Miksi ihastun aina näin vahvasti?
Olen taas ihastunut. Ärsyttää, kun se on joka kerta näin vahvaa. Ihastuksen kohde on työkaveri (yllätys..), jonka kanssa ystävällisen etäiset välit. Molemmat ollaan sinkkuja, mutta en usko hänen olevan minusta kiinnostunut. Aion siis antaa asian olla. Voisitteko kiltit yrittää jollain tavalla tsempata, että pääsen tästä yli. Töihin meno ahdistaa, töistä pois oleminen ahdistaa, koko ajatus ahdistaa. Yritän olla ajattelematta koko tyyppiä, mutta silti se on ihan koko ajan mielessä.
Viimeksi kun ihastuin, se kesti kaksi vuotta ja oli yhtä tuskaa. Miten ihmeessä jatkossa onnistun pysymään järjissäni, kun tähän astiset ihastumiset on miltei vienyt järjen? Vertaistukea? Neuvoja? Palstan tuntien vittuilua?
Kommentit (22)
Mun ihastus on sellainen fantasiamies. Älykäs ja ihan ok hyvännäköinen.
Kylläpäs ihmisen mieli on hieno, kehittelin yöllä tämän fantasiamiehen. Sillä on esikuva normaalielämässä; muutaman kerran olen joutunut tekemisiin.
Hahmottelen tässä vielä tätä prototyyppiä lisää. Kuvittelen meidän elämää, tulevaisuutta, kaikkea mitä voitaisiin tehdä.
Mäkin ihastun aina ihan sairaalloisesti. Sen takia en tee aloitetta koska ihastumiseni olisi kohteelle varmasti ahdistava kokemus. En pysty tapailla miehiä kevyesti koska tunteeni leimahtaa heti. Olen järkeillyt että kohdallani se johtuu kokemattomuudesta. Olen ollut vuosia sinkku eikä ole ollut mitään ”sutinaakaan”. olen päässäni kehittänyt ihannekumppanin jonka kuvittelen ilmenevän jossain miehessä keneen ihastun. Eli olen oikeasti ihastunut siihen kuvitelmaani. Sillä kukaan tuntemani ei ihastu näin valtavasti yksien treffien jälkeen. Se oikeasti vaikeuttaa suhteen löytämistä. En halua ahdistaa miestä. Nytkin olen ihastunut mieheen jonka tapasin kerran. Ollaan sen jälkeen viestitelty vain. Kenellekään en voi puhua tästä koska kuulostaa sekopäiseltä. Mies on jopa suoraan sanonut että hän ei etsi vakavaa suhdetta mutta silti haaveilen hänestä. Ehkä jopa sen takia tuntuu turvalliselta ihastua kun takaraivossa tiedän että siitä ei mitään voi tulla. Minulla saattaa olla sitoutumiskammo jolloin ihastun heihin ketä en voi saada. Tiedän että minulla on ongelma joten en tarvitse mitään haukkuja.