Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulosotto, pelaaminen

Pohjaan pudonnut
12.11.2018 |

https://pohjaanpudonnut.blogi.net/blog/1/pohjaan-pudonneen-tarina/

Aloitin eilen blogin parissa. Julkaisuja vasta 2, olisi mukava saada porukkaa lukemaan tarinaa. Sekä kertomaan omaa 👍

Kaipailisn tähän ihmisten omia tarinoita otsikkoon liittyen. Synkkyyden keskellä kaipaa muiden tarinoita, vaikka ne eivät ruusuisia olisikaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ja arvostan, että on ottanut ongelman noin rohkeasti käsittelyyn. Yleensä sitä haluaa vain unohtaa, ainakin itse olen halunnut.

Pelasin joskus hirvittivästi. Olin täysin addiktoitunut pelikoneisiin ja nettipeleihin.

Se oli kausittaista ja kyllä otti päähän.

Sitten vain olen päättänyt etten pelaa kun alkoi jo pää hajota. En vain enää halunnut enkä pystynyt. Maksan vieläkin velkoja niistä ajoista.

Vierailija
2/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi vain olla pelaamatta? En ymmärrä miksi pelata jos ei ole ylimääräistä rahaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kannattaisi vain olla pelaamatta? En ymmärrä miksi pelata jos ei ole ylimääräistä rahaa?

Eikö kannattaisi vaan olla juomatta viinaa ja polttamatta tupakkaa? Oletko kuullut addiktioista? Oletko hölmö?

Vierailija
4/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kannattaisi vaan olla juomatta viinaa ja polttamatta tupakkaa? Oletko kuullut addiktioista? Oletko hölmö?

En kyllä polta enkä juo, mutta päihteisiin koukuttunut saa fyysisesti vieroitusoireita. Mitä konkreettista haittaa on siitä jos ei pelaa?

Vierailija
5/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin aikoinani ajattelin. Sitä todellisuutta ei tajua ennen kuin siihen itse joutuu. Se on samanlainen kuin mikä muu tahansa riippuvaisuus, se hiipii salakavalasti elämään.

Se, että pelaa vaikka ei ole varaa... Toivottavasti et itse joudu tätä kokemaan 😊

Mutta ymmärrän hieman negatiivisen kommenttisi, itsekin olisin ajatellut näin ellen nyt olisi itse kuopassa.

Vierailija
6/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjaan pudonnut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin aikoinani ajattelin. Sitä todellisuutta ei tajua ennen kuin siihen itse joutuu. Se on samanlainen kuin mikä muu tahansa riippuvaisuus, se hiipii salakavalasti elämään.

Se, että pelaa vaikka ei ole varaa... Toivottavasti et itse joudu tätä kokemaan 😊

Mutta ymmärrän hieman negatiivisen kommenttisi, itsekin olisin ajatellut näin ellen nyt olisi itse kuopassa.

Mitä sinulle sitten tapahtui jos oli pakko pelata? Mitä oireita pelaamattomuus aiheutti ja miksi niihin ei kertakaikkiaan ollut muita parannuskeinoja kuin pelaaminen?

Vierailija
7/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjaan pudonnut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulle sitten tapahtui jos oli pakko pelata? Mitä oireita pelaamattomuus aiheutti ja miksi niihin ei kertakaikkiaan ollut muita parannuskeinoja kuin pelaaminen?

"Kun palaan taas kirjoittamaan teille vaikeuksistani, kirjoitan siitä miten viimeiset 9 kk ovat tehneet tästä tilanteen mistä ei pääse pois.", ajattelin seuraavaksi kirjoittaa tuohon 9 kk "aikajanalle" juuri sen mitä pelaamattomuus aiheutti ja miksi oli pakko pelata. Joten jos vastaus kiinnostaa, voit jäädä odottelemaan kirjoitusta 😏

Kuitenkin lyhyesti sanottuna se miksi oli pakko pelata, oletettavasti heijastuu tietyistä "puutteista" henkilökohtaisessa elämässä. Ja loppua kohden ihan vain silkasta pelihimosta.

Vierailija
8/9 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös peliaddikti. Tosin pelaan järjettömästi vain maniassa. Tällä hetkellä 14 000e kulutusluottoja, kaikki joudun päästämään ulosottoon. Aiemmin onnistuin jotenkin selviämään maksuista, mutta nyt olen pitkällä sairauslomalla, ilman töitä ja suunnitelmissa jatkaa opiskelua.

Vieläkään en tosin kokonaan ole lopettanut pelaamista. Vaikka lääkitys alkaa taas tehota ja homma on hallussa paremmin, en voi olla laittamatta rahaa jatkuvasti erilaisiin lottoihin. Summat ovat pieniä ja saan jännittää tuloksia, mutta en pääse käyttämään enää valtavia summia kerralla. Käytännössä tähän kuluu 1-3e päivässä ja kaikki pienet voitot laitan heti takaisin peliin... 

Vierailija
9/9 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös peliaddikti. Tosin pelaan järjettömästi vain maniassa. Tällä hetkellä 14 000e kulutusluottoja, kaikki joudun päästämään ulosottoon. Aiemmin onnistuin jotenkin selviämään maksuista, mutta nyt olen pitkällä sairauslomalla, ilman töitä ja suunnitelmissa jatkaa opiskelua.

Vieläkään en tosin kokonaan ole lopettanut pelaamista. Vaikka lääkitys alkaa taas tehota ja homma on hallussa paremmin, en voi olla laittamatta rahaa jatkuvasti erilaisiin lottoihin. Summat ovat pieniä ja saan jännittää tuloksia, mutta en pääse käyttämään enää valtavia summia kerralla. Käytännössä tähän kuluu 1-3e päivässä ja kaikki pienet voitot laitan heti takaisin peliin... 

Tsemppiä niihin vaikeimpiin päiviin! Mitä tarkoitat tuolla ettet pääse käyttämään enää valtavia summia? Oletko asettanut joitain pelirajoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan