Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä aamupalastani?

Vierailija
12.11.2018 |

Kaurahiutaleita 1dl ja 2 desiä vettä, mikrossa. Päälle hieman suolaa, 1 rkl Chia-siemeniä, murskattuja saksanpähkinöitä ja annos proteiinijauhetta n. 2 rkl. Sekoitetaan. Puuron päälle 1dl pakastemustikoita. Kylkeen banaani/omena ja 3 keitettyä munaa.

Helppo, nopea ja terveellinen aamupala näin 26 vuotiaalle salille käyvälle miehelle.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ok.

Vierailija
2/25 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehujako kerjäät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehujako kerjäät?

Kunhan tyhjikseni lätisen. Ehkäpä vähän myös inspiraation hippusta jollekin joka haluaa muuttaa ruokavalionsa terveellisempään suuntaan.

AP

Vierailija
4/25 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon kaloreita. Tossa on puolet mun päivän kaloreista :O Itse syön puuroa, mehukeittoa, raejuustoa, vadelmia ja yhden parapähkinän=200 kaloria ja tuolla pärjään neljä tuntia. Laihdutettavaa 20 kg

Vierailija
5/25 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin tänään perunamuusia ja purkin tonnikalaa aamupalaksi. Miltäs se kuulostaa?

Vierailija
6/25 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon proteiinia jo aamupalalle, kyllä saattaa munuaiset olla kovilla, jos tuota tahtia syöt koko päivän.

Vierailija
7/25 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon proteiinia jo aamupalalle, kyllä saattaa munuaiset olla kovilla, jos tuota tahtia syöt koko päivän.

Syön 180 grammaa proteiinia päivässä. Terveet munuaiset kyllä kestävät proteiinin, se on myytti että siitä aiheutuisi jotain haittaa.

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/B9780123919342000138

https://nutritionandmetabolism.biomedcentral.com/articles/10.1186/1743-…

Vierailija
8/25 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luotan maalaisjärkeen, jos ihminen syö muuten monipuolisesti niin ei siinä erikseen mitään proteiinilisiä tarvita.

Vierailija
9/25 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon kaloreita. Tossa on puolet mun päivän kaloreista :O Itse syön puuroa, mehukeittoa, raejuustoa, vadelmia ja yhden parapähkinän=200 kaloria ja tuolla pärjään neljä tuntia. Laihdutettavaa 20 kg

Et tuollaisella kituuttamisella laihdu.

Vierailija
10/25 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä söin tänään perunamuusia ja purkin tonnikalaa aamupalaksi. Miltäs se kuulostaa?

Ihan ok, mulla oli tänään aamulla kalakeittoa.

Vierailija
11/25 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aamupala. Terveellinen ja sisältää tarvittavan.

Vierailija
12/25 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät niin on hyvä sulle. Cappucino ja croisantti on mulle hyvä aamupala.

Vierailija
13/25 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kuulostaa hyvältä, mutta mikrossa en tekisi mitään ruokaa, sehän tuhoaa kaikki ravinteet ruoassa. Itse keitän veden vedenkeittimessä ja kaadan sen puurohiutaleiden kanssa lautaselle, annan seistä 5-10 min välillä sekoitellen.

Vierailija
14/25 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luotan maalaisjärkeen, jos ihminen syö muuten monipuolisesti niin ei siinä erikseen mitään proteiinilisiä tarvita.

Jos haöuaa esim kasvattaa lihaksia niin siinä ei sinun maalaisjärki auta. Proteiinia täytyy saada riittävästi eli noin 1,5-2g painokilo per vrk. Ja kerta annoksena väh 20g per ateria proteiinisynteesin takia joka on koko lihaksen rakentamisen perusajatus.

Vierailija
15/25 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuuu energiaatarpeeestasi. Ittse en oikeiin osaa perustellla, näiistähän käydään vääntöä. Monii sanoo etttä aamupala on päivään tärkeiin ateria, toisee taas torppaaa sen.

Vierailija
16/25 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kuulostaa hyvältä, mutta mikrossa en tekisi mitään ruokaa, sehän tuhoaa kaikki ravinteet ruoassa. Itse keitän veden vedenkeittimessä ja kaadan sen puurohiutaleiden kanssa lautaselle, annan seistä 5-10 min välillä sekoitellen.

Missä se sanotaan että mikro tuhoaa ravinteet? Eihäm me nykyajan ihmiset oltaisi enäå edes elossa jos meidän ruoassa ei olisi lainkaan ravintoa. Kaikkee ne viherpiipertäjät uskookin.

Vierailija
17/25 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin proteiinijauheen pois. Sen voi korvata vaikka sillä, että teet puuron maitoon ja päälle vielä raejuustoa.

Vierailija
18/25 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasten kasvattaminen on luonnonvarojen törsäilyä.

Vierailija
19/25 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuuu energiaatarpeeestasi. Ittse en oikeiin osaa perustellla, näiistähän käydään vääntöä. Monii sanoo etttä aamupala on päivään tärkeiin ateria, toisee taas torppaaa sen.

Onkoo siihen edes olemasssa yleisluonnnollisia perusteeita. Toki riiika ruunsaus tietysti syö taaas pitkässsä juoksusssa ja tuo ähhkyä?

Vierailija
20/25 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kuumentaminen vahingoittaa ravintoaineita. Ja itse asiassa mikro tuhoaa vähiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi