Miten joku voi tienata KOKOAIKAtyössä alle 2800€/kk?
Ovatko paritonnia (brutto)palkkaa saavat jonkinlaisessa työkokeiluissa vai mitä? Siis eihän missään kunnon aikuisten ammatissa saa niin vähän. Sairaanhoitajan
saa yli 3000€/kk ja on ihan palkkakuopassa. Me ollaan matalapalkkainen pariskunta. Mies tienaa opettajana keskimäärin 4900€/kk, minä erikoisasiantuntijana 5500€. Mielestäni olemme pienituloisia koulutukseen nähden.
Kommentit (89)
Käytännössä ne ovat kaikki peruskoulun käyneitä tai amiksen keskeyttäneitä?
Miten joku voi olla noin KOKOAIKAtyhmä?
Ei koulutusta. Meidän työpaikan siivooja tienaa alle 2000€/kk. Keski-ikäinen mies tulee bussilla töihin :D
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä ne ovat kaikki peruskoulun käyneitä tai amiksen keskeyttäneitä?
Eivät ole.
Sairaanhoitaja saa lisien kanssa yli 3000€, tarkoittaa iltatyötä, viikonloppuja ja öitä.
Peruspalkka on 2600€, ilman lisiä. Teen pääasiassa päivätyötä ma-pe klo 7-15, joten 2600€ miinus verot on se mitä mulle maksetaan.
Kaikki alle 8000€/kk tienaavat on mielestäni ihmisroskia. Joskus oikeen repii hermoja, kun joutuu edes puhumaan alemmalle luokalle.
Raskas työ rakennuksella, ei urakoita, tuntipalkka pyörii hivenen alle 15 euron. Ei tee tiukkaakaan tienata alle 2800/kk. Kivana bonuksena kroppa varmaan romuna ennen eläkeikää.
Farmaseutit, fyssarit, sairaanhoitajat päivätyössä, bioanalyytikot, lastentarhanopettajat, sosionomit yms saa 2500e/kk
Vierailija kirjoitti:
Ei koulutusta. Meidän työpaikan siivooja tienaa alle 2000€/kk. Keski-ikäinen mies tulee bussilla töihin :D
Minäkin tulen bussilla töihin, ja säälin niitä jotka istuvat liikenteessä ja tappelevat parkkipaikoista. Kerran kuussa tulen autolla, kun on jotain jatkomenoja jotka vaativat autoa, ja aina se keskustan etanaliikenne ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Farmaseutit, fyssarit, sairaanhoitajat päivätyössä, bioanalyytikot, lastentarhanopettajat, sosionomit yms saa 2500e/kk
Niin, sen reilun 5 vuoden työkokemuksen jälkeen.
Matalapalkkaisena tehdasduunarina bruttopalkkani on 1800.
No onpa taas huono 0/5. Itse saan vähän päälle 3000 mutta aika iso osa ystävistä tienaa alle 3000. Aikuisia kokopäivätyötä tekeviä ihmisiä.
Jopa lto saa alle 3000.
Kuulostaa ihan liian provolta. 🙈🙈 Eiihhhhitto.
Sanon nyt kuitenkin, että itse oon saanut palkkaa 10€ tunti. Semmoista palkkaa sain tehtaassa. Naisvaltainen ala, huono TES.
Siitä kun ihan itse laskee iltalisineen (50 cent/h) niin jää alle kahden tonnin.
Vierailija kirjoitti:
Ja tradenomit yms
Siis mikä ihmeen suojatyö sulla on, joku naurettava erikoisasiantuntija? Onko tuollaiseen siantuntemukseen muka joku koulutuskin? No joo, ehkä jossain karjakkokoulussa. Itse en viitsisi alle kymppitonnin kuukausipalkalla edes pieraista työpaikalle päin. Onneksi tienaankin 14t euroa kuussa.
Korkeakoulutettu, kokopäivätyö arvostetussa konsulttitalossa, palkka 1800€/kk. Menen julkisilla ja olen melkein keski-ikäinen.
Aina ei vaan saa parempaa duunia, mutta jotain sitä pitää päivät tehdä. Ottaahan se päähän ihan joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko paritonnia (brutto)palkkaa saavat jonkinlaisessa työkokeiluissa vai mitä? Siis eihän missään kunnon aikuisten ammatissa saa niin vähän. Sairaanhoitajan
saa yli 3000€/kk ja on ihan palkkakuopassa. Me ollaan matalapalkkainen pariskunta. Mies tienaa opettajana keskimäärin 4900€/kk, minä erikoisasiantuntijana 5500€. Mielestäni olemme pienituloisia koulutukseen nähden.
Eheheh, haista nyt vittu.
Mä saan 2500€/kk. Teen toimistotöitä, olen melkein valmis maisteri.
Äh, tää on huono. Hus, mee.