Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten piristätte itseänne tällaisella jatkuvalla harmaalla, pimeällä, sateisella säällä?

Vierailija
12.11.2018 |

Nyt kaikki vinkit kehiin! Kiitos etukäteen!

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kahvi, kansalaisopiston kurssi, riittävästi unta, piirtäminen, netflix, kumppanin halit, koiran halit, hedelmäsmoothiet, vitamiinit, kirkasvalolamppu ja nokkosen siemenet. Niillä mennään!

Vierailija
22/61 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marras-jouluukuu on parasta. Tykkään pimeestä ja jouluvaloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymällä uimahallissa vähintään kolme kertaa viikossa. Kylmäallas, vesijumppa ja saunat( normaalisauna ja höyry) päälle.

Vierailija
24/61 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon jotenkin onnistunut kiintymään tähän säätilaan. Vielä viime vuonna vihasin tätä. Yhtäkkiä tajusin, että maassa on kivoja värejä, jotka näyttävät hyvältä harmaata taivasta vasten. Tihkusateessa käveleminen ja ratsastaminen on mukavaa. Tästä se lähti. Nyt ei kelit ahdista! 

Mun mielestä tää on ihan kauheeta. Ahdistaa niin hirveästi etten tiedä mitä tehdä. Varmaan pitäisi joku lääkitys hankkia, ei tästä muuten selviä.

Ap

Vierailija
25/61 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon jotenkin onnistunut kiintymään tähän säätilaan. Vielä viime vuonna vihasin tätä. Yhtäkkiä tajusin, että maassa on kivoja värejä, jotka näyttävät hyvältä harmaata taivasta vasten. Tihkusateessa käveleminen ja ratsastaminen on mukavaa. Tästä se lähti. Nyt ei kelit ahdista! 

Mun mielestä tää on ihan kauheeta. Ahdistaa niin hirveästi etten tiedä mitä tehdä. Varmaan pitäisi joku lääkitys hankkia, ei tästä muuten selviä.

Ap

Osaatko pukea sanoiksi, mikä ahdistaa?

Vierailija
26/61 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta mikään. Ihan kamalaa on :(

En yhtään ihmettele miksi suomalaiset ovat niin masentuneita.

Vierailija
27/61 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt vaikka mitä, mutta ei mikään auta. Syön hyvin ja terveellisesti, liikun ulkona, hommasin kuntosalikortin, suunnittelen arkeen ja viikonloppuun kivoja juttuja, katselen sarjoja yms.. ei auta mikään ei. Nytkin koko päivä mennyt kotona itkiessä.

Vierailija
28/61 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaa kun lähtee taas joulun ajaksi etelän aurinkoon.

Vierailija
29/61 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivoan kodin ja laitan lämpökynttilöitä ja pieniä tunnelmavaloja palamaan. Hyvää musiikkia päälle ja nautin muutaman alkoholipitoisen juoman. Fiilistelen. Mutta kyllä jossakin etelässä olisi paljon parempi mieli, jos olisi vaan mahdollisuus sinne lähteä.  Ps, Onko Suomessa Alaskan kanssa samat leveysasteet? Eikös sielläkin oo paljon masennusta jne.

Vierailija
30/61 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon käteenvedolla<3

Vierailija
31/61 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kahvi, kansalaisopiston kurssi, riittävästi unta, piirtäminen, netflix, kumppanin halit, koiran halit, hedelmäsmoothiet, vitamiinit, kirkasvalolamppu ja nokkosen siemenet. Niillä mennään!

Luuuletko vtyu että tässsä vaiheessa oikeasti jonneekin kansanntanhuiihin? Mää voin voin nennä tonnne kirjastooon ja laiinata sieltää kymmmenen kiloa kirjoja.

Vierailija
32/61 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itse asiassa halutkin lähteneet tän pimeyden myötä. Tuli vaan mieleen kun jotkut seksiä ehdottavat. Ei ihan oikeasti ole edes mitään halujakaan. Väsyttää vaan v*tusti kokoajan.

Ap

33/61 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkasvalolamppu. Värikkäät vaatteet. Värikäs, terveellinen ja herkullinen ruoka. Tunnelmointi. Ulkoilu mahdollisuuksien mukaan päivän"valolla". Elokuvat ja tv-sarjat, lötköttely, iisisti ottaminen. Läheisyys miehen kanssa. Silti meinaa risoa ja väsyttää tämä hämäryys ja harmaus ja kovasti! Myös kosteus aiheuttaa oireita, esim. silmät on ihan rähmässä ja turvoksissa ja sumussa koko ajan. Onneksi säätiedotuksessa pilkahtaa vähän auringonkuvaa lähitulevaisuudessa. Sitä odotellessa! Ja ensi vuoden reissuja suunnitellessa. Onneksi jouluun ei ole enää pitkä aika.

Vierailija
34/61 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuuletko vtyu että tässsä vaiheessa oikeasti jonneekin kansanntanhuiihin? Mää voin voin nennä tonnne kirjastooon ja laiinata sieltää kymmmenen kiloa kirjoja.

Läähden yksiinäisille poluiille räntäsateeessa sillläkin uhallla etttä kuolen sinne. Kuoolemakin on piristävämpäää kuin kuollla kidutettuna aiivokuolleena.

Vierailija
35/61 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa ap Beroccaa. Alkuun vaikka yksi aamulla ja yksi illalla, kerta päivässäkin riittää.

Vierailija
36/61 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on itse asiassa halutkin lähteneet tän pimeyden myötä. Tuli vaan mieleen kun jotkut seksiä ehdottavat. Ei ihan oikeasti ole edes mitään halujakaan. Väsyttää vaan v*tusti kokoajan.

Ap

Minulla ihan sama juttu!

N22

Vierailija
37/61 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen pullon Marabelloa tai Gambinaa ja nautin sitä tunnelmavalaistussa huoneistossa katsellen vaikka Matkaoppaiden uusintoja. Toisena vaihtoehtona roskapostaan tämänkaltaisille foorumeille.

Joskus luen tulevan joulun leluluetteloita yrittäen muistella, miten hienoa oli lapsena niitä selailla ja haaveilla leluista.

Vierailija
38/61 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
39/61 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaa kun lähtee taas joulun ajaksi etelän aurinkoon.

Niin kun pääsiskin. Mut kun töitä.

Vierailija
40/61 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa joulu äkkiä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan