Minkä ikäisenä lopetetaan seksielämä?
Kommentit (25)
Häh? Onpa outo kysymys. Seksielämää voi olla hautaan saakka. Eikä seksi tarkoita aina pelkästään yhdyntää, voi siinä olla paljon muutakin.
Olen 48 ja viime vuosina olen harrastanut seksiä ehkä tuhatkertaisesti siihen verrattuna, mitä nuorempana. Tapasin.älyttömän seksikkään ja komean miehen ja myös jotenkin vapauduin estoista. Alkoi myös ihan vaan haluttaakin enemmän, kun estrogeenitaso alkoi laskea. Olettaisin seksielämäni tästä joko jatkuvan yhtä hyvänä, tai sitten jopa parantuvan, jos tulee enemmän yhteistä aikaa miehen kanssa, nyt on vielä lapsi kotona ja valvoo iltaisin pitkään...
Vierailija kirjoitti:
Ainakin vielä jatkuu, olen 40+. Kieltämättä olisi kiva olla nuori ja kaunis ja kostea, mutta onkin tällainen tavallinen neljäkymppinen. Seksi on parempaa nyt kuin silloin nuorena ja kauniina. Orgasmit tulee helpommin ja kiimaisempaa touhua ja nautin hetkestä enkä mieti näkyykö joku ruma vatsamakkara tai onko säärissä sänkeä. Ehkä se ei ole yhtä kauniin näköistä mutta eipä meillä siellä makkarissa ole mitään kameraa, joka sitä lähettäisi ihmisten arvosteltavaksi. Naisten itsetuntoa aina heikennettään sanomalla että miehet haluavat vain niitä nuoria ja nättejä mutta kyllä minua ainakin kovasti panee tuo viisikymppinen mieheni. Lisäksi nuoret ja nätit naiset ovat estyneitä sängyssä koska heillä on niin paljon ulkonäköpaineita. Ne helpottavat välittömästi kun ne kauneuden päivät ovat ohi. Jostain syystä nuoret naiset alistetaan ja heidän itsetuntoaan poljetaan, luultavasti siksi että he muuten hallitsisivat koko maailmaa upeudellaan. Jos joku nuori nainen lukee tätä, niin älä usko kun miehet dissaavat, he vain pelkäävät sitä millainen valta upeudellasi on heihin. Yritä itse nauttia seksistä jo nyt.
Hyvin sanottu!
N47
Avioeron jälkeen seksielämä on vilkastunut kovasti, lähinnä noin 55-60 vuotiaiden omanikäisten kanssa. Seksi on hyvää. Naiset ovat nyt vapaantuneimpia. Joillakin omat liukuvoiteet ja lelut mukana. Turvallista eikä huolta ehkäisystä. Minäkin luulin nuorempana, että seksi loppuu joskus...
120 vuotiaana.