Minkä ikäisenä lopetetaan seksielämä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ennen vanhainkotia.
T. lähäri, jota ällöttää kun vanhukset p*nee keskenään.
Mikä siinä ällöttää?
Eiiköhän se lakkaaa siinä vaaiheessa kun lakkaaaa urheilemasta.
Toivottavasti ei koskaan. Itsellä kova kiima joka päivä. Riippunee miehen kunnosta vanhempana milloin vähenee.
Sitten kun löydetään se oikea ja huomataan, että enää ei seiso.
Ei olla vielä lopetettu, vauhti vain kiihtyy. Mies kohta 60 ja minä vähän nuorempi.
Mun isä oli 78v kun kuoli. Viriiliä vaaria jäi kaipäamaan lähes samanikäinen ystävätär
Vierailija kirjoitti:
40-45
Hahhah, ja sulla on ikää 15? 4-kymppisenä seksi vaan paranee.
Riippuu ihan siitä tuleeko taukoja. Jos pihtaa 30+ iässä niin sitten nelikymppisenä kun tekee taas mieli, voi olla ettei miehellä enää toimikaan vehje...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-45
Huutonaurua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-45
Huutonaurua
Mikäs se noin kovasti naurattaa? Kyllä mulla ainakin seksi on paljon parempaa nyt kuin parikymppisenä, ei pelkoa raskaudesta ja muutenkin on enemmän sinut itsensä kanssa ja osaa nauttia seksistä enemmän kuin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Raamatun mukaan seksi on tarkoitettu vain lisääntymistä varten.
Laitapa ko. kohdasta lainaus tänne.
Etpä taida löytää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-45
Huutonaurua
Olemme mieheni kanssa yli 50v ja meillä on parasta seksiä ikinä ja yhdessä olemme olleet ihan nuoresta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-45
Huutonaurua
Olemme mieheni kanssa yli 50v ja meillä on parasta seksiä ikinä ja yhdessä olemme olleet ihan nuoresta asti.
+ kuuskymppisiä, meillä sama seksi on hyvää ja todella nautinnollista.
Aivan muuta kuin pelkkää panemista, rakkautta hellyyttä rauhallista hellää hyväilyä.
Sitten lopettaa kun ei enää haluta. Seksiä voi harrastaa yksinäänkin jos ei kumppania ole.
Ainakin vielä jatkuu, olen 40+. Kieltämättä olisi kiva olla nuori ja kaunis ja kostea, mutta onkin tällainen tavallinen neljäkymppinen. Seksi on parempaa nyt kuin silloin nuorena ja kauniina. Orgasmit tulee helpommin ja kiimaisempaa touhua ja nautin hetkestä enkä mieti näkyykö joku ruma vatsamakkara tai onko säärissä sänkeä. Ehkä se ei ole yhtä kauniin näköistä mutta eipä meillä siellä makkarissa ole mitään kameraa, joka sitä lähettäisi ihmisten arvosteltavaksi. Naisten itsetuntoa aina heikennettään sanomalla että miehet haluavat vain niitä nuoria ja nättejä mutta kyllä minua ainakin kovasti panee tuo viisikymppinen mieheni. Lisäksi nuoret ja nätit naiset ovat estyneitä sängyssä koska heillä on niin paljon ulkonäköpaineita. Ne helpottavat välittömästi kun ne kauneuden päivät ovat ohi. Jostain syystä nuoret naiset alistetaan ja heidän itsetuntoaan poljetaan, luultavasti siksi että he muuten hallitsisivat koko maailmaa upeudellaan. Jos joku nuori nainen lukee tätä, niin älä usko kun miehet dissaavat, he vain pelkäävät sitä millainen valta upeudellasi on heihin. Yritä itse nauttia seksistä jo nyt.
Saa lopettaa ihan koska haluaa. Itseasiassa ei ole mikään pakko edes aloittaa sitä.
Toivottavasti ennen vanhainkotia.
T. lähäri, jota ällöttää kun vanhukset p*nee keskenään.