Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset joilla on "huono iho"! Miksette vaan pese naamaanne kunnolla?

Vierailija
12.11.2018 |

Kyllä se siitä kun sen vaan pesee kunnolla. Vettä ja saippuaa ja oikein huolella. Jos iho on likainen, niin tuleehan niitä näppyjä. Meikit naamassa nukutte! Se pitää aamuin illoin puhdistaa!!
Hyi hävetkää. Senkin likaiset ihmiset.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minulla iho parani, kun lopetin turhan pesemisen, aloin sen sijaan juomaan sitä vettä enemmän. Ja vaihdoin ruokavalion terveellisemmäksi ja vähensin alkoholin käyttöä. Edelleen naama kärsii, jos olen jossain iltaisin juomassa, mutta se palautuu takaisin. Niin ja hyvät yöunet.

Vierailija
42/47 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä järkevä aloitus, kun sanoa lihaville, että miksi ette vaan syö vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta.. teini-iässä minua haukuttiin pitsanaamaksi, rasvaletiksi ymj huudettiin että haisen. En haissut, eikä hiusten nopea rasvoittuminen liity mitenkään hygieniaan mutta epävarmana teinityttönä aloin uskoa olevani likainen haisuli. Joten kävin päivittäin suihkussa, hankasin naamaa ties millä tököteillä ja pesin hiukset aina kahdesti. Lopputulos:  Pintakuiva, entistä pahemmin finnejä työntävä iho ja  entistä rasvaisemmat hiukset.

Vierailija
44/47 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole pelkästään se kasvojen pesu. Se on elämän hallinnan suurempi ongelma, josta lääkärit eivät puhu. Ruokavalio, maidottomuus, kemikaalittomuus, suklaan syönti, kaakaon juonti, hajusteet, siivousaineet, allergiapesuaineet, kevytlimsat..jne. Ihmiset jotka sairastaa vaikka iho oireita, niin se johtuu oman elämän hallinnan puutteesta. Epähygieniasta. Uimahalleista esim. tarttuu aika lailla kaikkia viruksia, ruusua, herpestä jne. Joillakin konttaa vauvat uimahallin lattialla, samassa kohti, missä vanhukset kävelivät pari sekunttia sitten ruusut jalassa jne. Tupakoinnista saa syövän ja ei sekään estä ihmisiä polttamasta. Alholista tulee riippuvaiseksi ja ihmiset vaan juo. Ihojen kukkiminen on yksi oire, että eivät kykene ruokavalioon. Tai sitten eivät osaa lukea tieteellisiä artikkeleita, että maitotuotteita ei saisi käyttää, jos iho on tulehtunut. Ihmiset tekee kaikenlaista, mistä on hallaa terveydelle.

Tässä on totuuden siemen. 99% iho-ongelmista johtuu siitä, mitä tapahtuu ihmisen sisällä. On se sitten hormonit (ehkäisy, stressihormoni, hormonihäiritsijät) tai ruokavalio ja sen vaikutukset elimistöön. Ei ole mitään kaikille sopivaa ruokavaliota, mutta maitotuotteet, sokeri ja vilja eivät ole kenellekään välttämättömiä ja useimmille jopa haitallisia. Huono iho ei ole elimistön salaliitto sinua vastaan vaan hätähuuto ja oire jostain ongelmasta sisällä. Niin kauan kuin ei tätä tajua niin on sopiva uhri kaiken maailman voiteiden ja myrkkylääkkeiden (Roaccutan) tuputukselle. 

Vierailija
45/47 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön erittäin terveellisesti. Ihan samat elintavat olleet 12 vuotta. Juon joskus, joskus poltan, joskus syön suklaata, joskus juustoja.

Kun olin raskaana, iho oli täydellinen..

Nyt lapsi vuoden ja naama kukkii jälleen..

Liekö stressaava koulutehtävä vai hormonit..?

Siihen olen v%tun kyllästynyt että mulle tuputetaan jopa lääkärien taholta ruokavaliota tai pesuaineita kun tiedän ettei ne vaikuta. Tää on jotain mikä tulee sisältä.

T. Ap

Vierailija
46/47 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön erittäin terveellisesti. Ihan samat elintavat olleet 12 vuotta. Juon joskus, joskus poltan, joskus syön suklaata, joskus juustoja.

Kun olin raskaana, iho oli täydellinen..

Nyt lapsi vuoden ja naama kukkii jälleen..

Liekö stressaava koulutehtävä vai hormonit..?

Siihen olen v%tun kyllästynyt että mulle tuputetaan jopa lääkärien taholta ruokavaliota tai pesuaineita kun tiedän ettei ne vaikuta. Tää on jotain mikä tulee sisältä.

T. Ap

Niin ja voin sanoa että odottaessani toista lastani, isäni kuoli. Se oli elämäni kamalinta aikaa. Silti kaulani ja ohimoni ei olleet täynnä kipeitä paiseita. Pesin samoilla aineilla kuin nyt, söin samalla tavalla. Silti, mulle tungetaan niitä syväpuhdistavia aineita ja syytetään huonosta ihon hoidosta. Apua ei löydy.

Ja tämä aikana kun parannetaan jopa syöpä ja hiv.

Vierailija
47/47 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä