Oon saamassa aika ison summan rahaa. Huimaa ja oksettaa.
Sain tietää viikko sitten, että saan ennakkoperintönä aika ison summan rahaa (40 000). Tuo on mulle valtava summa rahaa, sillä olen elänyt koko elämäni kädestä suuhun minimituloilla. Mua on koko viikon ajan huimannut ja tosi epätodellinen olo. Paha ja huono olo. Tuntuu vaan niin epätodellisesta. En todellakaan tiedä mitä teen tuollaisella summalla rahaa. Raha ei todellakaan aina tuo onnea.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Summa on loppujen lopuksi yllättävän pieni ja sen tuhlattua nopeasti ihan hömppään.
Nimimerkki kokemusta on... Saimme miehen kanssa 30 000€ ns ylimääräistä ja ne katosi nopeasti eikä edes eletty leveästi.
Ei ostettu autoja eikä matkusteltu ym ja nyt kun mietin, niin en muista mitä niillä ostettiin
Ei se vaadi ku vähän muutoksia useissa asioissa. Pikkasen kalliimpaa ja vähän enemmän tarpeeks monta kertaa...
Oho, vau!
Mua alko perjantaina huimaamaan ja tärisyttämään kun voitin pelikoneesta 150 euroa kertaheitolla :D
Ja ei, en tuhlaa teidän verorahojanne pelikoneisiin, käyn töissä ja tämä oli toinen kerta tänä vuonna kun pelasin.