Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Ulosotto, pelaaminen

Pohjaan pudonnut
12.11.2018 |

https://pohjaanpudonnut.blogi.net/blog/1/pohjaan-pudonneen-tarina/

Aloitin eilen blogin parissa. Julkaisuja vasta 2, olisi mukava saada porukkaa lukemaan tarinaa. SekĂ€ kertomaan omaa 👍

Kaipailisn tÀhÀn ihmisten omia tarinoita otsikkoon liittyen. Synkkyyden keskellÀ kaipaa muiden tarinoita, vaikka ne eivÀt ruusuisia olisikaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.11.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Luin ja arvostan, ettÀ on ottanut ongelman noin rohkeasti kÀsittelyyn. YleensÀ sitÀ haluaa vain unohtaa, ainakin itse olen halunnut.

Pelasin joskus hirvittivÀsti. Olin tÀysin addiktoitunut pelikoneisiin ja nettipeleihin.

Se oli kausittaista ja kyllÀ otti pÀÀhÀn.

Sitten vain olen pÀÀttÀnyt etten pelaa kun alkoi jo pÀÀ hajota. En vain enÀÀ halunnut enkÀ pystynyt. Maksan vielÀkin velkoja niistÀ ajoista.

Vierailija
2/9 |
12.11.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi vain olla pelaamatta? En ymmÀrrÀ miksi pelata jos ei ole ylimÀÀrÀistÀ rahaa?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.11.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kannattaisi vain olla pelaamatta? En ymmÀrrÀ miksi pelata jos ei ole ylimÀÀrÀistÀ rahaa?

Eikö kannattaisi vaan olla juomatta viinaa ja polttamatta tupakkaa? Oletko kuullut addiktioista? Oletko hölmö?

Vierailija
4/9 |
12.11.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kannattaisi vaan olla juomatta viinaa ja polttamatta tupakkaa? Oletko kuullut addiktioista? Oletko hölmö?

En kyllÀ polta enkÀ juo, mutta pÀihteisiin koukuttunut saa fyysisesti vieroitusoireita. MitÀ konkreettista haittaa on siitÀ jos ei pelaa?

Vierailija
5/9 |
12.11.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÀin minÀkin aikoinani ajattelin. SitÀ todellisuutta ei tajua ennen kuin siihen itse joutuu. Se on samanlainen kuin mikÀ muu tahansa riippuvaisuus, se hiipii salakavalasti elÀmÀÀn.

Se, ettĂ€ pelaa vaikka ei ole varaa... Toivottavasti et itse joudu tĂ€tĂ€ kokemaan 😊

Mutta ymmÀrrÀn hieman negatiivisen kommenttisi, itsekin olisin ajatellut nÀin ellen nyt olisi itse kuopassa.

Vierailija
6/9 |
12.11.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pohjaan pudonnut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NÀin minÀkin aikoinani ajattelin. SitÀ todellisuutta ei tajua ennen kuin siihen itse joutuu. Se on samanlainen kuin mikÀ muu tahansa riippuvaisuus, se hiipii salakavalasti elÀmÀÀn.

Se, ettĂ€ pelaa vaikka ei ole varaa... Toivottavasti et itse joudu tĂ€tĂ€ kokemaan 😊

Mutta ymmÀrrÀn hieman negatiivisen kommenttisi, itsekin olisin ajatellut nÀin ellen nyt olisi itse kuopassa.

MitÀ sinulle sitten tapahtui jos oli pakko pelata? MitÀ oireita pelaamattomuus aiheutti ja miksi niihin ei kertakaikkiaan ollut muita parannuskeinoja kuin pelaaminen?

Vierailija
7/9 |
12.11.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjaan pudonnut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ sinulle sitten tapahtui jos oli pakko pelata? MitÀ oireita pelaamattomuus aiheutti ja miksi niihin ei kertakaikkiaan ollut muita parannuskeinoja kuin pelaaminen?

"Kun palaan taas kirjoittamaan teille vaikeuksistani, kirjoitan siitĂ€ miten viimeiset 9 kk ovat tehneet tĂ€stĂ€ tilanteen mistĂ€ ei pÀÀse pois.", ajattelin seuraavaksi kirjoittaa tuohon 9 kk "aikajanalle" juuri sen mitĂ€ pelaamattomuus aiheutti ja miksi oli pakko pelata. Joten jos vastaus kiinnostaa, voit jÀÀdĂ€ odottelemaan kirjoitusta 😏

Kuitenkin lyhyesti sanottuna se miksi oli pakko pelata, oletettavasti heijastuu tietyistÀ "puutteista" henkilökohtaisessa elÀmÀssÀ. Ja loppua kohden ihan vain silkasta pelihimosta.

Vierailija
8/9 |
12.11.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀÀllÀ myös peliaddikti. Tosin pelaan jÀrjettömÀsti vain maniassa. TÀllÀ hetkellÀ 14 000e kulutusluottoja, kaikki joudun pÀÀstÀmÀÀn ulosottoon. Aiemmin onnistuin jotenkin selviÀmÀÀn maksuista, mutta nyt olen pitkÀllÀ sairauslomalla, ilman töitÀ ja suunnitelmissa jatkaa opiskelua.

VielĂ€kÀÀn en tosin kokonaan ole lopettanut pelaamista. Vaikka lÀÀkitys alkaa taas tehota ja homma on hallussa paremmin, en voi olla laittamatta rahaa jatkuvasti erilaisiin lottoihin. Summat ovat pieniĂ€ ja saan jĂ€nnittÀÀ tuloksia, mutta en pÀÀse kĂ€yttĂ€mÀÀn enÀÀ valtavia summia kerralla. KĂ€ytĂ€nnössĂ€ tĂ€hĂ€n kuluu 1-3e pĂ€ivĂ€ssĂ€ ja kaikki pienet voitot laitan heti takaisin peliin... 

Vierailija
9/9 |
13.11.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀÀllÀ myös peliaddikti. Tosin pelaan jÀrjettömÀsti vain maniassa. TÀllÀ hetkellÀ 14 000e kulutusluottoja, kaikki joudun pÀÀstÀmÀÀn ulosottoon. Aiemmin onnistuin jotenkin selviÀmÀÀn maksuista, mutta nyt olen pitkÀllÀ sairauslomalla, ilman töitÀ ja suunnitelmissa jatkaa opiskelua.

VielĂ€kÀÀn en tosin kokonaan ole lopettanut pelaamista. Vaikka lÀÀkitys alkaa taas tehota ja homma on hallussa paremmin, en voi olla laittamatta rahaa jatkuvasti erilaisiin lottoihin. Summat ovat pieniĂ€ ja saan jĂ€nnittÀÀ tuloksia, mutta en pÀÀse kĂ€yttĂ€mÀÀn enÀÀ valtavia summia kerralla. KĂ€ytĂ€nnössĂ€ tĂ€hĂ€n kuluu 1-3e pĂ€ivĂ€ssĂ€ ja kaikki pienet voitot laitan heti takaisin peliin... 

TsemppiÀ niihin vaikeimpiin pÀiviin! MitÀ tarkoitat tuolla ettet pÀÀse kÀyttÀmÀÀn enÀÀ valtavia summia? Oletko asettanut joitain pelirajoja?

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi kaksi viisi