Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

asioita joihin olette kertakaikkisen KYLLÄSTYNEITÄ

Vierailija
12.11.2018 |

...ja jotka eivät tunnu muuttuvan vaikka kuinka koitatte vaihtaa suhtautumistapaanne.

esim. itse oon totaalisen kyllästynyt feminismikeskusteluun. Kannatan feministien ajamia arvoja mutten jaksa ympäröivää keskustelua ja ainaista väittelyä

Kommentit (189)

Vierailija
141/189 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielistelevään ja itseään joka paikkaan tunkevaan Roope Salmiseen, seksismiin, varsinkin naisten ulkonäön jatkuvaan arvottamiseen,  oikeistolaiseen hallitukseen, köyhien kyykyttämiseen, pinnallisuuteen, materialismiin, ympäristön pilaamiseen, ymmärtämättömyyteen

Vierailija
142/189 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selityksiin, jolla selitetään maksulliset muovipussit mm. vaatekaupoissa: "Säästetään luontoa!". Tekopyhää, kun vaatekaupat pursuavat muovista tehtyjä vaatteita, joista irtoaa mikromuovia vesistöihin ja puhumattakaan niiden valmistustavoista. Myöntäisivät vaan, että on kiva kun raha kilahtaa kassaan muovipussirahastuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/189 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelliseen lisäten, en tarkoita etteikö muovipussit saisi maksaa, mutta nimenomaan ne selitykset, miksi ollaan lisätty maksullisiksi.

Vierailija
144/189 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IsäMmmallisiin öyhöttäjiin.

Vierailija
145/189 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten oikeudet, tasa-arvo,jne, hyviä aiheita oli joskus, mutta nykyään näyttää olevan että nämäkin on ammuttu yli toisten oikeuksista, itsehän kannatan tasa-arvoa kovastikin, kuinka vanhentuneelta kuulostaankaan että naiset ja lapset ensin,tai että mukamas nainen olisi fyysisesti heikompi :D mikä ainakin olen valmis luopumaan näistä arvoista ja reiluuden nimissä se mitä mies tekee, niin kyllä nainenkin voi ja sama toisipäin. Armeijakin pitäisi olla kummallekin pakkollinen, koska ihan hyvin nainenkin voi rintamalla on ampumassa ja mies vaikka sit lottana, itse ainakin valitsisin jälkimmäisen.

Vierailija
146/189 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten oikeudet, tasa-arvo,jne, hyviä aiheita oli joskus, mutta nykyään näyttää olevan että nämäkin on ammuttu yli toisten oikeuksista, itsehän kannatan tasa-arvoa kovastikin, kuinka vanhentuneelta kuulostaankaan että naiset ja lapset ensin,tai että mukamas nainen olisi fyysisesti heikompi :D mikä ainakin olen valmis luopumaan näistä arvoista ja reiluuden nimissä se mitä mies tekee, niin kyllä nainenkin voi ja sama toisipäin. Armeijakin pitäisi olla kummallekin pakkollinen, koska ihan hyvin nainenkin voi rintamalla on ampumassa ja mies vaikka sit lottana, itse ainakin valitsisin jälkimmäisen.

Vierailija
147/189 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympii kun marraskuusta on tehty ostohysteriakuukausi: Singles' Day, Black Friday, Cyber Monday ja Suomessahan on se isänpäiväkin vielä kaiken päälle (jouluhössötyksestä puhumattakaan).

Lisäksi esim. Black Friday alkaa jo muistuttaa black weekia, koko ensi viikko pelkkää ostaostaosta.

Tavallaan sen jouluostohysterian jo ymmärtää kun siihen on turtunut, mutta tämä joka marraskuinen ostohösellys ns. teemapäivineen tosiaan kyllästyttää.

Vierailija
148/189 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikkeen tietotulvaan ja elämän oravanpyörään.

Vierailija
149/189 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja jotka eivät tunnu muuttuvan vaikka kuinka koitatte vaihtaa suhtautumistapaanne.

esim. itse oon totaalisen kyllästynyt feminismikeskusteluun. Kannatan feministien ajamia arvoja mutten jaksa ympäröivää keskustelua ja ainaista väittelyä

Koulu.

Vierailija
150/189 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somefeministit

Vierailija
151/189 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi ja kaikki sen lieveilmiöt. Roskajournalismi.

Suomen syksy ja talvi.

Paskat TV-ohjelmat.

Sami Hedberg ja muut susipaskat koomikot.

Muista samaa mieltä, paitsi Suomen syksy ja talvi - pidän niistä todella.

Olisi kauheaa ikuinen aurinko ja kuumuus, se olisi enemmän kuin masentavaa.

Vierailija
152/189 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi ja kaikki sen lieveilmiöt. Roskajournalismi.

Suomen syksy ja talvi.

Paskat TV-ohjelmat.

Sami Hedberg ja muut susipaskat koomikot.

En olee kritisoiinut journaaalismia koska ne synnnyttttää kuitenkin mieleenkiintoisia keskusteluja. Säää on kyllä prseestä senhään näkeee kun katsooo ikkunasta uloos. Tv tä enn katso juurikaaan. Sami hedbeerg on hyvä.

Tuooosa tv katselusssa vtuttaa se kun videoovuokraaamit meni nuriiin. Paljoon hyviä rikkkaalla suomenkielellä varuustettuha kotimaisia leffoja haluaisii nähdä jotkaa kestäää kulutusta.

Miksi kirjoitat tahallasi noin huonoa suomen kieltä???

Vierailija
153/189 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen koko nykymaailman menoon.

Vierailija
154/189 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännäämiseen ja tähän alkoholikulttuuriin. Juon itsekin aina välillä mutta en jaksa sitä viikosta toiseen ja sapettaa kun joidenkin kaverien elämä pyörii lähinnä baarin ympärillä ja ei voi oleskella muuten vaan kun aina pitäis samalla kitata jotain

Vierailija
155/189 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan Markle sitä ja Meghan Markle tätä joka iltapäivälehti täynnä

Vierailija
156/189 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ateismi ja typerykset, joita Pyhä Henki ei ole koskettanut

Päivi Räsäsen vihaajat

Selkärangattomat vätykset

Typerykseksi ei pidä sanoa koskaan ketään - sanasi ovat niin negatiiviset ja voimakkaat muutenkin, että epäilen, onko sinua Pyhä Henki ikinä koskettanut.

Tai sitten vaihtoehtoisesti olet hyvin nuori ja oppimaton kristitty.

Raamattu sanoo kuitenkin, että kunnioittakaa kaikkia.

Ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta kaikkia ihmisiä pitää kunnioittaa, kaikki ovat Jumalan luotuja - muista tämä.

Vierailija
157/189 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan appsit mainittu ketjussa jo!

Pankkien mölömölö pzzka temppu, mobiiliappsit LAKKASIVAT TOIMIMASTA ANDROID 4:ssa - op ja nordea.

En päivitä nelosta - en. Olen tuhma TUHHMA. JA kärsin tuhmuudestani.

Ostanko uuden luurin - ehkä, kun 5g tulee.

Siihen asti näytän sormea ja siirrän tulot pois tuosta pankki duopolista.

Hah, "tulot". Kela ja sossu eivät anna käteistä.

Vierailija
158/189 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen, että hallitsematonta m aahanmuuttoa ei voi kritisoida lainkaan ilman että henkilö leimataan automaattisesti r asistiksi.

Riippuu kielenkäytöstä jne. Osaatko keskustella asiallisesti, ilman nimittelyä, kiroilua ja toisten ihmisarvon mitätöimistä? Niin ja ottakaa selvää mitä tarkoittaa mahanmuutto, p@kolaisuus ja turpavaikan haku.

Vierailija
159/189 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentuneisiin mammoihin jotka valittaa lihavuuttaan ja tupakointinsa arvostelua sohvan pohjalta.

Masentuneena tuskin voimia lopettaa tupakointi, tai laihduttaa. Itse asiassa osa masennuslääkkeistä voi lihottaa. Niin minäkin, aina ennen laiha, lihoin aikanaan.

Erittäin tyhmä kommentti!

Vierailija
160/189 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhöni lto:na suomen suurimmassa yksityisessä päiväkotiketjussa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi