se jälkeen olen kotirouva.

Vierailija
18/89 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Eihän hän ole kotiäiti, vaan työtön. Vai sanotaanko työttömästä miehestäkin, että hän on koti-isä?

Jos joku haluaa väen vängällä olla työtön, niin siitä vaan. Oma valinta. Mutta turha siinä on lasten selän taakse mennä piiloon millään tavalla. Työtön on työtön, oli lapsia tai ei.

Minä olen kotona, lapset ovat kouluikäisiä, enkä ole työtön. Minulla on vakituinen virka, josta olen virkavapaalla.

Työtön on ihminen, joka hakee töitä. Ihminen, joka on tehnyt aktiivisen ratkaisun olla kotona, on sitten äiti tai isä, ei ole työtön.

Vierailija
19/89 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että jos on monta alakoululaista, niin ei ole enää kotona hommia? Joopa. Jos pystyy, jaksaa ja haluaa olla kotona, niin siitä vaan. Tuskin tulee aika pitkäksi, jos lapsia on useita. 

Vierailija
20/89 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kotona 20 vuotta. En ollut mikään työtön, en saanut mitään tukia. Sitten menin takaisin töihin, kumpikin on ihan mukavaa omalla tavallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi